Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Peugeot 307 2007 XLINE 1.6 כמה שאלות


caesar2000
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים

אחרי מסע חיפושים די ארוך מצאתי לעצמי מכונית משפחתית שהתאימה לתקציבי ושמה רשום למעלה.

כמובן שכאשר רכשתי את הרכב לקחתי בחשבון את כל הסיפורים ודעות על מכוניות צרפתיות. לקחתי אם אפשר לקרוא לזה סיכון

.ובכל זאת בחרתי בצרפתית נחמדה אחת

בזמן הקניה רכב עבר 74000 ק''ם,נבדק במכון בדיקה מורשה וביקרתי גם במוסך מורשה עם בעל הרכב כדי לראות שרכב עבר את כל הטיפולים כפי שנאמר לי.

 

בזמן שהעברתי את הרכב לאיזור מגורים התגלתה בעיה מוזרה:רכב לא היה מסוגל לנסוע בפקק ובטורים נמוכים היה עושה "קיקים" ואפילו מנוע נכבה פעם אחד.נאלצתי לשמור על רמה מסויימת של סל''ד כדי שרכב לא יתכבה לי. בעיה זו נפתרה כלא הייתה אחרי ביקור במוסך...ניקוי מצערת עזר (דרוש הבסר מה זה הדבר הזה ולמה זה מתקלקל ) עכשיו עניין נוסף.

אחרי שרכשתי את הרכב עברו חודשיים והיום באמצע נסיעה לכמה שניות נדלק אור אדום של תקלה כללית ונעלם.עצרתי בצד,הפעלתי מחדש את המנוע,קיבלתי הודעה שהכל בסדר נסעתי וחזרתי איזה 50 ק''ם והודעה לא חזרה..

 

עכשיו השאלה...האם הודעה של תקלה כללית מצביעה באמת על תקלה חמורה או שזוהי תוצאה של איזה חיישן שהשתגע (מצב זה כפי ששמעתי נפוץ מאוד בצרפתיות)

אני לא רוצה סתם לדבר רע על האוטו כי האוטו הזה לאומת מאזדה שהייתה לי לא משאיר לי כאבי גב אחרי נסיעה ממושכת וזה שווה המון.

 

אני רק רוצה להבין מה קורה יותר טוב כדי לא להלחץ סתם.

 

דבר נוסף:התנהגות קצת מוזרה של העברת ההילוכים (התיבה אוטומטית) לפעמים כאשר נוסעים בעיר הוא כאילו לא יודע איזה הילוך להפעיל ומעביר מטה מעלה וגם כאשר אני בולם המחוג של סל''ד לא יורד חלק למטה אלא יורד ואז קופץ למעלה ואז יורד מתחת ל 20 סל''ד.

אני התרגלתי פחות או יותר אבל בכל זאת יש הרגשה מוזרה שאני מפספס פה משהו,שכך רכב לא אמור להתנהג (לפחות במאזדה זה לא היה דבר כזה )..

 

אני מבקש יודע עניין לענות לי בלי להגיד איזה חרא של אוטו וכד' כי באמת בסה''ך אני נהנה מהאוטו הזה חוץ מבעיות שציינתי

 

תודה לכולם

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנהגות הגיר של מכניות פיג'ו-סיטרואן היא מוזרה גם כשהכל תקין. אין להשוות אותה לכל גיר אוטומטי יפאני.

לגבי נורת ההתראה, ממליץ לך לגשת למוסך ולבצע סריקת תקלות במחשב. בדוק בפורום המלצות למוסך במקום מגוריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Thank you, commander ! :)

 

אני אפנה למוסך לסריקה בהקדם,תודה לך.

אם יש משהו עוד למישהו להגיד מתוך נסיו אישי אני אשמח לשמוע.

 

חוץ מזה שאלה נוספת..על הפגוש הקידמי יש לי מקום בשביל 2 פנסים,לא יודע איזה סוג של פנסים אבל יש שם פקק במקום( זוהי צורה חדשה של פגוש קידמי)

האם מישהו התקין שם פמסים מסוג כלשהו קסנון או דומה..איפה בכלל ניתן להתקין ...

 

תודה מראש :)

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה מקום לפנסי ערפל ולהתקין מקוריים מהחברה זה סיפור יקר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנהגות הגיר של מכניות פיג'ו-סיטרואן היא סיפור ידוע של "בעיות" הנדסת אנוש בתוכנת הגיר, ברכב שלי בוצע שידרוג לתוכנה והעניין נעשה מתון יותר.

 

לגבי נורת ההתראה, ממליץ לך לגשת למוסך ולבצע סריקת תקלות במחשב. מומלץ במוסך מורשה של הרשת

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עידכונים ואיתם שאלות.היום בדרך ללימודים קרתה אותה תקלה באותו מקום בכביש בדיוק,אני חושב שאפילו זה דיוק של מטרים נדלק אור אדום עם סימן עצור ונורית אזהרה של abs. אחרי שתי שניות זה נעלם.מה זה יכול להיות ומה הקשר לאותו קטע של כביש? דבר נוסף,כאשר קניתי את הרכב לא עלה בדעתי לבדוק לו שמן מנוע וכאשר נדלקה נורית של בדיקת שמן מיליתי לו שמן של 5w40. נורית אזהרת שמן כבתה רק למחרת כנראה עד שחיישן הבין שמילאו לו שמן. לפני מעלוי שמן טמפרטורה על הצג תמיד הייתה מגיעה ל 90 מעלות עכשיו זה קורה רק בעליות מתמשכות.מצב רגיל עכשיו זה קו אחד פחות מ90. האם זה מצב תקין עכשיו?

