Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי חיפוש באתר ומצאתי שסאב רוקפורד דגם 3412 150RMS צריך תיבה של 65 ליטר בערך

אז שניים כאלו,צריכים תיבה של 130 ליטר או מה החישוב?

(דרך אגב הנפח של התיבה שלי הוא 165.5 ליטר)

וראיתי שיש פה כיוון של התיבה,קראתי והבנתי את העקרון

אצלי בתיבה הפורטים (2) הם במידה של 10 קוטר על 39 עומק,לא לשכוח,ישנם 2 פורטים

אפשרי לדעת מה התדר של התיבה שלי אם מישהו יודע לחשב את זה?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

תן לי רגע את המידות של התיבה שלך כי לא ניראה לי שיש לך תיבה כזו גדולה...אגב תן מידות פנימיות

 

וכן..2 סאבים דורשים נפח כפול ורצוי שתהיה הפרדה ..מה שנותן לזה יחס של 1 ל 1

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המידות הן חיצוניות.....והעובי של הMDF הוא בערך סנטימטר

100ס"מ רוחב

עומק למעלה 38ס"מ

עומק למטה 48ס"מ

גובה 38.5 ס"מ

תחשב ותיראה..יוצא 165.5 ליטר

אז עד פה סבבה,,אז הנפח גדול בערך בכ30 ליטר ממה שצריך (אין הפרדה),,מה ההשלכות בשמיעה?קריטי?

והתדר מהו,שוב..?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

שמע גבר,התיבה כבר בנוייה מזמן,שאלתי שאלה אחת ואתה עונה על אחרת שבכלל לא מופיעה ולא יכולה לעזור לי.

באמת תודה על הכוונה לעזור,את כל הדברים שאני חושב שאני צריך אני כבר יודע.....ומה שאני לא יודע ואני חושב שאני צריך לדעת אני שואל

ושאלתי,שוב,קריטי שהנפח גדול ב30 בערך ממה שצריך?ומה ההשלכות של זה באופן השמיעה?

ומהו התדר של התיבה אם הנפח הוא 165 ליטר וישנם שני(!) פורטים בגודל של 10 ס"מ קוטר על 39 ס"מ אורך?

חבל שאנחנו סתם מעלים פה הודעות שלא רלוונטיות,וכמו ששמת לב כבר חיפוש על הסאב עשיתי ומצאתי שגודל התיבה הרצוי הוא כ65-67 ליטר לכל אחד.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

התדר הוא 25HZ. לא קריטי שאין הפרדה בין הסאבים. לגבי זה שהתיבה גדולה ב30 ליטר מהמומלץ זה גם לא נורא. יש לקחת בחשבון שהנפח נטו שלך הוא קטן יותר שכן המידות שנתת הן חיצוניות (ומחשבים נפח פנימי) וכמו כן יש לחסר את נפח הסאבים והפורטים שלוקחים בערך 6-7 ליטר.

×
×
  • תוכן חדש...