Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי סופר לנסר 96. 2 בעיות: קלאץ' אוטומטי ובעיות חשמל


hebrewhamer
שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האוטו: מיצובישי סופר לנסר 96

 

לפני כמה זמן הייתי במוסך ותיקנו לי שם ימבה של דברים שלא קשורים לבעיה שיש פה אבל אני חושב שהם אלה שגרמו לבעיה...

 

אז ככה בעיה 1: לא עובד לי המצית הזה שבתוך האוטו לא שיש בעיה בו פשוט לפני שהייתי במוסך הכל עבד מצויין אבל כשחזרתי משם אין שם חשמל בכלל!!!! גם כשניסיתי מכשירים אחרים אז חשבתי אולי מישהו יכול להגיד לי אולי איפה לחפש את הבעיה ומה הבעיה...

 

בעיה 2: זה כבר קצת יותר רציני... האוטו הוא עם הילוכים אוטומטיים ויש לו בעיה אחרי שחזרתי מהמוסך (בעיה שלא הייתה שם כשנסעתי לשם) כשאני נכנס להילוך D או R (רוורס) המצמד (קלאץ') נמצא כאילו בנקודה הכי הכי גבוה שאפשר שכמעט נכבה המנוע כי כשניסיתי לעשות חניה ב R נכבה לי אפילו המנוע פעם אחת וזה בחיים לא קרה לי!!!! (טוב נו בכל החצי שנה שיש לי את האוטו) וזה ככה גם בהילוך D זה כאילו האוטו עוד שניה נכבה כי מרגישים והוא כבר נכבה לי פעם אחת וזה לא היה לי עד שהייתי במוסך קיצור הם כנראה עשו לי קצת "טיונינג" לאוטו אז רציתי לשאול אולי אפשרי לסדר את זה איכשהו ואם לא אז לפחות תגידו לי מה יכולה להיות הבעיה פה.

 

תודה מראש לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו הוא עם הילוכים אוטומטיים ויש לו בעיה, כשאני נכנס להילוך D או R (רוורס) המצמד (קלאץ') נמצא כאילו בנקודה הכי הכי גבוה שאפשר שכמעט נכבה המנוע כי כשניסיתי לעשות חניה ב R נכבה לי אפילו המנוע פעם אחת. וזה ככה גם בהילוך D זה כאילו האוטו עוד שניה נכבה כי מרגישים והוא כבר נכבה לי פעם אחת וזה לא היה לי עד שהייתי במוסך קיצור הם כנראה עשו לי קצת "טיונינג" לאוטו אז רציתי לשאול אולי אפשרי לסדר את זה איכשהו ואם לא אז לפחות תגידו לי מה יכולה להיות הבעיה פה.

בניוטרל המנוע מתפקד רגיל?

איך התגובה לדוושה? האם לאחר משחק קטן עם הדוושה הסל"ד יציב ותקין?

בהפעלת מזגן המנוע מתגבר על העומס ועובד באופן יציב?

 

לגבי הגיר, האם בנסיעה העברות ההילוכים חלקות ומתבצעות בזמן?

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניוטרל המנוע מתפקד כרגיל

התגובה לדוושה היא בסדר וגם ההילוכים עוברים בזמן פשוט כשאני מעביר לD או R ולא לוחץ על הדוושה בכלל אז מרגישים שהאוטו כמעט נכבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו: מיצובישי סופר לנסר 96

 

לפני כמה זמן הייתי במוסך ותיקנו לי שם ימבה [מה זה ימבה?]של דברים שלא קשורים לבעיה שיש פה אבל אני חושב שהם אלה שגרמו לבעיה.................. בשביל מה הנקודות מה הם אמורים להביע?

 

אז ככה בעיה 1: לא עובד לי המצית הזה שבתוך האוטו לא שיש בעיה בו פשוט לפני שהייתי במוסך הכל עבד מצויין אבל כשחזרתי משם אין שם חשמל בכלל!!!! גם כשניסיתי מכשירים אחרים אז חשבתי אולי מישהו יכול להגיד לי אולי איפה לחפש את הבעיה ומה הבעיה... הבעייה קצר שגרם לשריפת הנתיך(פיוז) שאחראי האחראי על הספקת מתח חשמלי למצית ולרכיבים נוספים ברכב!

 

בעיה 2: זה כבר קצת יותר רציני... האוטו הוא עם הילוכים אוטומטיים ויש לו בעיה אחרי שחזרתי מהמוסך (בעיה שלא הייתה שם כשנסעתי לשם) כשאני נכנס להילוך D או R (רוורס) המצמד (תיבת הילוכים אוטומטית עם קלאץ?! נמצא כאילו בנקודה הכי הכי גבוה שאפשר שכמעט נכבה המנוע כי כשניסיתי לעשות חניה ב R נכבה לי אפילו המנוע פעם אחת וזה בחיים לא קרה לי!!!! (טוב נו בכל החצי שנה שיש לי את האוטו) וזה ככה גם בהילוך D זה כאילו האוטו עוד שניה נכבה כי מרגישים והוא כבר נכבה לי פעם אחת וזה לא היה לי עד שהייתי במוסך קיצור הם כנראה עשו לי קצת "טיונינג" לאוטו אז רציתי לשאול אולי אפשרי לסדר את זה איכשהו ואם לא אז לפחות תגידו לי מה יכולה להיות הבעיה פה.

 

תודה מראש לכולם!

 

תיבת הילוכים עם קלאץ, עדיין לא שמעתי, מה יש לך שם רכב שנת יצור 2021?

ממתין להבהרות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

לפני שבוע החליפו לי במוסך את הפנס האחור שנשבר, מיד אחרי זה התחילה בעיית חשמל שלא הייתה קודם - מנורת החיווי שנדלקת עם אורות הבלמים נשארת כל הזמו דולקת גם כשלא לוחצים על הבלמים. האם זה מראה על קצר? האם זה קשור להחלפת הפנס האחורי ? יש לי טסט בעוד חודש, האם זה יכול להכשיל בטסט ? בעיה חשמלית אחרת היא חלון קדמי ימני שלא נפתח, האם צריך לתקן לפני הטסט?

 

אשמח לקבל תשובות.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

לפני שבוע החליפו לי במוסך את הפנס האחור שנשבר, מיד אחרי זה התחילה בעיית חשמל שלא הייתה קודם - מנורת החיווי שנדלקת עם אורות הבלמים נשארת כל הזמו דולקת גם כשלא לוחצים על הבלמים. האם זה מראה על קצר? האם זה קשור להחלפת הפנס האחורי ? יש לי טסט בעוד חודש, האם זה יכול להכשיל בטסט ? בעיה חשמלית אחרת היא חלון קדמי ימני שלא נפתח, האם צריך לתקן לפני הטסט?

 

אשמח לקבל תשובות.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...