Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכסחת דשא - טרקטורון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי טרקטורון לכיסוח דשא .

קניתי אותו בשנת 88 לצורכי עבודה , הוא אכן עבד 3 שנים בצורה קלה מאוד

פה ושם , ומאז הוא שוכב תחת לכיסוי ברזנט באיזו חניה מקורה. בעצם הייתה פעם

אחת נוספת לאחר 5 שנים שיצא לנסיעת כביש בת 15 ק"מ , במהירות מדהימה של 8 קמ"ש , וחזר למקומו .

הכלי עצמו היה ועודנו מאוד יפה - חמוד. מנוע אחורי 6 הילוכים קדמיים . לא הונע מזה 8 שנים (נראה חדש)

שאלתי : האם הדבר הזה יכול להיות אספני ? כלומר, כדאי לשפצו ולשמור אותו , או למכור ?

יש לי אליו סנטימנטים , אני שומר עליו - נראה די חדש וללא חלודות כלל - צבע אדום .

שאלה שניה : יש למישהו רעיון מה ניתן לעשות איתו או ממנו - למשהו מעניין ?

הוא שוכב שם כבר יותר מידי זמן , ושכנים שם מגלים קוצר רוח לסילוקו .

אז מישהו בבקשה ?

פורסם

איזה תוצר?

אם יש לך סנטימנטים אליו - עצתי לא לנגוע בו, אלא לנסות ולשמר אותו עד כמה שניתן ובצורתו המקורית.

אף פעם לא תתעשר ממנו אם תמכור ולשנות את ייעודו - זה אומר לבצע שינוי מיבנה וחבל. הוא לא מבקש אוכל ויש לך מקום עבורו, אז לא כדאי לנגוע בו או להיפטר ממנו.

פורסם

שווה טיפוח ושמירה!

אם יש לך קצת סנטימנטים אז בכלל שווה.

וככל שיעבור הזמן כך תרגיש יותר הערצה לטרקטורון.

ברשותי אופניים שקניתי לפני כמעט שלושים שנה.

השתדלתי לשמור עליהן וכמעט כל המכלולים אורגינליים.למעט צמיגים וברקסים שצריך להחליף עקב בלאי.

זה כייף אמיתי לרכב עליהן ומזכיר לעתים את החברי שנוסעים ברכבי מועדון חמש.

שיהייה סופ"ש נעים!:-D

צ'צ'יק

×
×
  • תוכן חדש...