Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ואם אני רוצה לנוע בין 9-7 בבוקר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טעות חמורה ,

אין כאן אילו אינטרסים כאלו ואחרים כמו שאתה כותב .

 

בזמנו נציגי מועדון החמש שדחפו לעצם תקנה זו של " רכב אספנות " הציגו תמונה של חברי מועדון הנהנים מרכביהם ואינם

נוסעים ברכבם הרבה אלא בעיקר לתערוכות , תצוגות וכדומה .

לפיכך (כשהרכב הוא אוסף ) הבקשה היתה לשלם אגרות וביטוח בהתאם לנסיעה ברכבים אלו .

כך משרד התחבורה קיבל את הרעיון כפי שהוצג בפניהם .

הרכב אכן משמש לאוסף כתחביב , נוסעים בו מעט מאוד ולא ביום יום ולכן קיבלו את בקשת המועדון .

מצד שני , להבטיח שכך גם יהיה , הוסיפו את ההגבלת הנסיעה בין 7 ל - 9 בבוקר , (שהם השעות בהם נוסעים לעבודה יום יום )

ובכך מנעו והבטיחו את היותו רכב "אספנות" כאספנות באמת .

 

אין כל איזכור לאספנים שמחזיקים כמות רבה של כלי רכב בין אם מוציאים אותם לאוויר החוצה לבין אם לא .

 

טענתך ממש לא מוצדקת .

 

 

דרור .

 

 

 

 

 

 

 

 

נוצר הרושם, שדעתו המושמעת של קובי מילוא והמחרים אחריו, נובעת בעיקר מהרצון לדאוג לאינטרסים של בעלי המאה במועדון החמש. אותם חברים יקרים, המחזיקים ברשותם מספר רב של רכבים שייבאו, שיפצו או רכשו בממון רב ואותם הם מאחסנים באנגרים אטומים, נטולי לחות ואור יום. לכאורה יש כאן קונפליקט, הרי מי שהממון מצוי בכיסו והרצון "להחזיר עטרה ליושנה" זורם בעורקיו, לא אמור להבהל משינוי לרעה בתקנות רכבי האספנות, הרי אף אחד לא הפסיק להביא רכבים כשהעלו את המיסוי, את מחיר ההובלה, את הטלי המכס ואו הטרטור בקבלת אישורים ממשרד התחבורה על כל חלק שמגיע למכס. גם הדעה הרווחת שלעולם לא תקבל חזרה את ההשקעה שהשקעת על הרכב המשופץ שלך נכון אולי לגבי הרכב שאני משפץ או הרכב של שוקי או של מוקי, פחות נכון לגבי הרכבים המוסתרים באנגרים שהזכרתי קודם. גם אספני אמנות אוהבים את יצירותיהם ושומרים אליהם בכספות מתוך תקווה וידיעה שביום מין הימים יקבלו עבורם מחיר גבוה יותר ממה ששילמו. אני לא קונה את הסיפור שבאיסוף רכבי אספנות בכמויות מסחריות יש רק אהבה יוקדת ואין שיקול כלכלי. האמירות החוזרות ונשנות של ראשי מועדון החמש על זה שרכב אספנות לא אמור לשמש את בעליו ביום יום רק מחזקת בי את המחשבה הזאת. להחזיק מספר רב של רכבים משופצים למהדרין מבלי להנות מהם בשוטף מראה רק על אנוכיות של האספן. מאותן "ארוחות חינם" שקובי דיבר אליהם לא נהנים מחזיקי רכב אספנות המשתמשים ברכבם ביום יום ונהנים מהכבוד שרוכשים למי ששומר על רכב כל כך הרבה שנים במצב נסיעה תקין אלא בעלי הממון שאוספים רכבים בצורה סיטונאית ומחביאים אותם עד להזדמנות לעשות אליהם קופה אם בימי חייהם או כירושה ליקיריהם.

את הקומבינות, קובי מילוא, לא אנחנו, (המשתמשים היומיים) עושים, אלא אותם אספנים סיטונאים שברעבונם הרב רומסים כל מי שמעיז להביע דעה שונה.