עוד דבר: אני שומע רעש מוזר מכיוון המנוע נראה לי... אחיד כזה בלי חריקות טונים נמוכים,לפני מילוי שמן לא שמעתי דבר כזה.....

תודה על תשובות מראש.

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי...היום נכנסתי למוסך,התחברו עם המחשב לאוטו לשעה וחצי ולא מצאו שום זכר להודעה של

ABS

נאמר לי כך שסיבה אפשרית לבעיה היא טעינת יתר של אלטרנטור.

לא הבנתי בדיוק מה הקשר אבל אם אנשי המקצוע אומרים אני רוצה להאמין להם.

המחיר המוערך של אלטרנטור משופץ + עבודה הוא כ1000 ש''ח

 

אם יש למשיהו רעיון למה נדלק לי

האור הזה ורק בקטע כביש מסוים ולא במקום אחר

אשמח לשמוע

 

חשבתי אולי עובר שם מתחת לכביש איזה כבל מתח גבוה שמשפיע אין לי הסבר אחר חוץ מלקרוא לאיזור משולש יבנה :)

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדיד טמפ' נמצא ב-85 מעלות כשהרכב במצב פעולה , בשעת מאמץ יכול לעבור את 90 מעלות ולחזור

אני מציע לך לבדוק את נוזלי המנוע 1 לשבוע עד שתוכל לסמוך על הרכב.

בקשר לאלטרנטור נראה לי דימיוני ההקשר

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התיעצתי עם כמה אנשים וצריך כמה מתנדבים לבדוק את הנושא הבא

 

חיישן תקלת ABS

מתחיל לצפצף במקום מסויים על הכביש והוא חלק של כמה מטרים אחרי שעוברים את הרמזורים של תחנת רכבת יבנה לכיוון יציאה לרחובות,יש שם עקומה שכולם מורידים מהירות בה...בדיוק בקטע המסומן בתמונה המצורפת.

 

אני מניח שגורם אפשרי לתקלה הוא כבל חשמל מתח גבוה מתחת לאדמה באותו מקום או איזהשהי קרינה או לא יודע מה

 

אני מבין שזה נשמע מצחיק אך לא יתכן שחיישן יפעל רק במקום אחד במפה בדיוק כאשר עוברים שם

 

אם למישהו יש מכונית (חללית) מדגם כמו שלי או מיכשור מתאים או דעה מלומדת אני אשמח לשמוע תגובה

 

מצרף קובץ מפהyavne.jpg

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום קרה אותו דבר בבוקר רק המיקום השתנה קצת לכן כנראה מיקום אינו משחק תפקיד... יש למישהו רעיון מה יכולה להיות בעיה עם הודעה על תקלה ב ABS שמהבהבת לרגע ואז הכל חוזר לעצמו ?

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור זה כבר לא קשור למיקום...תקלה מופיע מתי שבא לה.

ישבתי שעות ובדקתי כל מקום אפשרי מה יכולה להיות הבעיה. כל הפורומים באנגליה בעיקר מלאים במידע על תקלה. כולם מתרכזים יותר בהשפעה של חלודה על חיישן שמזיזים אותו מהמקום. אם מזיזים את החיישן בגלגל אפילו ל מ''מ אחד החיישן משתגע.

דיברתי עם המוסך שלי וברגע שאמרתי מה יכולה להיות בעיה אפשרית הטונים השתנו מנעימים לממש לא נעימים. בנוסח: "על מה אתה מדבר,אין שום בעיה בחיישנים והבעיה היא באלטרנטור או משהו כזה שקשור לטעינה...לא ממש הבנתי.

 

אני ממש צריך דעה של מישהו לפני שאני זורק פה 1000 ש''ח לאוויר....

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי זמן בינתיים ללכת למוסך אחר.אבל ניראה לי יש עוד משהו מוזר ברכב..

 

יש קול מוזר שאני שומע כאשר יושב ברכב זה כמו סאונד של שואב אבק איפשהו רחוק...ניסיתי לאתר את מקור הרעש ולא מצאתי..היום כאשר חניתי בחניה שמתי לב שכאשר אני מזיז הגה שמאלה וימינה הטון של הרעש הזה משתנה....אני יודע באופן וודעי שרעש הזה לא היה קיים לפני כמה ימים.

 

כאשר אוטו עומד אפילו עם מנוע דלוק לא אמור להיות שום סאונד מטריד אבל זה כמו איזה מאוורר או שואב אבק....לא יודע איך להסביר.בהתחלה זה היה רק בטורים נמוכים...עכשיו שומעים את זה כל הזמן...לא ברור לי מה מקור ואיך סיבוב ההגה משפיע על

הרעש הזה

 

חברים,יש מצב שזה משאבת הגה הידראולית?

daihatsu--Suzuki--peugeot-mazda-and now Subaru outback 2017 xs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...