Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברצינות, מה בדיוק צריך להסיק מהסיפור שלך, מעבר לזה שאתה דינוזאור אינטרנט מכובד ?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
כשאני התחברתי לאינטרנט זה היה בתקופה שהיה לי 486... תאמינו או לא!

התחברתי לאיטרנט זהב והייתי בין המנויים הראשונים שלהם...

 

מאז אני מקבל הטבות והנחות למינהן ונהנה מכך שנשארתי באותו חברה שנים רבות...

 

אז תחשבו על זה... :D

 

אני יגיד לך שזה שטויות במיץ... למה? כי גם אנחנו היינו מהלקוחות הראשונים של אינטרנט זהב ולאחרונה נמאס לנו מהם כי הם יקרים והמהירות מחורבנת גם בעסק של ההורים שלי היה ISDN והם רצו לשדרג לADSL אינטרנט זהב עשו כל כך הרבה פוזות שפשוט עברנו לברק 013 גם בסופו של דבר אנחנו משלמים פחות [החשבון שיש לי בבית בחינם] וגם המהירות מצויינת... בקיצר בולשיט

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

אני הצלחתי להוציא מנטויז'ן חבילה של 1.5 במחיר 89 ש"ח לשנה ללא התחייבות. עכשיו נשאר לי לטפל בבזק.

 

בזק רוצים 129 ש"ח על החבילה הנ"ל. יש לכם רעיון איך להוריד ? כמובן שאני אאיים לעזוב לכבלים. אך פה הבעייה. אין לי לא כבלים ולא YES ואני מפחד שאני אגיע למצב שהם ינתקו אותי, ואני לא רוצה להתנתק.

 

אז מה אתם מציעים ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

גם לי הסתיימה החבילה בדיוק החודש , קיבלתי מייל מנטוויזיון שהחבילה הסתיימה

ואני מחויב אוטומטית ל 129 שקלים בחודש

אני כמובן התקשרתי , וביקשתי להגיע לחבילה טובה

בהתחלה דיברה איתי בחורה שאמרה שהמקסימום שהיא יכול לעשות זה 109 ש"ח

פתאום ירדה ל 99 שקלים , שהבינה שזה לא כל כך יעזור לה שלחה אותי לשירות לקוחות

לא לפני שאמרה שהם תפוסים ואי אפשר לתפוס אותם , אני צעקתי עליה בטלפון וישר אחרי דקה דיברתי עם נציג שירות לקוחות .

הנציג התחיל להוריד לאט לאט במחיר , עד שהגענו למחיר המצחיק של

49 שקלים לחודש למשך חצי שנה ללא כל התחייבות , אז מסתבר שאחרי הכל צעקות , יש הבדל של שמים וארץ בן 129 לבין 49 שקלים.

משתלמות , אני מחובר ל 750K.

עכשיו הגיע הזמן להתקשר לחברת hot בכבלים לנסות להוזיל שם עניינים.

 

מצליח או לא?

פורסם

יופי! :D

 

עכשיו אני משלם לנטויז'ן 89 ש"ח ולבזק 85 ש"ח (במקום 129 ש"ח) על חבילה של 1.5.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
גם לי הסתיימה החבילה בדיוק החודש , קיבלתי מייל מנטוויזיון שהחבילה הסתיימה

ואני מחויב אוטומטית ל 129 שקלים בחודש

אני כמובן התקשרתי , וביקשתי להגיע לחבילה טובה

בהתחלה דיברה איתי בחורה שאמרה שהמקסימום שהיא יכול לעשות זה 109 ש"ח

פתאום ירדה ל 99 שקלים , שהבינה שזה לא כל כך יעזור לה שלחה אותי לשירות לקוחות

לא לפני שאמרה שהם תפוסים ואי אפשר לתפוס אותם , אני צעקתי עליה בטלפון וישר אחרי דקה דיברתי עם נציג שירות לקוחות .

הנציג התחיל להוריד לאט לאט במחיר , עד שהגענו למחיר המצחיק של

49 שקלים לחודש למשך חצי שנה ללא כל התחייבות , אז מסתבר שאחרי הכל צעקות , יש הבדל של שמים וארץ בן 129 לבין 49 שקלים.

משתלמות , אני מחובר ל 750K.

עכשיו הגיע הזמן להתקשר לחברת hot בכבלים לנסות להוזיל שם עניינים.