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הלו!!!!!!!!!!:evil: לי יש בסביבות 15 כלי הרכב נכון להיום! כמובן, שגם אם הייתי רוצה- לא הייתי יכול לנסוע איתם ביום יום, עם כולם בו זמנית! ואני ממש, אבל ממש לא רואה כל צורך בכך- את הנסיעה ה"פשוטה" היומיומית מעבודה והביתה, וללקוחות- מוטב להשאיר לרכבים חדשים, עם מזגן ופינוקים האחרים! מה זה עושה אותי? אספן סיטונאי, שמחביא את הרכבים שלו, בתקווה לעשות עליהם קופה?!? אם תמצא לי אוטו אחד אצלי, שאוכל לפחות להתקרב במכירתו להחזר ההשקעה בו- אתה מקבל ממני את כל האוסף שלי! יתר על כך- חלק נכבד מהאספנים ה"כבדים", שאני מכיר- אינם בעלי ממון רב, ועובדים קשה מאד לתחזק ולשפץ לאט-לאט את האוסף שלהם! יותר מזה- דווקא בארץ אתה כמעט ולא תמצא מישהו, שרק מחזיק את האוסף שלו, נסתר מהעין של כולם, ומחכה להתעשר על חשבונו! גם אלה, שבעלי ממון וכל פעם מביאים אוטו חדש לאוסף שלהם- מאד אוהבים להסתובב ולהשביץ ב"צעצועים" החדשים שלהם, ואני מזדהה איתם לגמרי בזה, ולו יכולתי- גם אני הייתי מביא כל יום צעצוע חדש ומשוויץ, וגם אתה, אני בטווח!

 

 

אז, מה הבעיה עם האוספים, לא הבנתי?:roll::?

כל 15 הרכבים שלך במצב תצוגה? כמה מהם עם טסט בתוקף? כמה מהם במצב המתנה ש"יגיע היום שלהם"? כמה כבר מכרת כדי לממן פרוייקט חדש? כמה מהם קבלת מתנה ועל כמה מהם שילמת פחות מאלפיים ש"ח? האם אין לך רכב אחד לפחות שאותו אתה ממש אוהב ואיתו אתה רוצה להראות כל יום? אתה לא נחשב לאספן סיטונאי, לבחורים כמוך יש כינוי אחר ושרשור אחר ולווא דווקא שלילי. מן הסתם, הפוסט הזה לא היה מיועד לך. לי יש מרצדס אספנות ואאודי 88. הבן נוסע במרצדס ואני באאודי ואנחנו נוסעים ביום יום. למה?, מכיוון שאנחנו אוהבים את הרכבים שלנו ונהנים להראות איתם כל יום ולא רק בסופי שבוע. זה שאני מקבל הנחה באגרות על המרצדס לא גרם לי להחליף את האאודי בוולוו אספנות. ואם יחליטו להעלות את אגרות רכבי האספנות למחיר מלא, עדיין אחזיק את המרצדס כי אני אוהב אותה ולא בגלל שהאגרות זולות. כשאחליט לקנות רכב אספנות אחר, זה יהיה במקום המרצדס ולא בנוסף אלא אם כן יהיה מי שישכנע אותי שלמרצדס ערך כספי עתידי ושווה להשאיר אותה קבורה במחסן כירושה לנכדים. דבר אחד אני יכול להבטיח לך, במקרה כזה, לא תשמע אותי מתלונן על גובה האגרות כאותם קוז'קים נגזלים.

ארז רונן

פורסם
טעות חמורה ,

אין כאן אילו אינטרסים כאלו ואחרים כמו שאתה כותב .

 

בזמנו נציגי מועדון החמש שדחפו לעצם תקנה זו של " רכב אספנות " הציגו תמונה של חברי מועדון הנהנים מרכביהם ואינם

נוסעים ברכבם הרבה אלא בעיקר לתערוכות , תצוגות וכדומה .

לפיכך (כשהרכב הוא אוסף ) הבקשה היתה לשלם אגרות וביטוח בהתאם לנסיעה ברכבים אלו .

כך משרד התחבורה קיבל את הרעיון כפי שהוצג בפניהם .

הרכב אכן משמש לאוסף כתחביב , נוסעים בו מעט מאוד ולא ביום יום ולכן קיבלו את בקשת המועדון .

מצד שני , להבטיח שכך גם יהיה , הוסיפו את ההגבלת הנסיעה בין 7 ל - 9 בבוקר , (שהם השעות בהם נוסעים לעבודה יום יום )

ובכך מנעו והבטיחו את היותו רכב "אספנות" כאספנות באמת .

 

אין כל איזכור לאספנים שמחזיקים כמות רבה של כלי רכב בין אם מוציאים אותם לאוויר החוצה לבין אם לא .

