Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בקסארה HDI ככל הנראה במערכת סולר


RomanX
שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורום. אני בעל קסארה HDI שנת 2002. לפני כמה ימים נכנסתי למוסך לעשות טיפול תקופתי. החלפת שמן, פילטר שמן, פילטר אויר ופילטר סולר. עשיתי סיבוב על הרכב אבל כשבאתי לכבות את האוטו הוא ניכבה כמה שניות אחרי סיבוב המפתח. בעל מקצוע התחיל לבדוק מה העניין והגיע למצב שרכב לא מניע בכלל. השארתי את האוטו לעוד יום ומוסכניק גרם לאוטו לעבוד אבל בעית הכיבוי נשארה. לפי מה שהוא אמר יש בעיה בווסת לחץ סולר שנמצא על משאבת סולר. הוא נתן מכה קטנה בווסת הזה והסולר התחיל לעבור. בהחלפת פילטר סולר, הבחנו בשבבים של מתכת בבית הפילטר. לקחתי ממנו את הרכב כי הוא נירא לא כל כך מקצועי. עם כל הסיפור הזה באתי למוסך מורשה. בחור במוסך מורשה סיפר לי סיפור עצוב. החלפת ווסת 1500 ש"ח החלפת משאבת סולר 5000 ש"ח. שיפוץ מזרקים 15K ש"ח כל אחד. המחירים הם לפני עבודה לפני מע"מ. אני מתקרב לסכום של 12K-15K ש"ח. יש למישהוא המלצות? הרכב עבר 190K ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

השבבים שראיתה בפילטר סולר הם למעשה המשאבה של סימנס שנטחנת (מחלה) חפש לך אחת מפרוק מקסרה\ברלינגו שעשתה מעט ק"מ

חיישן לחץ - אכן בסביבות ה 1000-1500 והוא פשוט נדבק וזה מה שגורם לבעיה. הרכב ממשיך לעבוד מספר שניות אחרי שכיבתה אותו - לפי המחשב הוא בוודאי נותן הודעה Fuel pressure regulation - requested to stop the engine ...

 

בכל אופן -זה לא כזה יקר, אם תרצה אני אוכל לקשר אותך לאנשים הנכונים ולסגור את הסיפור הזה בסביבות 6K כולל עבודה.

 

אגב - אם אני טועה וזה BOSCH במודל הזה אפשר לסגור את זה במחיר איפלו טיפה יותר נמוך ממה שהוצע לך - המחירים שהציעו לך הם ללא פרופורציה בהשוואה למה שהרכב שווה בפועל. אם תרצה את עזרתי פנה אלי בהפ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה קודם כל. אכן אתה צודק זה הטעות שמראה המחשב. ומה היא אומרת? (עכשיו הרכב חזר לעבוד נורמאלי כביכול) והמשאבה היא של בוש ברכב הזה. זה מה שחשבתי, להתחיל עם המשאבה השאלה בקשר לחיישן יכול מאוד ליהיות שבעצם הוא בסדר גמור וכל מה שצריך, זה לנקות את מערכת הסולר ולהחליף את המשאבה? כמה זה יכול לעלות? תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי רומן, אני מעריך את כל הסיפור ב 5.כולל עבודה. וזה יחזור לך במוקדם או במאוחר ואתה תתקע עם הרכב.

ראיתי עשרות כאלה...

 

אם אתה יכול להביא את הרכב לדרום לאזור אשקלון, אוכל לסייע לך.יש לי כל מה שאתה צריך לרכב הנל כולל מחשב דיאגנוסטיקה מקורי

אגב: אני לא רואה סיבה לשפץ אינגקטורים אם הם לא משתינים \ דולפים.

כדאי להחליף את המשאבה , פילטר סולר, לנקות את הבית של הפילטר, ולראות איך הרכב עובד, עם הבעיה שכתובה למעלה תחזור להחליף חיישן לחץ ע"מ לפתור אותה סופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומרי,כמה זמן זה מחזיק עם מחליפים גם את המשאבה,גם את החיישן,עושים ניקוי למערכת הסולר?

