Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מדובר ברדיו דיסק בלאופונקט.

 

לפני כמה שבועות פתאום נעלמה התאורה במסך :oops: , לא רואים את המספור או כל סימן אחר על המסך (למען האמת, נותר אור חלש מאוד שניתן לראות בקושי, ביום בלבד :roll: ).

 

חוץ מזה, הרדיו דיסק עובד ללא בעיה. :!:

 

איך אפשר לתקן, מבלי לצאת בנזק של כמה מאות שקלים רק על כניסה לחנות שמתמחה בנושא? :shock::lol:

 

תודה :!::idea::D

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם
בטח אז זה מסך פשוט תחליף את המנורות שמה. הם קטנות קטנות.

זה לא עושה יותר משקל כול מנורה כזו

 

אם זה באמת המנורות?

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

שמע עם זה מגעים תבדוק את זה. אבל תיתן את המכשיר - הפנאל. שיבדקו מה קורה.

כי אני חושב זה מנורות. היה לי רדיו טיפ ישן של סוני שהייתי מחליף לו כול כמה חודשים

היה נחס איתו.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
תבדוק אולי בטעות שיחקת איתו והעברת את התאורה למצב לילה. אצלי זה נקרא DIMMER אני לא בטוח איך זה נקרא אצלך.

 

יש לך מושג איך נקראת הפונקציה הזו ברדיו דיסקים אחרים, חוץ מ-DIMMER?

 

 

 

:)

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

אצלי אותה בעיה ברדיודיסק של סוני אחרי שהפאנל נפל על הריצפה.

 

המכשיר בן 4.5, מבחוץ לא נראת בעיה במגעים. אך גם לא ראיתי נורות

 

לאיזה רמת פירוק יש לפרק את הפאנל?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

גם אצלי רדיו דיסק AIWA שנפל הפאנל אין תאורה למסך ורק באור יום ניתן לראות את הספרות בקושי. עד איזה רמת פירוק צריך לרדת?

guyg

פורסם

תנסו לעשות את הדבר הבא:

 

- פרקו את הפאנל של הרדיו-דיסק מהבית שלו, ככה שיהיה לכם את הפאנל ביד.

- הפכו אותו, וגלו מאחורה את המגעים (שורה כסופה של מגעים אלקטרונים)

- בדקו כי כל המגעים בסדר (לא מכופפים, הרוסים, חלודה, חומרים אחרים עליהם שמונעים מעבר מתח).

- קחו מברשת שיניים, ובעזרת קצת ספירט שפשפו בעדינות את המגעים, עד לניקיון מושלם.

 

הדבר היה עובד מניסיון על מכשירי קשר אוויריים.

 

באם זה לא עזר, סימן שבאמת נוריות התצוגה נשרפו\התנתקו כתוצאה מנפילה וכדומה.

 

אם אתם לא עדינים בידיים, ואין באפשרותכם לפתוח את הפאנל ולבדוק, השאירו את הדבר למקצוען, פן תהרסו את הפאנל אף יותר.

×
×
  • תוכן חדש...