 

טענתך ממש לא מוצדקת .

 

 

דרור .

ומה אתה חושב דרור, שבמידה והיו נציגי המועדון מציגים עמדה האומרת תפחיתו את עלות אגרות רכבי אספנות כדי שנוכל לשלם פחות ולהרוויח יותר היו הבקשות מתקבלות?

כשאתה פונה לבוס כדי לקבל העלאה בשכר אתה מתרץ את זה ברצון שלך לבזבז יותר?

ארז רונן

פורסם
מן הסתם, הפוסט הזה לא היה מיועד לך. .

 

 

אני יודע, תאמין לי! נתתי את עצמי סתם כ"דוגמה". אבל, ההטבות שיש לרכב האספנות- כן נועדו בראש ובראשונה לי, ולכמוני! ואני יודע את זה מ"יד הראשונה", שבמיקרה אני מכיר מצויין, אחד מה"אדריכלי העניין", אחד מאלה, שנלחמו מטעם מועדון ה-5 במשרד התחבורה עוד "אז", כשהמושג "רכב אספנות" כלל לא היה קיים, ורכבים הישנים היו מיועדים להורדה מהכביש! כאמור, אני במיקרה מכיר מצויין את האיש, ואין לי כל סיבה לפקפק ולו לרגע ביושרו וסיבות למעשיו- ואיזה פלא, הבן אדם רחוק שנות אור מלהיות "עשיר, שמחזיק את האוסף שלו, כי יש לו ערך כלכלי גבוה"! וכנ"ל- גם רחוק מלהסתיר את האוסף שלו מעיני העולם!:roll:

 

ותחשוב שוב, ותבין, שאתה סותר גם את הטענות של העצמך: מי, שמחזיק את האוסף הגדול "רחוק מהעין-רחוק מהלב"- לא ממש צריך את ההטבות, גם כי לא ממש נוסע, וגם כי יש לו מספיק ממון, כדי לא לעשות עניין מאלף-אלפיים פלוס-מינוס בשנה!

כנ"ל גם מי, שיש ברשותו רכב אחד- זה לא כזה הבדל משמעותי בעלויות, כאשר משלמים רק על רכב אחד! לא?

 

אז ארז, בבקשה- אל תגיד דברים, שאתה לא ממש יודע!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
ומה אתה חושב דרור, שבמידה והיו נציגי המועדון מציגים עמדה האומרת תפחיתו את עלות אגרות רכבי אספנות כדי שנוכל לשלם פחות ולהרוויח יותר היו הבקשות מתקבלות?

כשאתה פונה לבוס כדי לקבל העלאה בשכר אתה מתרץ את זה ברצון שלך לבזבז יותר?

 

ארז בו נישאל שאלה קצת יותר עיניינית:

נניח ואנו מפלחים את חברי המועדון לשנים, אלה המצדדים בביטול ההגבלה בכל מחיר.

ולאלה השוללים את ביטול ההגבלה, בגלל הסכנה.

 

שני הצדדים חברי מועדון, גם המצדדים וגם השוללים, את מי אתה מצפה שהמועדון ייצג ולמה? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ארז בו נישאל שאלה קצת יותר עיניינית:

נניח ואנו מפלחים את חברי המועדון לשנים, אלה המצדדים בביטול ההגבלה בכל מחיר.

ולאלה השוללים את ביטול ההגבלה, בגלל הסכנה.

 

שני הצדדים חברי מועדון, גם המצדדים וגם השוללים, את מי אתה מצפה שהמועדון ייצג ולמה? - רן

היי רן,

מצטער שלא הבהרתי עצמי כראוי. אין לי שום טענה נגד התקנה על איסור הנסיעה ברכב אספנות בין 7-9. לא תהיה לי שום טענה גם אם יחליטו ששעות הנהיגה ברכבי אספנות הן רק בין 7-9. אני אזרח שומר חוק ואקפיד על שמירת החוק ובמידה והחוק לא מתאים לי אחפש הובי אחר שעומד בתקנות. אני מלין על טענתם החוזרת ונישנת של חברים במועדון שתוקפים כל מי שחושב שרכב אספנות יכול לשמש את בעליו בשימוש יום יומי וטוען שהתקפות אילו נובעות ממניעים אגואיסטיים שאותם ציינתי בתגובותיי הקודמות.

(אני מניח שאינך מצפה לתשובה על שאלתך הרטורית)

ארז רונן

פורסם

אכן, אבל קח אותי לדוגמא, למרות שאומרים לי תמיד "אתה לא דוגמא לכלום, מקסימום דוגמא שלילית".

