Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוסי ,

 

אף אחד לא אמר שהמגבר שלו לא יוכל להניע את הסאב נהפוך הוא , אחד המונובלוקים הטובים שיש בשוק.

אבל כדי לנצל אותו ועוד על סאב כמו IDMAX שדורש כוח הוא יצטרך לשדרג את מערכת החשמל שזה עסק לא זול במיוחד ולדעתי לא שווה את ההשקעה אלה אם כן אתה בונה מערכת SPL רצינית או מערכת SQ אמיתית ויקרה עם מגברים עתירי וואטים.

 

שמעתי לא מעט מונבולוקים קלאס A/B על סאבים מהשורה הראשונה ( כולל הסאבים שלי שאני מכיר היטב ) וההבדל היה זניח , לא משהו שמצדיק שידרוג מערכת חשמל.

 

לפותח השרשור - תעשה את השיקולים שלך , אם אתה מוכן להשקיע בזה - מה טוב, רק תרוויח מהעסק.

 

בהצלחה :)

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. יש לך סאב מצוין.

2. יש לך מונו מצוין.

3. יש לך סט מצוין.

 

לפני שאתה רץ לטפל במערכת החשמל שלך, בדוק אם אתה אכן זקוק לכך. ייתכן שלא..

קפיצה לחשמלאי ובדיקה קצרה יסגרו לך את הפינה.

פורסם

+1 לצביקה

 

שווה כול דקה לבדוק מערכת חשמל כללי. בנוסף לזה, היתי בודק גם התקנה (אם יש צורך), אם הכבלים מספקים את מה שנדרש.

 

1. היתי בודק קודם קבלים (שלוש את הגדולים) על ידי חישוב של הספק המקסימלי הנדרש.

2. בדיקה בפועל אצל חשמלאי מקצעי (מומחה בתחום מערכות עם ותק)

3. תכנון השידרוגים ושיפורים בהתאם לשיקולים,עובדות וחולשות.

פורסם

תמונות של הסלילים אפשר לראות שהמצב שלהם היה פשוט חמור ביותר:

 

27102010001.jpg

 

 

27102010m.jpg

 

וככה זה בעצם אמור להראות:

 

27102010003.jpg

 

ונקנח בסתם תמונה של המכלול:

 

 

27102010004.jpg

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

מעבר לזה שאני ממש אוהב את הסאבים האלו, עוד דבר טוב שיש בהם זה שיש אפשרות ליבואן לתת שירות להחלפת סליל תוך זמן קצר, ללא כניסה למעבדה , ריכוז רמקול וכו, ויחסית בזול.

 

איפה יש דבר כזה?

פורסם

אם מערכת החשמל לא תקינה מתלכתחילה זה משהו אחר , עשה בדיקה אצל חשמלאי כמו שצביקה אמר.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
מעבר לזה שאני ממש אוהב את הסאבים האלו, עוד דבר טוב שיש בהם זה שיש אפשרות ליבואן לתת שירות להחלפת סליל תוך זמן קצר, ללא כניסה למעבדה , ריכוז רמקול וכו, ויחסית בזול.

 

איפה יש דבר כזה?

 

איפה יש עוד סאבים כאלה עם שושלת מפה ועד השמיים של תקלות בסלילים? :wink:

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

חלאס לדבר על שידרוג מערכת החשמל.

אפשר לנצל את הסאב גם בלי לשדרג את מערכת החשמל עשיתם מהסאב מינימום JACKHAMMER ,יש לי מעל לשנתיים את הסאב עם 3 מגברים והוא עובד בצורה מנוצלת מאוד,אחרי הכול הסאב גם מאוד נוח לניצול הוא 93DB לכן להרבה מונואים שהם קלאס D לא ממש קשה איתו.

 

אדי.

פורסם

מערכת החשמל שלי לוקה בחסר כנראה מצד המצבר כמו שאמרתי בהודעות הקודמות זה לא יגלוש ליותר מזה כנראה.

הסיבה לשדרוג היא לא הסאב הסאב רק הראה כמה מערכת החשמל שלי לא הייתה טובה גם לפני התקנת הסט אפ שלי .

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם
תתפלא, בכול סאב קורה דבר כזה, במיוחד סאבים SQ. רק שסאב IDMAX יותר נפוץ מאחרים, זה כול העניין.

 

"בכל סאב"?

אני רשום לפורום הזה יותר מ-5 שנים, וכמעט ולא זכורים לי מקרים של בעיות בסלילים בסאבים אחרים.

וגם אם כן - אפשר לספור אותם על יד אחת.

 

לא בכל סאב קורה דבר כזה, ואת הטענה הזו אני מבסס על העובדות שבשטח.

עם זאת, אני מניח שאני לא צריך לספר לך על מאות המקרים מבית אימג' דינאמיקס.

 

תן לי כמה דוגמאות של סלילים שרופים בסאבים כגון פירלס, אולטימו או אודיופילס (אם כי זה לא באמת רלוונטי, כי על כל דוגמה או שתיים שתצליח למצוא - יש מאות דוגמאות אחרות של ה-IDים למיניהם)

 

חברה שמכבדת את עצמה ובעלת מחלקת QA ברמה בסיסית +, בחיים לא תגיע למצב כזה מביש.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

מעניין אותי לדעת אם חברת ID לקחה את העיניין הזה לתשומת לבה והרוויזיות החדשות של הIDMAX שהיא מוציאה לשוק תקינות לגמרי.

 

מישהו יודע על זה משהו?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1


×
×
  • תוכן חדש...