 

ד"א,האם שימוש בביו-דיזל (שהבנתי שמנקה את המנוע) מאריך/מקצר את חיי המזרקים?

 

העסק הזה ממש לא זול,במיוחד המזרקים :roll:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לא הייתי ממליץ על משאבה מפירוק,חבל על הכסף,אפשרי לשפץ את המשאבות האלו לרמת חלק חדש,במערכת הזרקה של בוש ניתן לשפץ מרססים בהצלחה(שלא כמו בסימנס) ורצוי לעשות את זה כבר עכשיו,ברגע שמתחילים השבבים הם מגיעים לאנג'קטורים.

 

חובה לפרק את מיכל הסולר ולנקות היטב כמו גם את מצנן הסולר בקו החזרה ואת כל קו הסולר,להחליף ווסת לחץ גבוה,משאבה משיפוץ ומסנן סולר מקורי.

 

בכל מקרה,ב6 אלף שקל לא יכנס כל הרשום מעלה וקיצורי דרך יתגלו כיקרים לאחר זמן מה.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אורן.

אני מאוד מעריך את הידע שלך ונהנה לקרוא את הודעתיך בפורום.ואתה אכן צודק. אך רציתי לציין מספר דברים שלא ציינתי בהודעתי המקורית, ולכן נתתי מחיר כזה. המשאבה שיש ברשותי מייבוא (מנוע שלם שיובא ארצה) וכגיבוי יש לי משאבה כזו בקסרה עם ראש מנוע ורינגים מתים ליד הבית..

 

חיישן לחץ כמובן שכלול במחיר כי יש לי את זה א. במנוע מיבוא ב. במנוע הנוכחי (המת)

 

מזרקים גם יש - אבל הוא לא צריך... עד שלא נוודא שהם דולפים\משתינים . אם הוא יצטרך אני מניח שאוכל לוותר עליהם כי הרכב מושבת. וכנראה ישאר מושבת להרבה זמן. כמובן שפילטר סולר יוחלף ובית הפילטר ינוקה..

אגב - גם כמות השבבים חשובה , אם היא לא רבה - זה לא כזה קריטי.

 

מה שכן בד"כ הסימנס נטחנות הרבה יותר מהר מ BOSCH .. לפחות מנסיוני גם עם ברלינגו וגם עם קסרה RHY SIEMENS

 

לגבי DELTA HF:

כמה זמן זה יחזיק מאוד תלוי באיכות הסולר,בתדירות החלפת הפילטר סולר ובמצב המשאבה החדשה. וביו דיזל ב HDI לדעתי זה רעיון רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות. שאלה לאורן בן סימון. אולי אני יכול להסתפק בשיפוץ משאבה ו ניקוי מערכת הסולר, בלי שיפוץ של מזרקים? או שניקוי מערכת אומר גם שיפוץ מזרקים? שזה עסק יקר יחסית. כמה יכול לעלות שפוץ של מאשבת סולר, אולי יש מקומות מומלצים? מה הם הסימנים שמחייבים לעשות שיפוץ של מזרקים. אני צריך להרגיש את זה בנסיעה על הרכב?

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר שאלות לפני שאתה נכנס להוצאות, כי תמיד במסנן סולר תמצא שבבים:

  • האם תופעה של דימום או אי התנעה הייתה קיימת לפני הטיפול?
  • מה המצב עכשיו, לאחר הטיפול, האם התופעה קיימת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב עכשיו הוא בסדר גמור אין שום תקלה חוץ מקפיצת מחוגים בתחילת התנעה.

מסובב מפתח, נותן סטרטר, עוזב, המחוגים קופצים קפיצות קטנות חצי שניה והכל מסתדר. בכיבוי הרכב אין שום בעיה וזה יסתדר לבד עד שיגעתי הביתה.

בעבר לא היו לי תקלות כאלה מעצמם אלה פעמיים זה היה רק אחרי המוסך.וכל פעם זה היה מסתדר לבד. המחשב של מוסכניק מרא תקלא ב Pressure regulator!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...