Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לצמיגים ספורטיביים איכותיים במידה 225.45R17


שימו לב! השרשור הזה בן 4104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אייל, GTI הגיעו עם - קונטי' SC2, דנלופ SPORTMAXX והיו כאלה שהגיעו עם מישלין פרמסי...

 

פרימסי ?!

השם ירחם... על רכב ספורטיבי?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המישלין פיילוט יעלו לו 900 ש"ח לצמיג.

הוא אמר שהוא לא רוצה להשקיע יותר מ3K על כל הרבעיה.

 

אייל,T1R\R1R\s.drive הם אופציות טובות.

עם הקילומטרז' שאתה נוסע בשנה לא נראה לי יש לך בעיה להרכיב R1R(לעומתי שאני נוסע 30K).

לפי דעתי עדיף לשים 2K על רביעיה של R1R ולדעת שיש לך אחיזה מעולה אבל צמיג שנגמר יותר מהר מאשר שתשחרר את ה200 סוסים אבל הצמיגים הם אלו שיאכזבו אותך.

 

בן.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרש למישלין לא גדול ושווה כל גרוש.

יחסית להוצאות על רכב ,קניית צמיגים טובים ממש אחת לכמה שנים היא לא נוראית ונותנת הכי הרבה תמורה לשקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, 200 סוסים - נתון מכובד, אך לא היסטרי.

 

אספר לך שהקונטי SC2 עושים עבודה מכובדת ב-GTI של חבר (גם היא שחורה... :wink:).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרש למישלין לא גדול ושווה כל גרוש.

יחסית להוצאות על רכב ,קניית צמיגים טובים ממש אחת לכמה שנים היא לא נוראית ונותנת הכי הרבה תמורה לשקל.

 

1. ההפרש הוא כ 400 ש"ח לצמיג - לא גדול?

2. יש אנשים שלא מחליפים אחת לכמה שנים אלא פחות, תלוי מה השימוש שנעשה ברכב.

3. הטויו T1R\R1R - אחלה צמיגים עם מחיר מפתה, במיוחד במידות גדולות ואז יש הפרשים גדולים גם בעלות וביחס עלות\תועלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שאם השימוש ברכב הוא כזה שמצריך החלפה תכופה אז שווה לשקול צמיג זול יותר כמו ה t1r.

400 ש"ח הפרש לצמיג ל 3 שנים עבור צמיג טוב זה נסבל לדעתי האישית.

ה t1r אכן מפתה במחירו וגם אוחז, יש כאלה (כמוני) שלא היו מרוצים בעיקר מהדרך שבא הוא מזדקן, המרחק בינו ל"אחלה צמיג" כהגדרתך רחוק לטעמי האישי.

מי שרוצה צמיג לזמן קצר לימי מסלול , ג'מייקנות ושאר פעילות ספורטיבית כנראה יהנה ממנו והקניה תהיה לו כדאית.

כמובן שה r1r יתן אחיזה טובה מהמתחרים שהוזכרו ושוב כל אחד צריך לדרג את סדר העדיפויות שלו.

למי שרוצה צמיג שהוא גם יום יומי, גם שקט, גם מרגיש גם מחזיק מעמד, גם עם איבוד אחיזה צפוי ולינארי, גם עיקבי בהתנהגות וגם עם יבואן שנותן שרות הייתי ממליץ על אחד מהוותיקים כמו מישלין, קונטי F1 ודומים.

 

 

לטעמי צמיג הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר, כפי שאני לא חוסך בשמן איכותי, נוזל קירור מעולה, רפידות ברקס מהשורה הראשונה, ותחזוקת מערכות היגוי ומיתלים אני לא מאמין בחסכון בצמיגים.

לטעמי עדיף לחסוך על דיטיילינג, חומרי ניקוי,פילטרים פתוחים, אגזוזי זרימה חופשית, ריפודי עור מערכות סאונד וקשקושים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לפיסקה האחרונה שלך אני מסכים איתך בהחלט ולראיה מחליף צמיגים מדי שנתיים בלי קשר לקילומטרז'.

