Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

היום החלטתי להחליף טרמוסטט ברכב H100 96 נפח 2500 ללא טורבו , כיוון שהרכב היה מתחמם מדי פעם והיה ידוע מראש שהתרמוסטט תפוס היום כשהוחלף התרמוסטט בחדש יפני , מיליתי מים תוך כדי שהמנוע בפעולה ודעתי עדיין נישאר כיס אויר שאין לי מושג איך לשחררו.

צינור תחתון שיוצא לתחתית הראדיאטור "קר" זהו הצינור של התרמסוטט אמור לשחרורו מים בטמפ עבודה

לעומת זאת הצינור השני העליון למעשה רותח.

ניסיתי למלאות מדי פעם עם פקק פתוח מנוע דולק כ20 25 דקות שלדעתי המון.!

שום דבר לא קורה המערכת נישארת כך צינור קר ואחד חם דהיינו תחתית הרדיאטור"קרה" לעומת העליונה בנגיעה

יש לציין שהרכב לא כולכך מתחמם בנסיעה עד לחצי ולא יותר!

אבקש עזרה מן המומחים מה עלי לעשות?

 

תודה.

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

יכול להיות שהרדיאטור שלך בכלל סתום ?

 

נסה לפרק את הצינור התחתון והעליון ולהזרים דרכו מים מצינור גינה, אולי תראה בוץ יוצא ממנו, או שתלך לבדיקה במכון רדיאטורים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הרדיאטור אינו סתום!

אם הרדיאטור היה סתום הצינור היה לוהט כיוון השהוא מחובר לתחתית הרדיאטור ולפניו.

יכול להיות שהתרמוסטט שמכרו לי דפוק למרות שהוא חדש..?

עוד רעיונות לפני שאני מפרק ובודק שוב?

יש לציין שפקק לרדיאטור גם הוחלף לחדש!

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

בוקר טוב..

ברכב זה הדרך לנזק אויר היא כפי שמתואר.

יש אפשרות שהמצנן סתום ואפשרות שניה שכתוצאה מההתחממות נגרם נזק תוצאתי

לאטם ראש מנוע.

על כל מקרה אני ממליץ קודם כל לבדוק את המצנן ולבדוק שאין בו בעיה כזאת או אחרת.

אסי בורג

פורסם

אוקיי העיניין יבדק.

רק שאלה אחת תעזור לי יותר להבין , מהו כיוון זרימת המים הסירקולציה ברכב זה?

האם מהרדיאטור לבלוק? או שמע מהבלוק לרדיאטור?

השאלה חשובה ויכול האף לתת מענה חלקי על רדיאטור סתום.

 

תודה.

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

בשורה התחתונה אתה אומר שהרכב לא מתחמם , מכאן אני לא מבין מדוע לחפש בעיה . זה טבעי שהצינור העליון ממנו נכנסים מים לרדיאטור יהיה חם והצינור התחתון קר .

 

בכל מקרה מומלץ לפנות למומחה במערכות קירור ולבדוק שהמערכת תקינה ובכך להימנע מנזקים בעתיד .

×
×
  • תוכן חדש...