Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חשמל באיביזה


BIG Y
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בזמן הורדה ועלה של החלונות שמתי לב שזה מחליש לי את האורות הראשים ברכב.

לרכב מצבר חדש, אלטרנטור חדש וחזק יותר מהמקורי, בדקנו מתח והוא לא יורד מ 13 וחצי.

יכול להיות שהבעיה של נפילת מתח הרגעית הזאת, קשורה לאיזור הפיוזים והקופסא שנמצא ליד המצבר?

הרכב הוא איביזה 20VT 2001.

 

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן הורדה ועלה של החלונות שמתי לב שזה מחליש לי את האורות הראשים ברכב.

לרכב מצבר חדש, אלטרנטור חדש וחזק יותר מהמקורי, בדקנו מתח והוא לא יורד מ 13 וחצי.

יכול להיות שהבעיה של נפילת מתח הרגעית הזאת, קשורה לאיזור הפיוזים והקופסא שנמצא ליד המצבר?

הרכב הוא איביזה 20VT 2001.

 

 

תודה.

ברור שיש כאן צריכת זרם גבוהה שגורמת למפל מתח שמתבטא בהחלשה רגעית של האורות. מומלץ וחשוב לפתוח או לסגור רק חלון אחד בו זמנית, מעניין אם במקרה שתארת הפעלת יותר מחלון בו זמנית. בכללי לפי דעתי הלא מקצועית אין כאן שום בעיה שצריך לטפל בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כשאני לא עושה את הכל ביחד זה קורה.

אני רק מסובב את ההגה ובמשך הסיבוב שלו הכל נחלש עד שאני מפסיק לסובב אותו...

אולי ברכב שלך יש תגבור חשמלי להגה, עד שלא תתן פרטים על הרכב קשה להתיחס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה משהו מונע את החלון , לעלות או לרדת ,המנוע של החלון צורך יותר זרם, וזה מורגש במתח של המערכת שיורד.

נסה לשמן את המסילות עם ספריי סיליקון , או ,בדוק למה המנוע החשמלי של החלון , צריך להתאמץ כדי לבצע את עבודתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח לראות איזה בעיה בחלון עצמו, הוא עולה ויורד באותה המהירות שהרכב היה חדש.

אבל אני ישמן בכול זאת, תודה.

עוד הצעות יתקבלו בברכה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם יכול להיות , שלמעגלי האורות והחלונות יש מינוס משותף , שקיבל קורוזיה.

תנסה לחבר חוט מינוס ישיר , לאחת הנורות , תפעיל את החלון ותראה מה קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה מתחילה בתיאור- מה זה החלשות האורות?

כל הפעלת צרכן כבד תגרום להחלשות מובחנת באורות, הכל שאלה של כמה. אם ההחלשות היא רגילה, כמו ברוב הרכבים הדבר תקין ואין מה להלחם בו. אם מדובר בהחלשות רצינית, עד לירידה משמעותית בעוצמת התאורה זו כבר בעיה.

 

אם המקרה אצלך הוא המקרה השני, סביר להניח שהבעיה היא בעיית חיבורים/כבלים.

כדי לכמת (מלשון כמות) את הבעיה יש למדוד את המתח קרוב לנורות ולא על המצבר. ברור שאם הבעיה היא נפילת מתח על חוטים/חיבורים מתח המצבר לא יורד (וזה גם הגיוני לאור העובדה שהוא חדש).

 

לאחר שתמדוד את המתח על הנורות, ללא הפעלת החלונות ועם הפעלת החלונות, אם תגלה שהוא יורד משמעותית (כמה וולטים) יש לאבחן ע"י מדידות מתח היכן מתרחשת נפילת המתח.

 

חזור לעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על אותו משקל ,כמו בהודעתי הקודמת , יכול להיות שמעגלי התאורה , והפעלת החלונות ,מקבלים מתח מאותו פס צבירה , שיש בו קורוזיה .

נסה לחבר פלוס ישיר מהמצבר אל אחת הנורות , תפעיל את החלון ,ותראה מה קורה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בדיוק את אותה הבעיה.. ופתחתי גם היום במקרה שרשור על זה עם תיאור מפורט

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=322572

 

אביב, אצלי הבעיה היא מאוד מורגשת. לא משהו נורמלי..

מצב כזה אמור להראות לי ממש ירידה בוולטים נניח באיזור הפנסים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על כמה טורים הרכב עמד? תעלה את הטורים ותבדוק אם זה קורה לך גם.

כמה AMPER המצבר שלך?

 

יש מערכת מחוברת לרכב או משהו דומה?

לא תמיד טוב לשים אלטרנטור יותר חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה תגובות תודה:mm_yeah:

תוך כמה ימים אני יבדוק וינסה לעדכן.

אני חיב לציין שזה רק בזמן האחרון מורגש,הרכב אצלי כבר 6 שנים ובזמנו זה לא היה קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...