 

ברשותי ווספה אספנות (סופי) ספרינט 150 סמ"ק מודל 1969

משמשת אותי יום יום נסיעה לעבודה וחזרה, מטלות יומיות ,טיולים ופאן...

 

אני מתחיל משמרת בשעה 0630 מגיע קצת קודם, מגרש הרוסים ממוקם במרכז העיר י-ם וכך אני מלגלג לפקקים,

בז לחוסר החנייה, ולא משלם כופר לערייה בדמות כרטיסי חנייה ודוחות.

 

וישנה השמנמנה, שהצלתי מגריסה, לא הייתי ממש זקוק לרכב נוסף, אבל המבט העצוב שהעיפה בי בפנס

קידמי אחד, הואנחה קורעת הלב מצמיג קידמי מתפורר, שיכנעו אותי לקנות אותה, על חשבון המינוס (מנהל הבנק טוען חוב לאומי) בבנק,

לאמצה ולשפצה. מהלך חסכוני או הברקה השקעתית לא היתה שם.

עם השמנמנה אני מתנייד בערב ליציאות בשניים או יותר, וסתם בשביל הכייף, טיולים בשבתות, ונסיעות ארוכות מחוץ לעיר.

 

וכמובן הגיישה היפנית (סובארו 94 ידניית, 265000 ק"מ) רכב שירות....

 

בוא נשכח לרגע מההונדה 50 SS ששוכבת מתחת למיטה שלי ומחכה למנוע שאבד...

ועוד חלום מוטורי אחד שנמצא בקנה ומתבשל...

 

 

עכשיו נניח שבתמורה לביטול שעות העוצר 07-09 אדרש לשלם קצת יותר בביטוח בטסט או יגבילו אותי במס'

הק"מ שאני יוכל לעשות בשנה מה אז?

 

על מה אתה מציע לי לוותר?

 

נכון שיש הגורסים שניתן לבטל את התקנה גם ללא כופר נוסף, מי ערב על כך ומי יקח את האחריות במידה וכן תיפול גזירה.

 

לכן תוכל להגיד עלי : שמרן, פחדן, פרנואיד, חתיך הורס...או כל דבר שתבחר, אבל אני מעדיף לשמר סטוסקוו מוכר,

על פני מציאות חדשה עלומה, גם במחיר של איסור התנועה בבוקר!

 

ואני לא היחיד! יש גדולים ממני שיסבלו מכך!

 

יהיו כאלה שיהיו מוכנים לשלם את המחיר, כי אולי במגרש שלהם יש פחות משמעות לכופר שישולם (או לא), ולכן אני

אומר, מי שחפץ לנסוע בשעות האיסור שיתארגן לו על רכב שלא הוכרז רכב אספנות,

רכבים רבים משנות השמונים ממתינים לבעלים, והם עדיין לא הורכזו אספנות, את רכבי האספנות עזבו במנוחה,

גם כך התחביב מתייקר מיום ליום והופך תחביב לעשירים! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

וואלה שושני מעולם לא שמעתי שמישהו איבד מנוע.

ולי יש ניסיון עם מנועים בנפחים האלה אתה יודע לא?

איך זה קרה.:shock:

אני חושב שאולי אוכל לעזור לך להשלים את האבידה.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

שושני, ומה עם רכב X שאין אפשרות למצוא בארץ כזה שלא רשום כאספנות? אתה מבין שאתה סוגר לבנאדם דלת בפנים מבלי לתת שום הסבר הגיוני.

אני חושב שאנשים פה מסתכלים רק על הגינה הפרטית שלהם ולא מביטים מעבר לגדר.

עמדתי היא חקיקה שתאפשר לבעלי רכבי אספנות שמקורם בארץ לחזור לסטטוס רגיל תמורת קנס (כסף/תקנות) מבלי לפגוע כלל בסטטוס האספנות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
שושני, ומה עם רכב X שאין אפשרות למצוא בארץ כזה שלא רשום כאספנות? אתה מבין שאתה סוגר לבנאדם דלת בפנים מבלי לתת שום הסבר הגיוני.

אני חושב שאנשים פה מסתכלים רק על הגינה הפרטית שלהם ולא מביטים מעבר לגדר.

