Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לצמיגים ספורטיביים איכותיים במידה 225.45R17


שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מניסיון אישי.

היו לי כמה סוגים של דאנלופ. כולל SPORT MAXX. הצמיג הינו באמת טוב. אם משתמשים בו בצורה סבירה.

חסרונות מהותיים. ראשית הדופן מאוד רכה, השחיקה מאוד מהירה של הדופן. ללא קשר בכלל TW שלו. זה מתבטא בירידה משמעותית של יכולת האחיזה בסיבוב אחרי זמן די קצר. חסרון נוסף, תחת מאמץ ממושך. כשהצמיג חם, יש נטייה לקרעים. כמובן זה לא נסיעה בדיוק רגועה אבל זה עדיין קרה לי רק בסוג זה צמיג.

 

אחרי מעבר של כמה חברות של צמיגים. כרגע אני אם R1R. אין בכלל ספק ביכולת שלו. אכן השחיקה די גבוהה.

אבל היא לפחות הרבה יותר אחידה. שלא כמו בהרבה צמיגים שצריך להחליף רק בגלל שהכתף נשחקה.

 

בסופו של דבר זה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך. כך בחשבון שאם יש לך חיבה לנסוע מהר בסיבובים. צריך צמיג שיש לו דופן קשה יותר. שווה גם לעשות כיוון פרונט לפי דרישה אישית.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SC3 לא היו לי, אבל יהיו - בקרוב (ככל הנראה).

 

וע"פ מבחנים הם טובים משמעותית מה-SC2 וגם T1R.

 

T1R הפביה מעולם לא נעלה (וזה גם לא יקרה) אך הוא מורכב על רב הרכבים של חברים

ואני אישית אהבתי אותו פחות מ-SC2 או SDRIVE.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוראל,

אני לא ממליץ לאנשים על פי מבחנים שלא ברור מה האינטרסים שמאחוריהם אלא על פי נסיון אישי.

ראבק -מדובר במוצר של 4K ש"ח (1K ליחידה).

עם זאת - אשמח אם תספר לי במה הם היו יותר טובים במבחנים מT1R שמצדיק מחיר כמעט כפול ?

או לחילופין תוכל לתת לינק למבחן כזה על מנת לקרוא בעצמי.

 

אני כנראה הולך על T1R (עם אופציה לספורטמקס כמו שיש כרגע על הרכב.)

יש לי נסיון אישי טוב איתם מהרכב הקודם, נראה איך יתמודדו עם ה MK5.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשלח לך לינק בסופ"ש - זה היה מבחן של ADAC אם איני טועה. נאתר לך.

 

אגב, אם אינך כל הזמן במסלול, נס הרים או כל מקום אחר דומה - הייתי שוקל את היוקוהמה ADVAN. שה-TW לא יטריד אותך עד כדי כך, הרי אתה ברוגע רב הזמן.

 

האיביזה נעלה דנלופ SP2000E SPORT עם TW200 והם לא נשחקו מהר כמו שהייתי מצפה מצמיג עם TW (שעל פניו) כ"כ נמוך.

נעזוב את העובדה שהם היו זבל אורגני :-)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים מוגדשים זה סיפור אחר.

אני ממש לא ברוגע אלא מגרד את המגבלות אבל כן על כבישים רגילים רוב הזמן ולא מעניינים אותי מנחתים /ימי מסלול וכו'.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק אם אתה על המגבלות על כבישים רגילים.

אם היית על המגבלות הצמיגים שלך לא היו מחזיקים כ"כ הרבה זמן ואני אומר את זה בוודאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק.

אייל, הגזמת. הרי אתה בעצמך אמרת לי שאינך נוסע לנס הרים או כל כביש דומה.

 

גודש/לא גודש. פחות רלוונטי.

תלוי מה צורת הנהיגה שלך... :-)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב הנעה קדמית חזק יגמור קדמיים הרבה יותר מהר מרכב רגיל.

 

בקשר לכמה מחזיקים הצמיגים, קשה לי לומר כי אני מחליף אותם הרבה לפני שהם נגמרים.

