Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של בושה (משטרה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רוצה להגיד לכולכם , שכבר די נמאס לקרוא על השטויות שאתם עושים , ועוד אח"כ באים בטענות אל המשטרה.

 

נכון , סדר העדיפויות של המשטרה דפוק. הם אוכפים את מה שקל להם.

אבל זה לא עושה אותכם צודקים יותר או חכמים יותר.

גם בשרשור הזה וגם בשרשור העוקב של שי מ.

השטויות שאתם עושים עוד יעלו לכם בחיים , וגרוע מזה - בחיים של אחרים , חפים מפשע.

 

אני לא כזה צדיק , אני נוסע מהר. אבל במקומות פתוחים. שיאפשרו לי להגיב. או שאם כבר - אני אהרוג את עצמי לבד. בלי לקחת איתי אחרים.

 

תתחילו להסתכל קצת על צורת הנהיגה המחורבנת שלכם.

אני כבר הייתי בגילכם. ובמצבכם. חשבתי שאני יודע לנהוג.

אז זהו. שלא ידעתי. גם היום אני לא שומאכר. אבל למדתי דבר או שניים על המכונית , ואני מנסה לשפר את זה.

אבל עצם זה שהגעתי לגילי המופלג כדי להטיף לכם מוסר , זה סתם מזל , יותר משכל.

 

אל תשחקו אתם עם המזל שלכם. הוא נגמר לפעמים.

 

 

תחשבו קצת , אם הפעולה הבאה שאתם עומדים לעשות על הכביש הולכת לסכן אתכם ואחרים או לא.

חבל.

 

ותפסיקו לחפש כמה המשטרה מטומטמת. לפי רמת התגובות , אתם מטומטמים לא פחות ,ואולי יותר.

 

:mm_yeah:

 

אין מה לעשות, צודק 100%. אתם מתלוננים כמה המשטרה מפגרת, סתומה, לא הוגנת, ובדיוק באותה נשימה אתם מספקים לה סיבות להמשיך להתנהג איך שהיא מתנהגת.

מה הוא מוציא את הגוף מהאוטו ומתופף? מה הוא קוף ?

באמת תתחילו לחשוב על מה שאתם עושים, נכון שזה לפעמים קשה, אבל

תאמינו לי שאפשר...

גם אנחנו היינו נהגים צעירים, וגם אנחנו עשינו שטויות, אבל ראבק, אל תגזימו!

ולפחות תלמדו מטעויות של אנשים אחרים.

*אלה היו שישים מילים על חינוך נהגים צעירים...*

:wink:

פורסם
אני מסכים איתך בהרבה דברים , אבל די מכוער לשמוע ממך

התיאורייה של דארווין עובדת.

 

הרי גם אתה היית בגיל הזה כפי שאמרת , חלק גדול מן האנשים בגיל

הזה עוברים עבירות מאד מסוכנות , אבל חלקם הגדול מתבגר וחלקם לומד על בשרו.

לא יפה לאחל לכולם דברים כאלו.

 

אל תכניס לי דברים לפה (חוץ מזה שזה נורא מסוכן,אני נושך :twisted: ).

לא איחלתי לאף אחד כלום.

 

ובכל זאת.

תעבור על כותרות העיתונים , ויותר חשוב - העובדות - בתאונות שקורות לנהגים הצעירים.

רובן ככולן נובעות מטמטום וההרגשה של "אני יודע מה אני עושה" , בעוד שבפועל זה ממש לא נכון (היכולת לדעת מה אתה עושה). נכון , גם אני הייתי די מטומטם בגיל הזה , למרות שהידע הבסיסי שלי עלה בהרבה על כל מי שהיה סביבי.

זה לא עזר לי לא להיקלע למצבים ותאונות , שבמזל יצאתי מהן שלם.

 

 

אבל הבעייה הגדולה ,שאף אחד לא ידע להגיד מה לא בסדר במה שאני עושה. רק ידעו להגיד "לנסוע לאט" . וזה לא מספיק.

אני מנסה להגיד או להסביר לאחרים מה לא בסדר במה שהם עושים.

ואף פעם לא האשמתי את המשטרה או את שיטת לימוד הנהיגה המחורבנת.

למדתי לנהוג , לא בזכות המערכת , אלא בזכות עצמי . יותר טוב או פחות טוב , זה עניין אחר.

אבל אני לא מרחף על הכביש כמו 80 אחוז מהאוחזים בהגה ומסכן באופן קבוע את הסובבם אותי.

 

וכשאני , או כל אחד עם טיפה יותר נסיון בפורום , טורחים להסביר לאלה שלא יודעים , בכל תחום - כללי , נהיגה , טכני , ואפילו שגיאות כתיב - זה לא בגלל שאני צריך מסאג' לאגו , יש לי מספיק גדול , תאמין לי .

אני , ולדעתי גם אחרים , מנסים לתת או להגיד לכם את מה שאני לא יכולתי לקבל .

ואם אותו אחד בוחר להתעלם מהעזרה וממשיך להתנהג כמו שהוא מבין - שיהיה לו לבריאות (בתנאי , כמובן , שלא יסכן אותי ואחרים בדרכו) - אבל עדיין דארווין צדק , וזה מוכח מדי יום. :mad:

פורסם

ואני חשבתי שתופעת התיפוף על מכוניות ניכחדה מאז התקופה הניאו-תדריאלית (אואיך שלא קוריאם לגבינה הזו...:-)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...