Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מותקן אצלי ברכב מגבר של MAC שני ערוצים MP8000, 1000 WAT

המגבר נכון להיום מגביר אך ורק את הסאב

היתי רוצה לדעת בוודאות

אם אני יגביר על המגבר זוג רמקולים נוסף (כולל הסאב)

יגרם נזק מסויים למגבר? סאב? רמקולים?

ואם לא יגרם נזק... היתי שמח לתיאור קטן של איך בדיוק אני עושה זאת.

 

תודה מראש לעונים :lol:

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב עמר

למיטב ידיעתי מגבר MP8000 של MAC AUDIO הוא מגבר 4 ערוצים

או שאתה טועה בדגם או שאני טועה באינפורמציה שלי

בכל מקרה תיידע אותי בדגם האמיתי של המגבר

בכל אופן במידה ויש לך מגבר שני ערוצים ואתה רוצה לחבר עליו גם סאב וגם רמקולים זה מה שאתה צריך לעשות

כוון את הקרוס ל FULL RANGE בדרך כלל זה מופיע כ- FP

אל הרמקולים הקדמיים תוציא זוג חוטים לכל צד (כחיבור סטריאו רגיל)

במקביל תוציא אל הסאב שני חוטים פלוס ומינוס בבריד"ג (ממש כאילו אתה מחבר רק סאב) ועל חוט הפלוס של הסאב אתה צריך לחבר סליל "נון פולר" שזה בעצם סליל שיושב רק על חוט הפלוס הסליל צריך להיות סליל בערך של 6.4 או אולי פחות (זה לא סליל יקר אני מזמן לא קניתי סלילים כאלו מכיוון שיש היצע ענק של מגברי 4 ערוצים בזול, דבר שלא היה לפני 15-10 שנים ואז היינו מנצלים את שתי הערוצים עד הסוף ולמיטב זכרוני סליל היה עולה כ 80-100 ש"ח בחנויות האלק"ט בשדרות הר ציון)

שוב זאת בהנחה שיש לך באמת מגבר של שני ערוצים

בגדול למגבר שלך לא יקרה נזק בחיבור כזה

הדבר שכן יכול לקרות במקסימום זה שהמגבר ייכנס לקליפינג במידה ויהיה לו קשה להפעיל גם סאב וגם רמקולים

במצב כזה כל מה שאתה צריך לעשות זה לתת לו לנוח והוא יחזור לעצמו

או לחלופין לנתק לו פיוז ולהחזיר לאחר מספר דקות מועט

מקווה שעזרתי

דרור

×
×
  • תוכן חדש...