הרכב הזה זה סיפור אחר, כי ברכב הקודם חלוקת הנסועה היתה שונה לחלוטין במשך רוב התקופה שהיה ברשותי. (התחלתי לצבור הרבה קילומטרז' רק בסופה)

הרכב הזה ינוע הרבה בכבישים בין עירוניים כאלה ואחרים עקב שינוי מקום ומיקום העבודה שלי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש להם עוד בשר ואינם יבשים (ואינך מרגיש שהבדלי האחיזה/בלימה חריגים במיוחד), מדוע אתה רץ לפני הזמן?

 

מובן לחלוטין שרכב הנעה קידמית יגמור צמיגים קודם לכן - הסרן הקידמי אחראי על ההיגוי והורדת הכוח. הגיוני.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק.

אייל, הגזמת. הרי אתה בעצמך אמרת לי שאינך נוסע לנס הרים או כל כביש דומה.

 

גודש/לא גודש. פחות רלוונטי.

תלוי מה צורת הנהיגה שלך... :-)

אוראל זה לא נכון,

רכב גודש במיוחד הואגיות עם מומנט מעולה בסל"ד נמוך, מפרפר המון, וזה אונס את הצמיגים

במיוחד שאתה מפרפר בסיבוב על הכתף זה משחיט אותה ממש

 

ברכבים חלשים אתה כמעט ולא מפרפר, וגם אם כן בצורה עדינה יחסית.

 

אני יכול להגיד לך שהיתה לי פאסאט 1.8 טורבו מצ'ופצ'פת, בגגלל המשקל שלה, בכל תאוצה חזקה בסיבוב חד היא היתה מפרפרת (במהירויות נמוכות כן ?)

לקח לי מנחת אחד (ולא עליתי הרבה פעמים) לאנוס כתף של צמיג לרמה מפגרת, בגלל חוסר זהירות, והשתוללות יתר עם הדוושה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

215/45/17:

מישלין פיילוט אקסלטו - כ 900 ש"ח

טויו R1R - כ 520 ש"ח

 

אני רושם "כ" כי אני מניח שהמחיר משתנה בהתאם לכמות.

מחירים מהיום.

 

הR1R זה 520 ליחיד?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת אני לא בטוח אם הוא דיבר על יחיד או על 4 צמיגים ובגלל זה רשמתי "כ-"

אם זה מעניין אותך תתקשר לשאול (צמיג ישיר).

 

 

חבר'ה, הרכב לא משנה שחיקה של צמיגים, הכל תלוי איך נוהגים על הרכב ולא משנה כמה הוא חזק ואם הוא גודש או לא.

אייל, אם הצמיגים מחזיקים לך כ"כ הרבה זמן אז אין סיכוי שאתה נוהג הרבה על המגבלות, קח את הרכב למסלול ותבדוק מה באמת המגבלות של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת אני לא בטוח אם הוא דיבר על יחיד או על 4 צמיגים ובגלל זה רשמתי "כ-"

אם זה מעניין אותך תתקשר לשאול (צמיג ישיר).

 

 

חבר'ה, הרכב לא משנה שחיקה של צמיגים, הכל תלוי איך נוהגים על הרכב ולא משנה כמה הוא חזק ואם הוא גודש או לא.

אייל, אם הצמיגים מחזיקים לך כ"כ הרבה זמן אז אין סיכוי שאתה נוהג הרבה על המגבלות, קח את הרכב למסלול ותבדוק מה באמת המגבלות של הרכב.

בזה אני מסכים

אבל אולי אייל מתכוון שהוא נוהג על מגבלות הכח, ולא מגבלות ההתנהגות,

שאז גם הילוך שלישי פול גז זה...מגבלות הכח :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גורל, ניקח איביזה 1.8T כדוגמה. מצ'ופצ'פת כמובן.

תנהג בה ברוגע ובנינוחות - היא לא תפרפר/תחפור/כדומה.

תנהג בה באגרסיביות ועצבנות - היא לא תפסיק לפרפר.

 

אוקיי. אז?

צר לא לאכזב אותך - לאחר כשעתיים/שלוש במנחת, גם אני הצלחתי לחסל את הזוג הקידמי שלי

ואיני גודש.

 

אני יכול להראות לך את האיביזה של חבר - מצ'ופצ'פת, מתנול ושאר חמוצים...

נועלת יוקוהמה S.DRIVE (כרגע רק זוג. הזוג הנוסף הוחלף ל-T1R בעקבות "ביצה" שנוצרה) והם גמעו מעל 20K ק"מ - והיא עברה ימי מסלול שונים, כולל מספר גיחות למנחת.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...