עם זאת יש הבדל גדול בין לחסוך על צמיגים לבין לשלם מחיר בלתי פרופורציונלי על מוצר שלא בטוח שהוא טוב יותר.

 

בקשר לכך שF1 (שבכלל לא הצלחתי מקום שמחזיק אותו), קונטי ומישלין שווים פי 2 במחיר (והתנסיתי בהם) - אני בהחלט לא מסכים.

אני לא יודע בכמה מכרו לך טויו ,אבל 400 הפרש לצמיג זה כמעט פי 2 במחיר ! (הT1R הולכים במחיר של 2100-2300 לרביעייה, תלוי איפה)

 

אם כבר צמיג טוב במידות ובמחירים האלה, יש לי נסיון טוב עם ברידג'סטון פוטנזה RE050 ושוב- גם הוא לא שווה את ההבדל במחיר שהוא כמעט פי 3 מהT1R.

 

לא ניפתח את הויכוח על הזדקנות הצמיגים, כי זה לא פרמטר. אף אחד מאיתנו לא מחליף אותם בשיבה טובה , אבל אם כבר מדברים

אני יכול לומר לדוגמא שברכב הקודם : טויו בני כמעט 3 (שהרכבתי אותם כחדשים) שפירקתי מהרכב הקודם (והחלפתי בחדשים) ,נראו הרבה יותר טוב מאשר הדאנלופ ספורט מקס בני השנתיים שיש כרגע על הרכב החדש שלי. אני מדבר כמובן על מצב היובש שלהם , כי הרכב החדש שלי ננהג בעדינות כי הצמיג עצמו שלם מבחינת גומי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא קונה במכולת באחוזים ולכן פחות מעניין אותי פי כמה זה עולה אלה בכמה יותר זה עולה - בשקלים.

היחסיות שלי היא להוצאה הכוללת על רכב.

אותי לא מענינת הנחה של 50% על עפרון. מאד מאד מעננינת אותי הנחה של 5% על נכס נדל"ן, קפיש?

400 ש"ח * 4 צמיגים = 1600 ש"ח, לא נורא לאחד האלמנטים החשובים ברכב (שוב, לדעתי האישית בלבד).

 

אנחנו לא ממש נוסעים על פונטו ספייס, תזכור כמה עולים טיפולים וחלפים ברכב עם נטיות ספורטיביות שלא לדבר על שיפורים, מערכות מיטלים, דלק 98 רחיצות ידניות ושאר פינוקים. אם מדובר על רכב "פושט" שנוסע לעבודה וחזרה אז כל צמיג ירוק יעשה את העבודה, ברכב שמטרתו כיף שווה להינות מצמיג טוב ממש.

 

דרך אגב, גם נעליים אני מאמין ששוה לקנות ביוקר, זה כיף, נעים וכירופרקט עולה יותר :wink:.

אם תחפש ותמצא את המספרים שמראים כמה כסף מושקע במחקר ופיתוח על ידי חברות צמיגים תגלה שמישלין מובילה ובהרבה ויש לזה תוצאות.

 

אני דרך אגב לא מכיר את הפוטנזה RE050 , יהיה נחמד לשמוע רשמים ממי שמכיר אישית או ראה מבחנים.

בהצלחה,

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היתה לזה הצדקה, לא היתה לי בעיה לשלם על מישלין פיילוט לצורך העניין. אני ידוע כאחד שלא עושה חשבונות בכל מה שקשור לרכב,

אבל לא הצלחתי להשתכנע שF1 ומישלין פיילוט יותר טובים בצורה אבסולוטית מT1R (למשל) או אפילו קונטי ספורט קונטקט. (ותאמין לי שרציתי להשתכנע)

אני מעדיף להחליף רביעייה כל שנה וחצי , של טויו T1R מאשר כל 3 שנים של מישלין. (או לחילופין R1R שעושה בית ספר לכל הצמיגים שציינת ,אמנם מחזיק חצי מהזמן אבל גם עולה חצי מהכסף)

 

מסכים איתך גם בקשר לנעליים, אין לנו ויכוח. הפער היחיד הוא שמנהיגות רבות על רכבים אחרים שנועלים את הפיילוט וה F1 המהוללים , לא השתכנעתי שהם טובים יותר אבסולוטית מ T1R , קונטי ספורט קונטקט או אפילו דנלופ ספורט מקס.

