Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב הרכבים שהזכרת הם לא רכבים חזקים במיוחד. אלה רכבים שנוסעים בסדר ולא אמור להיות חוסר בכח גם בעליה.

ד"א,האיביזה לא נוחה בכלל לפי דעתי. אוטו שנראה טוב ונוסע לא רע (עם 100 כ"ס) אבל נוח קשה לי להגיד עליו.

האוקטביה שלמדת עליה היתה מגיבה טוב מכיוון שהיא בטח היתה טורבו דיזל אז הן מרגישות די חזקות. ברכבי בנזין אין ברירה,צריך לבחוש בהילוכים ולעלות לסל"ד גבוה ששם מגיע הכוח של המנוע.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

OK, תודה.. עכשו זה קצת יותר מובן...

לגבי החוזק- אני לא מחפש רכב למרוצי דראג. אני רוצה רכב שאפשר להעמיס עליו 3 חברים ולנסוע בכביש מהיר\ עליות בלי לשרוף את המנוע על סל"ד גבוה בהילוך נמוך וכאלה... רכב שגם במצב "קשה" (כמו שתארתי קודם, לדוגמא) יעבוד בצורה לא מאומצת מידי.

ממה שאני מכיר, יפאניות קטנות וצרפתיות למיניהן, ורכבים גדולים יותר מאלה שאני בודק (משפחתיות...) עם מנועים פחות חזקים או אפילו באותה רמה די מתאמצות כדי להגיע למהירות נורמאלית בעליות עם מטען בינוני-כבד. זה לפחות מה שאני רואה ברמזורים :roll:

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

ממליץ ללכת לכיוון ניסאן אלמרה פרפקט 1.8.

מספיק חזק.

מאד אמין.

זול לתחזוקה וחסכוני.

נוח בצורה סבירה.

Nissan Maxima QX 2.0L V6

פורסם

אוטו משפחתי גדול... יש כזה לחבר שלי, ואולי האוטו נוסע למרות הרעש הלא ברור בכלל מהמנוע, אבל כל השאר מתפרק... וגם משום מה הוא לא נוח לי... לפחות לא בכסא שליד הנהג.

אני מחפש משהו קצת יותר קטן, אבל עם אותם השרירים :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
אוטו משפחתי גדול... יש כזה לחבר שלי, ואולי האוטו נוסע למרות הרעש הלא ברור בכלל מהמנוע, אבל כל השאר מתפרק... וגם משום מה הוא לא נוח לי... לפחות לא בכסא שליד הנהג.

אני מחפש משהו קצת יותר קטן, אבל עם אותם השרירים :)

 

 

אני דווקא מכיר את הרכ בתור אחד שלא מתפרק.

מסכים בעניין הנוחות.

המנוע באמת רועד מדי.

בכל אופן מדובר בניסאן - יפנית מס' 2 בארה"ב (בארץ לא כל-כך הולכת),

מכוניות אמינות ביותר.

 

אפשרות נוספת היא סובארו אימפרזה 1.6 (בסביבות ה- 2003).

 

בכל אופן, אם אתה מחפש נוחות אבל לא מפחד לקפוץ למוסך מדי פעם - חד וחלק - אירופאי (פיג'ו, סיטרואן).

Nissan Maxima QX 2.0L V6

פורסם

סובארו הבנתי לא ממש נוחה- ועד כמה שידוע לי היא פחות בטוחה מהדגמים שאני בודק.

 

לגבי הניסאן- הידית הפנימית של הדלת נשכה אותי כשפתחתי אותה בפעם הראשונה... פשוט קפצה החוצה ונסגרה על היד שלי!

ואני לא רוצה לנסוע בטרקטור במשך שעות בכול פעם

 

אני לא מפחד לקפוץ למוסך מידי פעם, אבל מעדיף שלא... בסיאט\פולסואגן\ סקודה אני מקבל את אותה הנוחות (לפחות בכיסא הנהג) עם פחות ביקורים במוסך (אני מקוה ליפול על רכב שטיפלו בו כמו שצריך ושמרו עליו...)

אני יודע שיש סיכוי טוב שאני אראה מוסך עם הWV לא פחות מהסיטרואן- אבל במידה והרכבים שמורים באותה מידה הWV אמורה להחזיק יותר.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שנה טובה לכולם.

בגלל כל מיני סיבות עדיין לא קניתי את הרכב, ואני עדיין מחפש...

 

בנוסף לדגמים שדברתי עליהם בהודעות הקודמות (סיאט: איביזה ספורט, לאון, טולדו; סקודה: פאביה), רציתי לדעת מה דעתכם על הסקודה אוקטביה 04'.

 

אני מזכיר את הדרישות (בסדר הזה):

1. נוחות ישיבה

2. אמינות

3. כוח מספיק כדי להאיץ ל-100 ב-13 שניות או פחות עם 4 אנשים ברכב, בעליה מתונה (שונא לזחול ולחכות שעה עד שאני צובר מהירות נורמאלית).

4. בטיחות

5. עלות טיפולים, בדיקות תקופתיות+ צריכת דלק וביטוח הגיוניים

 

תודה לעוזרים, ואל תשכחו- אם יש הצעות נוספות שעונות על הדרישות שלי- שתפו :)

 

אגב, איפה אני יכול לבדוק צריכת דלק של רכבים שונים (במרוכז ולא לחפור באתרי החברות...)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שוב חג שמח.

1. הקפצה אחרונה לצורך קבלת תגובה

2. אשמח לקבל קישור לאתר שמרכז נתונים טכניים של רכבים מיצרנים שונים וחברות שונות. נכון לעכשו אני בודק דברים באתר המחירון של יד 2, אבל יש שם די הרבה דגמים בלי פרוט.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...