Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לפני כ-5 חודש תיקנו לי את המיזוג שלא קירר, החליפו מעבה, צינורות, שמו גז... עבד פיצוץ בדיוק ב-4 פעמים שהשתמשתי בו עד החורף.

 

היום אני מדליק אותו, ורק רוח חמימה קיבלתי. הלכתי למקום שתיקנתי בו את המזגן, פתח הבחור את המכסה מנוע, אמר תדליק מזגן, הדלקתי, אמר שוב תדליק, אמרתי לו דלוק על הכי גבוה. עשה עצמו מסתכל קצת, נכנס לאוטו ודחף יד מאחורי התא כפפות, אמר תביא את האוטו מחר בבוקר, נבדוק מה קרה ונסדר (כמובן שמה שהוא סידר פעם קודמת עובד טוב ולא זאת הבעיה).

 

בזמן שהוא דחף יד למאחורי התא כפפות, נזכרתי שהתקנתי מערכת באוטו בין לבין, ופירקו בהתקנה את התא כפפות והעבירו חוטים, ואולי משהו שהוא חיפש\מצא שם התנתק פשוט ולכן המזגן כלל לא נדלק ורק איוורור יוצא.

 

\\ מה יש מאחורי תא הכפפות? מה אני יכול לבדוק שם ואולי לסדר לבד?

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

הגיוני שהתרמוסטט התנתק ולכן המדחס לא נכנס לפעולה.

זו מעין קופסה מרובעת בגודל 3X3X7 מתכתית , שיוצא ממנה מעין חוט ברזל רך שנכנס אל בין צלעות הרדיאטור הפנימי.

בדוק אם החוטים המגיעים אליה מחוברים (או שאולי תשאיר זאת לאיש המזגנים :idea: )

פורסם

נראה שאיש המזגנים בא לעשות עלי כסף, אז אני מעדיף לסדר את הבעיה לבד, ידע טכני בסיסי קיים אז אני מניח שלא אמורה להיות בעיה מיוחדת כל עוד לא נדרשת החלפת חלקים.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
נראה שאיש המזגנים בא לעשות עלי כסף, אז אני מעדיף לסדר את הבעיה לבד, ידע טכני בסיסי קיים אז אני מניח שלא אמורה להיות בעיה מיוחדת כל עוד לא נדרשת החלפת חלקים.

 

במידה ואין לך אמונה בבעל המקצוע שבחרת - החלף אותו או גש לקבל אבחון אצל בעל מקצוע אחר, כך תוכל להשקיט את ספקותיך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לאחר בדיקה והסתכלות, אכן מצאתי את הקופסא המדוברת של הטרמוסטט, יוצא ממנה אותו מוט ברזל לראדיאטור - החוטים אליה מחוברים, אך יש עליה מעיין מפסק שניתן לסובב.

 

האם אפשר לסובב אותו בביטחה? מה בדיוק תפקידו?

 

יכול להיות שנשרף פיוז או משהו? יש טעם לבדוק את החוטים עם מד זרם?

 

לידה יש גם קופסא שחורה קטנה, שרשום עליה 12V ויוצא ממנה חוט כחול לטרמוסטט ועוד שני חוטים שחורים.

 

השאלה גם אם כול אלה אמורים להיות חופשיים באוויר או מעוגנים לאנשהו באוטו?

 

הבדיקה מראה גם שהמדחס פשוט אינו נכנס לפעולה, האיוורור יוצא אבל לא מזגן, גם מרגישים ושומעים שכאשר המזגן מופעל אין כל השפעה על המנוע, מה שכמובן פעם גרר הורדה בטורים ורעידות קלות...

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
לאחר בדיקה והסתכלות, אכן מצאתי את הקופסא המדוברת של הטרמוסטט, יוצא ממנה אותו מוט ברזל לראדיאטור - החוטים אליה מחוברים, אך יש עליה מעיין מפסק שניתן לסובב.

 

האם אפשר לסובב אותו בביטחה? מה בדיוק תפקידו?

 

יכול להיות שנשרף פיוז או משהו? יש טעם לבדוק את החוטים עם מד זרם?

 

לידה יש גם קופסא שחורה קטנה, שרשום עליה 12V ויוצא ממנה חוט כחול לטרמוסטט ועוד שני חוטים שחורים.

 

השאלה גם אם כול אלה אמורים להיות חופשיים באוויר או מעוגנים לאנשהו באוטו?

 

הבדיקה מראה גם שהמדחס פשוט אינו נכנס לפעולה, האיוורור יוצא אבל לא מזגן, גם מרגישים ושומעים שכאשר המזגן מופעל אין כל השפעה על המנוע, מה שכמובן פעם גרר הורדה בטורים ורעידות קלות...

 

אל תסובב את המפסק , זה תרמוסטט בדיוק כמו בכל טוסטר אובן ביתי או תנור. הטמפ' כבר מכוונת (לדבריך המזגן קירר כמו שצריך).

הקופסה השחורה היא ממסר. כשאתה מפעיל את המזגן (סוויץ' דולק , מנוע כבוי) אתה אמור לשמוע ממנו מעין קליק , האומר שהוא נתפס ומעביר זרם הלאה.

אם הוא נתפס , יש לבדוק מתח ואדמה (הארקה/מינוס / קרא לזה איך שתרצה) במדחס.

אם לא , יש לבדוק מתחים אחורה ולראות מדוע הוא לא מופעל (פיוז , נתק וכו').

 

אני מקווה שאתה מבין קצת בחשמל רכב , אם לא , עדיף בכל זאת ללכת לבעל מקצוע.

×
×
  • תוכן חדש...