Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו הוא של חבר שלי,

 

ברמזור, כאשר מתחילים לסוע, האוטו כמו מעין מקרטע, כלומר שנייה מאיץ נורמלי, שנייה כמו בקפייר ואז עוד פעם שנייה מאיץ טוב ושנייה בק.... ככה עד שלא עוזבים גז, מדביקים ואז סבבה, פירפורון ונסיעה חלקה.

האוטו נשלח למוסך ונאמר כי הבעייה בקרבורטור.

האם זה הגיוני?

האם מישהו יכול להסביר למה זה קורה וכיצד לפתור את זה?

 

בתודה מראש כמובן.

its not how long you live

its how fast you drive

פורסם

נשמע הגיוני מאוד (וזאת בהנחה שהאוטו אכן עם קרבורטור ולא עם הזרקה :wink: ).

 

זה נשמע כמו דיזה (נחיר) סתומה או לכלוך שנכנס לאחד המעברים. עקב כך לא מגיע דלק כהלכתו והמנוע נחנק.

 

זו עשוייה גם להיות בעיית חשמל , אבל הסימפטומים מתאימים יותר לקרבורטור ,ולאור אבחנתו של המוסך שראה את הרכב - הייתי פועל לפי ההמלצה.

פורסם

איזו בעית חשמל יכולה לגרום לדבר כזה?

תזמון הצתה לקוי?

 

ובאם הבעיה בקרבו' האם הפתרון יהיה בהכרח ניקוי קרבורטור?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
איזו בעית חשמל יכולה לגרום לדבר כזה?

תזמון הצתה לקוי?

כן, איחור בהצתה יכול לגרום לתופעה דומה.

 

ובאם הבעיה בקרבו' האם הפתרון יהיה בהכרח ניקוי קרבורטור?

כן, לא עושים חצי עבודה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הבעיה ניראית כמו הסימפטומים של ניקוי קרבורטור!

תגיד לחברך שיגש למכון קרבורטורים מקצועי

ובעל שם בתחומו.

במכון קרבורטורים מקצועי משלבים ניקוי קרבורטור

כוון הצתה ותאום מנוע.

התוצאה שיפור משמעותי וחסכון בדלק שמצדיק

את ההשקעה.

בברכה צביקה קרבורטורים

נתניה

 

054-861318 :!:

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם

כן תודה אכן האוטו נשלח למוסך ושמה קנס של 400 ש"ח על חצי מערכת הצתה +שסתום בקרבורטור שטופל מכיוון שהוא היא או סתום או שנתקע מידי פעם משהוא כזה אכן תודה הבעיה נפתרה

its not how long you live

its how fast you drive

×
×
  • תוכן חדש...