Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה הרכב שלי נכבה בהילוך סרק (במצב של עמידה ברמזור בעיקר), אך לפעמים גם תוך כדי נסיעה במהירות נמוכה זה קורה בעת העברת ההילוכים כשהרגל לא על הגז.

לרוב הרכב רועד תחילה ואז הס"לד צונח מתחת ל-500 ואז נכבה.

ברוב המקרים אני מצליח להניע ללא בעיה לאחר מכן, אך לפעמים הוא גם לא מניע באופן חלק.

עשיתי סיבוב בכמה מוסכים, יש שאמרו שישנו צורך בניקוי המצערת, יש האומרים כי מייצב הטורים תקול ועוד שאר ירקות ואבחנות.

 

*טיפול 10K בוצע לא מזמן והוחלפו בו המצתים. כבלי ההצתה נראים די חדשים ובמצב טוב.

 

מה לדעתכם הבעיה? יש כאן בעלי קליאו שחוו זאת בעבר ויכולים להמליץ מנסיונם?

אני אשמח גם לשמוע המלצות על מוסך אמין (כמובן לא מרכזי) שמתמחה ברכבי רנו באיזור ירושלים.

 

תודה.

פורסם

היה לי גם אותו סיפור בRENO SCENIC.

רכב היה נכבה במהירות נמוכה ובצמתים ורמזורים . ואי אפשר להניע... :cry: היה סרט. :-(

מה שעזר לי זה ניקוי אינג'קטור. 200 ש"ח

על RENO אפשר לכתוב סופורים.........

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

 

מהו מחיר סביר לניקוי בית מצערת?

 

אני עדיין אשמח לשמוע על נסיונות עבר של בעלי קליאו.

פורסם

זה אמור להיות עניין של מאה-מאתיים ש"ח תלוי במוסך.

זה ממש לא מסובך אתה יכול לחפש מידע על איך לבצע זאת לבד.

בסך הכל משהו כמו שישה ברגים לפרק וקונקטור חשמלי.

אם אתה לא בטוח גם לאיש מקצוע.

×
×
  • תוכן חדש...