Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם לא בטווח המיידי, אך בהחלט בעתיד הלא הרחוק ברצוני לייבא מרצדס מאירופה.

להלן כמה שאלות:

1. הדגם הנ"ל נמכר בעיקר ע"י אנשים פרטיים (1000-2000 אירו) ולא ע"י סוכנויות. לפי מה יעריכו את ערך הקניה שלו במכס בארץ? (קראוס?)

2. האם יש הבדל מבחינת המיסוי מאיזה מדינה לייבא? גרמניה , כמובן. גם בפולין ורוסיה ראיתי כמה מכוניות מעניינות.

3. עלות משלוח לארץ. אני יודע שעלות משלוח מאיטליה נע בסביבות 500 אירו.

4. האם יש בעיה להמציא רשיון יבוא עבור דגם בעל גיר ידני שיובא לארץ עם גיר אוטומטי בעיקר (לא ידוע לי על רכבים ידניים בארץ). מדובר על SE280 80-85 .

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
אמנם לא בטווח המיידי, אך בהחלט בעתיד הלא הרחוק ברצוני לייבא מרצדס מאירופה.

להלן כמה שאלות:

1. הדגם הנ"ל נמכר בעיקר ע"י אנשים פרטיים (1000-2000 אירו) ולא ע"י סוכנויות. לפי מה יעריכו את ערך הקניה שלו במכס בארץ? (קראוס?)

2. האם יש הבדל מבחינת המיסוי מאיזה מדינה לייבא? גרמניה , כמובן. גם בפולין ורוסיה ראיתי כמה מכוניות מעניינות.

3. עלות משלוח לארץ. אני יודע שעלות משלוח מאיטליה נע בסביבות 500 אירו.

4. האם יש בעיה להמציא רשיון יבוא עבור דגם בעל גיר ידני שיובא לארץ עם גיר אוטומטי בעיקר (לא ידוע לי על רכבים ידניים בארץ). מדובר על SE280 80-85 .

 

1. לפי הערכת שמאי (לא משנה אם מסוכנות או מפרטי)

2. כן אם מייבאים את הרכב מארץ המקור , ההפרש במס הוא בערך 13%

3. תלוי מהיכן , וכיצד RORO או קונטיינר , אפשר כמובן לנסוע ברכב עד לאיטליה או יוון ולשלוח משם בעלות מופחתחת

4. לא , כל עוד גיל הרכב הוא 30 שנה + כלומר רכב שיוצר בשנת 1980 או אחורה

 

בהצלחה

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

שאלות המשך:

1. האם ניתן לייבא רכב דיזל - רוב המכוניות המדוברות הן עם מנועי דיזל.מדובר ברכב פרטי ולא מסחרי.

2. לפי מה קובע השמאי את ערך הרכב? או שהוא "עובד בדרכים נסתרות"?:mmangel:האם ישנה הסתמכות כלשהיא על מחירי הרכב בחו"ל או על מחירון קראוס?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
שאלות המשך:

1. האם ניתן לייבא רכב דיזל - רוב המכוניות המדוברות הן עם מנועי דיזל.מדובר ברכב פרטי ולא מסחרי.

2. לפי מה קובע השמאי את ערך הרכב? או שהוא "עובד בדרכים נסתרות"?:mmangel:האם ישנה הסתמכות כלשהיא על מחירי הרכב בחו"ל או על מחירון קראוס?

 

1. לא

2. חלקם עובדים בדרכים נסתרות וחלקם מסתמכים על מחירוני רכב שונים ואז לוקחים איזה פקטור או משהו כנראה ... עדיין לא ברור בדיוק מה השיטה.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

למה לך דיזל? דגם SE280 מצויד במנוע בנזין שישה צילינדרים. בדגמים עם מנועי דיזל יש D בצמוד למספר. בשנתונים שאפשר לייבא הכל יזכיר מבחינה דינמית מוניות ישראליות מהתקופה. רמת גימור זה עניין אחר.

פורסם

למיטב ידיעתי לא היו מוניות מדגם S בשנתונין האלו ובטח שלא דגמי דיזל.יש מוניות לשעבר עם מנועי דיזל משנות ה 80 המאוחרות, אך הן מדגם E.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
למיטב ידיעתי לא היו מוניות מדגם S בשנתונין האלו ובטח שלא דגמי דיזל.יש מוניות לשעבר עם מנועי דיזל משנות ה 80 המאוחרות, אך הן מדגם E.

לא מתווכח על מוניות, סה"כ חיוויתי את דעתי על היכולות (או אי-היכולות...:-() הדינמיות של דגמי הדיזל הישנים. לטעמי מנוע דיזל מקומו במשאית ובטרקטור, לא ברכב פרטי.

×
×
  • תוכן חדש...