עמדתי היא חקיקה שתאפשר לבעלי רכבי אספנות שמקורם בארץ לחזור לסטטוס רגיל תמורת קנס (כסף/תקנות) מבלי לפגוע כלל בסטטוס האספנות.

 

תומך בדעתך - קנס כזה ירגיע את האספנים הותיקים ויאפשר לאלה שרוצים להתנייד עם רכב אספנות לעבודה להנות מהתחביב.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

אני תמיד מתפלא לקרוא פה על הדיון/ ויכוח בין חברי מועדון או אספנים אחרים מה שווה יותר - לאחוז ברכב ישן לשם איסוף או תצוגה או התבוננות - או להשתמש ברכב ולנסוע בו יום יום או לילה לילה. אנשים פה מביעים דיעות ויוצאים בעצמה כנגד בני המין השני - ואני לא מבין על מה.

כל מי שמתעסק באספנות רכב יודע את החוק המדבר על הגבלת נסיעה בין 7 ל 9 .

מעבר לזה שנראה שיש קונצנזוס שצריך לשמור על החוק הזה - אין לאף אחד זכות להתערב/לבקר/להיכנס לארנק/להאנגר/ לתא הנוסעים/ המטען או הכפפות של אף אחד. כל אחד אוהב את המכונית שלו באופן שונה - ויכול לעשות בה מה שהוא רוצה - במסגרת החוק כמובן - שאין מחלוקת על תרומתו של מועדון החמש למיסודו ועידכונו כנדרש.

האינטרסים של כל אחד הם עניינו הפרטי - ואיך הוא משתמש ברכביו הוא בפיקוחו ואחריותו של בעל הרכב/ים בלבד.

בדקתי ברשיונות של הרכבים שלי - ואני בטוח שראיתי שם רק את השם שלי. לא אף אחד מחברי הפורום לא הופיע שם.

אגב - גם הרכבים שלי שאינם בסטאטוס אספנות - הם שלי... אני מרשה לאישתי לנהוג בהם... אבל אף אחד פה לא מתערב לה אם היא נוסעת טוב או לא בהם..

אז אני חושב (אולי אני תמים ולא מבין פוליטיקה) שכל הדיונים החוזרים ונשנים הללו - לא מוסיפים לאף אחד, ובמדינתנו המוזרה אפילו יכולים לקלקל.

סעו בבטחה, כחוק, תהנו מהרכבים שלכם ושל חבריכם - איש איש ואמונתו - איש איש וצרכיו, תשתו הרבה מים - ותנוחו.

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם
אני חושב שאנשים פה מסתכלים רק על הגינה הפרטית שלהם ולא מביטים מעבר לגדר.

עמדתי היא חקיקה שתאפשר לבעלי רכבי אספנות שמקורם בארץ לחזור לסטטוס רגיל תמורת קנס (כסף/תקנות) מבלי לפגוע כלל בסטטוס האספנות.

 

אלעד, כל אחד מסתכל על הגינה הפרטית שלו בראש ובראשונה! מי שיגיד שלא- שקרן, או חסר מודעות עצמית! זה בטבע של האדם- לדאג קודם כל לעצמו, ולקרוביו!

 

את העמדתי אתה יודע- אני הייתי זה, שהציע את הנקודה הזו עוד לפניך, אני חושב- אבל תהיה ריאלי- זה לא יעבור. הלוואי, שכן- אבל... ושוב פעם, תזכור את מה שאמרתי לך גם בסגור- מעטים מאד אנשים מספיק הוגנים, שייוותרו על ההטבה, ועוד ישלמו הרבה כסף ויוסיפו לעצמם כאב ראש בצורת בדיקת התקנים ושני טסטים- רק ע"מ לשמור על החוק, שבקושי נעקף. תהיה ריאלי- מי, שרוצה לנסוע- נוסע גם היום ושם זין. אותי אישית זה לא מטריד ולא מעניין, שכ"א מצידי יקפוץ מהבניין- כל עוד זה לא פוגע בי, ובקרובי וחבריי, כפי שציינתי קודם!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
שושני, ומה עם רכב X שאין אפשרות למצוא בארץ כזה שלא רשום כאספנות? אתה מבין שאתה סוגר לבנאדם דלת בפנים מבלי לתת שום הסבר הגיוני.

אני חושב שאנשים פה מסתכלים רק על הגינה הפרטית שלהם ולא מביטים מעבר לגדר.

עמדתי היא חקיקה שתאפשר לבעלי רכבי אספנות שמקורם בארץ לחזור לסטטוס רגיל תמורת קנס (כסף/תקנות) מבלי לפגוע כלל בסטטוס האספנות.