 

מצליח או לא?

 

שניה ומה קורה אחרי החצי שנה? אתה עוד פעם תחזור לאיזה מחיר בשמים..

אני רוצה לדעת כמה אנשים משלמים פה לHOT כי אני משלם 120 שקל וזה לא ממש מקובל עלי המחיר הדיי מוגזם הזה רק לכבלים עצמם

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם
יופי! :D

 

עכשיו אני משלם לנטויז'ן 89 ש"ח ולבזק 85 ש"ח (במקום 129 ש"ח) על חבילה של 1.5.

 

שמוליק

 

אפשר לשאול מה אמרת לבזק שהם הסכימו להוריד לך ככה את המחיר?

לי אמרו שיש מבצעים ללקוחות חדשים בלבד ולא כאלו שכבר בשירות..

עכשיו אני מדבר עם ברק בשביל להוריד אצלהם מחיר, ואז אני אחזור לבזק

ואגיד להם שדיברתי עם הכבלים ונתנו לי הצעה זולה בהרבה :wink:

 

אתה איימת שתעזוב או... ?? :?:

 

עדכון: דיברתי עם ברק, שהייתי משלם להם 149 ש"ח בחודש,

אמרתי שקיבלתי הצעה מחברה אחרת של מנוי 1.5 מגה ב89 שקלים בחודש (כמו שמישהו רשם פה שנטויז'ן נתנו לו),

לא איימתי לעזוב ולא שום דבר.. המוקדנית ביקשה שאני אחכה שניה על הקו..

וחזרה אלי עם הצעה של 85 שקלים בחודש :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
יופי! :D

 

עכשיו אני משלם לנטויז'ן 89 ש"ח ולבזק 85 ש"ח (במקום 129 ש"ח) על חבילה של 1.5.

 

שמוליק

 

אפשר לשאול מה אמרת לבזק שהם הסכימו להוריד לך ככה את המחיר?

לי אמרו שיש מבצעים ללקוחות חדשים בלבד ולא כאלו שכבר בשירות..

עכשיו אני מדבר עם ברק בשביל להוריד אצלהם מחיר, ואז אני אחזור לבזק

ואגיד להם שדיברתי עם הכבלים ונתנו לי הצעה זולה בהרבה :wink:

 

אתה איימת שתעזוב או... ?? :?:

 

עדכון: דיברתי עם ברק, שהייתי משלם להם 149 ש"ח בחודש,

אמרתי שקיבלתי הצעה מחברה אחרת של מנוי 1.5 מגה ב89 שקלים בחודש (כמו שמישהו רשם פה שנטויז'ן נתנו לו),

לא איימתי לעזוב ולא שום דבר.. המוקדנית ביקשה שאני אחכה שניה על הקו..

וחזרה אלי עם הצעה של 85 שקלים בחודש :twisted:

 

כל הכבוד. לפעמים אין צורך באיומים כדי להשיג חבילה טובה יותר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

חבל שמנהלי הפורום לא מנסים לשאת ולתת עם ספקיות האינטרנט. אני חושב שזה יכול להיות רעיון דיי טוב, לקבל הנחה בתור קבוצה כל-כך גדולה.

 

הספקיות יחטפו אותנו.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אותו דבר כנ"ל לגבי בזק

המחיר לשירות של ה750K הוא 109 או 119 שקל לחודש

אם מתקשרים ומבקשים הוזלה הם מורידים את המחיר ל80...

אני מחובר לבזק המהירות שלי זה 1.5 מגה בייט ואני משלם 90 שקל בחודש

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

אני איימתי ואיימתי על הכבלים ולא עזר לי כלום עד שבסוף התנתקתי ועברתי ליס

אינטרנט 1.5 כוללה הכל וכולל מודם חינם ב130 שקל

 

נתנו לי את כל הערוצים ב200 שקל + 4 ממירים חינם לשנה +התקנה חינם+5 סרטים

פורסם

אתמול התקשרתי ליס.

בלי קשר לסוף מנוי או משהו כזה...סתם החלטתי שבא לי לקבל יותר :) . אחרי איומים קלים שאני עובר חברה כי מקבלים שם הרבה יותר- אני משלם קצת פחות (130) ומקבל הרבה יותר (1.5 במקום 0.75)

 

הכל עובד באיומים :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...