אם הייתי משתכנע, זה כבר סיפור אחר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור זה עניין של אסטרטגיה, האחד יעדיף לקנות צמיג טוב עם TW 280 שיחזיק כשנתיים והשני יעדיף לקנות צמיג טוב עם TW 140 שיחזיק כשנה. אם הצמיג הזול (טויו) היה פחות טוב, אני אישית בכלל לא הייתי שוקל לקנות אותו.

 

ד"א נתן, אולי לא שמת לב אבל מדובר על מידה 17, במידה הזאת מחירי הצמיגים גבוה, סט מישלין יכול להגיע לכמעט 4 אלף ש"ח וסט טויו בסביבות אלפיים ש"ח. במידה שלך (15 נכון?) סט טויו יעלה בסביבות 1500 ש"ח וסט מישלין יעלה בסביבות 2100 ש"ח ופה באמת ההפרש לא רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור זה עניין של אסטרטגיה, האחד יעדיף לקנות צמיג טוב עם TW 280 שיחזיק כשנתיים והשני יעדיף לקנות צמיג טוב עם TW 140 שיחזיק כשנה. אם הצמיג הזול (טויו) היה פחות טוב, אני אישית בכלל לא הייתי שוקל לקנות אותו.

 

ד"א נתן, אולי לא שמת לב אבל מדובר על מידה 17, במידה הזאת מחירי הצמיגים גבוה, סט מישלין יכול להגיע לכמעט 4 אלף ש"ח וסט טויו בסביבות אלפיים ש"ח. במידה שלך (15 נכון?) סט טויו יעלה בסביבות 1500 ש"ח וסט מישלין יעלה בסביבות 2100 ש"ח ופה באמת ההפרש לא רציני.

 

:mm_yeah:

 

מסכים עם כל מלה. למרות שזו לא רק אסטרטגיה.

פשוט בעלות המטורפת של המישלין במידה הזו , אפשר לעשות הרבה דברים יפים (כמו שתי רביעיות R1R או T1R באותה תקופה, או אפילו רביעיית R1R על סט ג'נטים אחר לימי מסלול ורביעיית T1R לנסיעה יום יומית.)

 

כרגע אני מתמקד ב T1R (שאין ולא יהיו בארץ בחודש הקרוב) ודנלופ ספורט מקס כמו שיש לי כרגע על הרכב [מחפש קצת ביקורות עליהם]

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,

בלאון שלי מדובר באותה מידה ואני רכשתי זוג T1R לפני 4 חודשים, טריים טריים.

המחיר: 1100 ש"ח כולל התקנה.

אני אישית לא הצלחתי למצוא משהן עדיף עליהם, למרות שהייתה לי אופצייה לרכוש R1R בערך באותו מחיר אך ויתרתי עליהם בערך מאותן הסיבות שאתה ויתר עליהם.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גודייר F1 בן שנתיים יהיה בעל אחיזה פחות טובה מטויו T1R חדש לגמרי.

במחיר של הגודייר אפשר להחליף שני סטים של טויו ולכן לדעתי זאת האפשרות הנכונה יותר.

אחרי הכל, זה לא שמדובר בצמיג נחות אלא בצמיג טוב מאוד שנותן תמורה מעולה למחיר שלו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם רועי, זה עיניין של אסטרטגיה וצרכים.

צמיג הוא לא רק אחיזה, תלוי מה עוד חשוב לך.

אחיזה טובה במחיר זול - בהחלט טויו מהוים דיל טוב, אולי גם S.Drive.

פרמטרים אחרים - ככה ככה.

בהחלט תלוי בצורך, אני מסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...