Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה החלטתי שאני רוצה לשדרג את הטוויטר שיש לי כרגע והוא של חברת JBL דגם GT5,האוזן שלי אוהבת טוויטרים יותר רכים,אמרו לי שטוויטרים של מורל יתאימו לי,עכשיו השאלה שלי היא מה עדיף לקחת מבחינת OHM,אני עובד 2WAY ב4אום של הקומפוננט,החשיבה שלי להביא טוויטר MT23 שהוא 6 אום מה אתם אומרים איך זה יעבוד? או שעדיף ללכת על הMT22?

 

או טוויטר של חברה אחרת?

 

התקציב שלי הוא עד 350 ש"ח(כולל יד שניה)

 

הקומפוננט המדובר של אלפיין Alpine SPR-17S

Scan Speak

פורסם

"הטוויטר שיש לי כרגע והוא של חברת JBL דגם GT5"

"הקומפוננט המדובר של אלפיין Alpine SPR-17S"

אתה מוכן לעשות סדר בדברים?

בכל אופן, אם אתה ממשיך לעבוד עם הקרוס המקורי, תחפש רק רכיב בהתנגדות 4 אוהם.

ה MT22 מאוד מומלץ, למרות שהוא לא הכי רך ועדין שקיים.

אם אתה מחפש יד שניה אתה בעצם תלוי בהיצע הקיים, מה האופציות?

מתחדשת*

פורסם

הכוונה הייתה שיש לי טוויטר של JBL יחד עם הקומפוננט(מיד וקרוס) של אלפיין.

 

אם אני מתכוון לעבוד עם הקרוס של אלפיין אז אין טוויטר שהוא יותר רך אולי מחברה אחרת..?

 

ונגיד והחלטתי לעבוד בלי הקרוס,מה האופציות שאני אוכל לעשות ולעבוד איתן?

Scan Speak

פורסם

אולי כיון DLS ו-ויפה, אם תצליח למצוא ועוד בתקציב שלך.

עבודה בלי קרוס דורשת חוליה בשרשרת שתפריד את עבודת הרכיבים במקום הקרוס, משמע רדיו דיסק תומך 3WAY/פרוססור/ קרוס אקטיבי/ מגבר בעל קרוס מובנה מספיק רחב.

אחרת אין אפשרות.

אילו רכיבים מותקנים אצלך?

מתחדשת*

פורסם

כדי לעבוד אקטיבי אתה צריך עוד 1/2 ערוצי הגברה, תלוי בתקציב לנושא, מכיון שכל רכיב דורש ערוץ הגברה (סה"כ 5) וכרגע יש לך רק 4.

הרדיו אגב, תומך בעבודה אקטיבית, כך שבחלק הזה אתה מסודר.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...