Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לפני שבועיים רכשתי קיה שומה 1800 אוטומטית שנת 2001 עם 45000ק"מ (אמיתיים). מכיוון שהרכב היה מאד מוזנח ועמד הרבה זמן ביקשתי במוסך קיה רכטמן ביפו שיחד עם הטיפול הגדול גם יחליפו לי שמן גיר, המכונאי שמח ואמר שזה בהחלט חשוב מאד והחליף ל atf3 של פז כפי שמקובל במוסכי הרשת, למרות שבאוטו דיפו אמרו לי להוסיף אך ורק דקסרון 3. שאלתי אליכם ואני באמת מבקש שיענה רק מי שבאמת מבין מכיר ויודע, האם מישהו כאן יכול לדבר בחיוב או בשלילה על תוסף שמן הילוכים בשם גיר אפ תוצרת ארה"ב אשר נימכר באוטו דיפו ומומלץ מאד על ידם בכל החלפת שמן גיר או 40000ק"מ. לאחר החלפת השמן בגיר הוספתי את התוסף המדובר ואינני יודע מדוע אך אני חש כאילו לא רק שלא עשיתי טוב אלא אולי אפילו גרמתי נזק לתיבת הילוכים בתולה בהוספת תוסף שכוח אל שכזה ולא מוכר! מה דעתכם ? תרגיעו אותי בבקשה אנשים יקרים. (חשוב לציין שהרכב בסדר גמור ונוסע נהדר) תודה לכולם ושנה טובה, דן,

×
×
  • תוכן חדש...