 

 

מדובר בשאלה עקרונית, שהתשובה עליה אינה חד משמעית.

התקנה בדבר איסור נסיעה בשעות הבוקר הושגה ע"י מועדון החמש בכדי לבטל את תשלום האגרות למדינה למשך זמן בו

הרכב היה מושבת, היישג נוסף ביטול הצורך להכניס את הרכב לבדיקת מעבדה קפדנית.

 

אם ניקח שוב את עצמי כדוגמא, החיפושית שלי עמדה 12 שנה הכפל ב-600 ש"ח בממוצע, 7200 ש"ח אגרות הוסף

שיפוץ לרמת בדיקת מעבדה, ולא שיפוץ מתמשך תוך כדי תנועה, והגעת בקלות לסכום של עשרים אלף ש"ח.

שום בר דעת לא יעלה על הכביש רכב בסכום זה, וזה יביא למות האספנות העממית!

 

עכשיו חשוב כמה בתי אב מפרנסים מאספנות זו?

 

בנוסף חוסר הכדאיות יביא כלייה על מצאי הרכבים בארץ כולם ילכו לאבדון מחוסר כדאיות כלכלית, והחזקת רכב אספנות

תהפוך לתחביב לעשירים.

 

כיום המצב אינו אידאלי אבל ניסבל, מי שמביא רכב אספנות מחו"ל מצבו יחסית טוב, השאלה היא האם זה שמחזיק רכב אחד

נחשב אספן ויש לשמר דווקא את האינטרס שלו, או מי שמחזיק כמה רכבים עממים נחשב יותר והאינטרס שלו הקובע?

 

מי בעצם מייצג אותך מול הרשיות? מועדון החמש, ה-IVC חוג י-ם, מועדון הקלפים של סבתא ננה?

 

כשאני מצטרף לגוף מסויים אני מצטרף בעבור דעותיו ואני מקווה שייצג את האינטרס שלי נכונה, גם בתוך המועדונים

הדעות חלוקות, ואם ינקוט המועדון בקו מסויים הרי הוא מפסיד את החצי האחר,

 

ואני לא מדבר על מלחמות אחרות וצווי מניעה כנגד מהלך של גוף אחד באחר.

 

ולכן שמירה על הקיים במסגרת הסטטוס קוו עדיפה על מציאות לא מוכרת,- ולידעתך אני דווקא מפסיד במצב הקיים

כי הרכבים שלי משמשים אותי ביום יום...

 

שינוי ומתן בחירה לבעל הרכב באם להעלות את הרכב שלו כאספנות או לא מבורך במידה ולא יפגע באחרים, השאלה

מי מוכן להתחייב על כך, ואם באמת מחיר שעתיים עוצר ביום שווה, תשלום כופר כלכך גבוה ומסוכן.

רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
וואלה שושני מעולם לא שמעתי שמישהו איבד מנוע.

ולי יש ניסיון עם מנועים בנפחים האלה אתה יודע לא?

איך זה קרה.:shock:

אני חושב שאולי אוכל לעזור לך להשלים את האבידה.

 

סיפור עצוב, ובכדי לא לפגוע באיש אספר לך בפרטי, אשמח לשמוע איך לצאת מהפלונטר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שום בר דעת לא יעלה על הכביש רכב בסכום זה, וזה יביא למות האספנות העממית!

 

עכשיו חשוב כמה בתי אב מפרנסים מאספנות זו?

 

בנוסף חוסר הכדאיות יביא כלייה על מצאי הרכבים בארץ כולם ילכו לאבדון מחוסר כדאיות כלכלית, והחזקת רכב אספנות

תהפוך לתחביב לעשירים.

רן

 

למה שזה יקרה? הוא דיבר על אפשרות להחזיר רכב מסטטוס אספנות לסטטוס רכב מיושן ולא על חובה לעשות זאת.

אני הייתי מוכן לשלם את כל האגרות אחורה כדי להחזיר את הקפרי (שנת 72) לסטטוס רכב מיושן והייתי מוכן לוותר על כל ההטבות (הרכב משמש כרכב יומיומי). אנשים פה מציעים למצוא רכב שלא רשום כאספנות אבל זה די נדיר שרכבים בשנתונים האלה לא רשומים וזה מצמצם מאוד את אפשרויות הבחירה.


×
×
  • תוכן חדש...