Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GOLF

עוד בנצית לבנה למשפחה

שימו לב! השרשור הזה בן 3597 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

בשבוע האחרון התחדשנו בעוד מרצדס המצטרפת אל אחותה (C220 אוונגרד מודל 2001). מדובר על C200 CDI מודל 2006 שבדיוק חגגה 5 שנים על הכביש לפני כשבועיים. המכונית נראית ונוסעת מדהים אפילו שכבר הספיקה לעבור 350K ק"מ. מצטער על איכות התמונה הראשונה.

23082010567.jpg

28082010569.jpg

28082010571.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מונית במיל'?

אם כן,אז אני חייב להגיד שהיא נראת שמורה מ-צ-ו-י-ן!! במיוחד מבפנים!

תתחדש! :wink:


V5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שתיהן מוניות במיל' :)

 

תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ככה נראית מכונית שעברה 350K? וואו!

מקסימה, אני מאוד אוהב את העיצוב האלגנטי-מאופק של מרצדס מהשנים האלה.

תתחדשו.:-)


אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקונסולה המרכזית ולוח השעונים נראים טוב בהרבה בדגם שלאחר מתיחת הפנים, אבל אני אישית פחות אוהב את גימור הדמוי עץ שיש באזור ידית ההילוכים.

 

האקזמפלר עצמו שמור מאוד כמו שניתן לראות, כמו כן אבא שלי הוא היחיד שחתום בספר הטיפולים :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פשששש מזל טוב!!

 

מנוע גיר מקוריים? הוחלף משהו מהותי במהלך ה350K?


אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע, גיר, וטורבו מקוריים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפה מאוד ושמור. מאוד אהבתי את פנים הרכב.:-)


*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האקזמפלר עצמו שמור מאוד כמו שניתן לראות, כמו כן אבא שלי הוא היחיד שחתום בספר הטיפולים :)

 

אבא שלך רוצה לטפל בעוד רכבים ? 350K על מכלולים מקוריים זה נשמע כהישג מעולה , גם של המטפל וגם של הנהג .


על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשאר רק להוציא רשיון עסק ואפשר לפתוח כבר תחנת מוניות.. :-P

נראה מלוקק ומאוד שמור, תתחדשו!


Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אבא שלך רוצה לטפל בעוד רכבים ? 350K על מכלולים מקוריים זה נשמע כהישג מעולה , גם של המטפל וגם של הנהג .

 

אבא שלי מכונאי מרצדס, תאמין לי שלא חסר לו מכוניות לטפל בהן :)

בעל הרכב היה פדנט בכל מה שקשור ברכב. עשה כל טיפול לפי הספר ובכל בעיה טיפל ישר ובחלקים מקוריים תמיד. רק לפני שבועיים החליף מצבר למצבר חדש של בוש (1000 ש"ח) ובלמים קדמיים (כ-700 ש"ח).

 

רק לצורך ההשוואה, הרכב הזה עבר 350K ק"מ ב-5 שנים. המכונית השניה שלנו עברה נכון להיות 278K ק"מ והיא תהיה בת 10 בפברואר הקרוב (גם מונית לשעבר).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

הישנה זה עם הג'אנטים?

נראית יותר מפוארת (ידיות בצבע הרכב, ג'אנטים)

 

וגם - אתה חייב להוסיף טאסות איפה שחסר... לא נראה יפה ככה :oops:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הישנה עם הג'נטים. היא נראית יותר מפוארת כי היא באמת כזו. מדובר על avantgarde ואילו החדשה ברמת גימור classic הבסיסית. בתמונה הראשונה אין טאסות כי היא צולמה ביום בו אספתי אותה, והנהג נסע ללא טאסות מהיום הראשון שהרכב עלה על הכביש (הוא הוציא לי אותן מהארון מאובקות). בתמונה השניה כבר רואים שהיא עם הטאסות.

 

האוונגרד נמוכה יותר (ניתן להבחין בהבדלי הגובה בתמונה) וקשיחה באופן מוחשי מהקלאסיק.

23082010565.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! נראית שמורה מאוד.

סיכויים טובים שגם לי תהיה מתי שהוא C (דגם 230 בנזין V6 מודל 2007) אם רצון המכירה של אבא שלי יהיה באותו טיימינג עם צורך הקנייה של רכב משפחתי אצלי.

נראה לי שהדיזליות הרבה יותר אמינות מהבנזין.

אצל אבא שלי הייתה בעייה שהרכב נתקע בהילוך ראשון בסביבות 100 אלף ק"מ, בעייה שטופלה במסגרת האחריות.

אחר כך, בטיפול אחר, אובחן שיש להחליף גל ארכובה. הרכב כבר לא היה באחריות וזה עלה 12 אלף ש"ח.

למרות כל זאת, אבא שלי מאוד מרוצה, גם מהרכב וגם מהמוסך של כלמוביל (אביך עובד שם?).

השינוי הקוסמטי שהייתי עושה הוא הורדת הסמל ממכסה המנוע (מה שאצלך כבר נעשה) והחלפת גריל לגריל ספורטיבי עם סמל גדול, ראיתי כאלה באיביי למכירה.

כך המכונית תיראה מקדימה כמו CLK (לדעתי הפנסים זהים) ולא כמו מונית.

מעניין שיש נהגי מוניות שהעדיפו גימור אוונגרד. ראיתי גם מונית חדשה C אוונגרד (בדגמים החדשים ההבדל הרבה יותר בולט בגלל הגריל הספורטיבי והיעדר סמל על מכסה המנוע).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שיש מכונאי מרצדס במשפחה! (למה אבא שלי לא עובד במוסך מורשה של פיז'ו :cry: )

 

מוזר לי לראות הגה במצב כזה (שאפילו ללא ציפוי עור) אחרי 350K.

 

 

 

תתחדשו, היא נראת מצויין :-D

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...