Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית התחממות יתר בסובארו DL שנת 90 , בעת הפעלת מזגן


צביקה.
שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב !

הפעם אני אשאל שאלה, וקבלת חוות דעת, בשם לקוח , שאינו גולש ברשת האינטרנט.

הרכב כאמור סובארו אוטומטי, שנת 90, הסובל לאחרונה, מבעיות התחממות, לטענתו, בעת הפעלת מזגן המצב מחמיר, מה שלא צריך להיות בשני המקרים.

הוא טוען שהמחוג מתקרב, לגבול העליון המסוכן.

בדקתי רדיאטור חיצונית הוא נראה חדש, והוחלף על ידי בעל הרכב לפני כחצי שנה.

הבעייה המוסך שפנה אליו, ללא הכל שום בדיקה מקדימה, קבע שיש להחליף שוב רדיאטור, ללא שום אחריות לשיפור, עם מחיר מופקע של 900שקל.

בדקתי את הרכב ,שהגיע אלי בסוף יום עבודה, לפי התחקיר שערכתי לבעל הרכב, ולפי מספר בדיקות, הגעתי למסקנות, שהתרמוסטט תקין, ונפתח בזמן.

עברתי לכיוון חשד לבעיית מאורר, הפעלתי מזגן, המחוג הראה אומנם פחות ממחצית הסקאלה, אך אני שייערתי שמאוור חייב להיכנס לפעולה, מיד עם הפעלת מזגן, גם כשהמנוע קר, ויסתור אותי מישהו שלא מסכים איתי. ניגשתי לצמת החוטים בחיבור למאורר וליוניט המאורר, ולפתע המאורר החל לפעול, עלה בי חשד שיש מגע רופף בקונקטור, אך לא מצאתי בעייה.

כיביתי מזגן המאורר המשיך לעבוד כמה שניות נוספות, וכבה.

הפעלתי שוב מזגן, ומשום מה המאורר לא חזר לעבוד.

מצד שני גיליתי שצינור האלומינים, העליון בחיבור למזגן, צובר קרח, והצינור מתכת קפוא.

השאלה הנשאלת האם המאורר החשמלי, לבעלי סובארו זהה, נכנס לפעולה אוטומטי בהפעלת מזגן, או הדבר תלוי בטמפרטורת הרכב?

שאלה שנייה האם הצינור מתכת בחיבור למדחס, המשמש כמוביל הקרר/הגז, לא מעיד על בעיית טרמוסטט מזגן, שגורם למדחס להקפיא, ומונע מהמאוור החשמלי להכנס לפעולה, או אין כלל קשר.

יש לציין שברכב יש מאוור מכני וויסקוזי מקורי, העובד כל הזמן, מה שאמור לדעתי לעזור מאד ולמנוע התחממות יתר, והחשד שלי בתרמו סוויץ /יוניט מאורר.

אשמח לשמוע חוות דעת ,עצות והמלצות, לפתירת הבעייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...