Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ואם אני רוצה לנוע בין 9-7 בבוקר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה עם הקאפרי אדום לבן, נכון? -ראיתי אותך אתמול!8):-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הנסיעה ברכב אספנות בשעות האסורות, לפי הבנתי הינה עברה מינהלתית שהקנס עליה נמוך.

מי שרוצה לנסוע בשעות האלו יסתכל על הקנס הזה כאגרה על נסיעה בשעות האסורות.

אם הוא רוצה לתת כופר אגרות וכיוצא בזה הקנס אם יקבל יהיה נמוך משמעותית.

וכך יעזבו אותנו במנוחה מהדיון על נסיעה בשעות האסורות שעולה מידיי חודשיים.

פורסם
הנסיעה ברכב אספנות בשעות האסורות, לפי הבנתי הינה עברה מינהלתית שהקנס עליה נמוך.

מי שרוצה לנסוע בשעות האלו יסתכל על הקנס הזה כאגרה על נסיעה בשעות האסורות.

אם הוא רוצה לתת כופר אגרות וכיוצא בזה הקנס אם יקבל יהיה נמוך משמעותית.

וכך יעזבו אותנו במנוחה מהדיון על נסיעה בשעות האסורות שעולה מידיי חודשיים.

 

רק אל תשכח שהחובה לא מכסה בין השעות הללו.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

תגובתי בכחול:

 

הנסיעה ברכב אספנות בשעות האסורות, לפי הבנתי (?) הינה עברה מינהלתית שהקנס עליה נמוך.

אבל ה"קנס" שתצטרך לשלם על נזקי גוף, עקב תאונה בנהיגה ללא ביטוח תקף בשעות ה"אסורות", יכול להגיע להרבה מאות אלפי שקלים.

מי שרוצה לנסוע בשעות האלו יסתכל על הקנס הזה כאגרה על נסיעה בשעות האסורות.

אתה עדיין מוכן ל"אגרה" כזאת?

אם הוא רוצה לתת כופר אגרות וכיוצא בזה הקנס אם יקבל יהיה נמוך משמעותית.

אני לא בטוח....

וכך יעזבו אותנו במנוחה מהדיון על נסיעה בשעות האסורות שעולה מידיי חודשיים.

אם ה"הדיוטות" שאינם רוצים להבין ימשיכו לשאול שוב ושוב אותה שאלה, כנראה שלא נעזוב "אתכם" במנוחה.

 

אני חושב שכבר העירו לך: אין לי מושג מה זה elkmino, וכנראה שאין דבר כזה (אם כי מותר לך לבחור כל כינוי לעצמך) . היה פעם רכב ששמו El-Camino, שפרושו בספרדית "הדרך".

עודד

פורסם
למה שזה יקרה? הוא דיבר על אפשרות להחזיר רכב מסטטוס אספנות לסטטוס רכב מיושן ולא על חובה לעשות זאת.

אני הייתי מוכן לשלם את כל האגרות אחורה כדי להחזיר את הקפרי (שנת 72) לסטטוס רכב מיושן והייתי מוכן לוותר על כל ההטבות (הרכב משמש כרכב יומיומי). אנשים פה מציעים למצוא רכב שלא רשום כאספנות אבל זה די נדיר שרכבים בשנתונים האלה לא רשומים וזה מצמצם מאוד את אפשרויות הבחירה.

 

 

מחזק את הדברים,

אם הרבה אנשים (כולל אני) יחזירו את הרכבים שלהם לסטטוס מיושן תמורת קנס המדינה רק תרויח מזה, גם את הקנס וגם את הביטוחים היקרים יותר.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
למה שזה יקרה? הוא דיבר על אפשרות להחזיר רכב מסטטוס אספנות לסטטוס רכב מיושן ולא על חובה לעשות זאת.

אני הייתי מוכן לשלם את כל האגרות אחורה כדי להחזיר את הקפרי (שנת 72) לסטטוס רכב מיושן והייתי מוכן לוותר על כל ההטבות (הרכב משמש כרכב יומיומי). אנשים פה מציעים למצוא רכב שלא רשום כאספנות אבל זה די נדיר שרכבים בשנתונים האלה לא רשומים וזה מצמצם מאוד את אפשרויות הבחירה.

 

היית גם מוכן לעבור בדיקת מעבדה פרט לתשלום האגרות וההיטלים?

וכמה כמוך עוד יש?

הכוונה של תומכי השינוי, במיוחד אלה שיבאו רכב משופץ מחו"ל וניתן להעלתו לכביש רק כרכב אספנות,

הוא להכשיר את תנועתו בשעות הבוקר, האם כדי לסכן את כל השאר הרכבים בשל כך? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
תגובתי בכחול:

 

 

 

אני חושב שכבר העירו לך: אין לי מושג מה זה elkmino, וכנראה שאין דבר כזה (אם כי מותר לך לבחור כל כינוי לעצמך) . היה פעם רכב ששמו El-Camino, שפרושו בספרדית "הדרך".

 

לא יודע מה העירו אבל ליפני שגלשתי בפורם הנפלא הזה הייתי גולש באתרים של elcmino בחו"ל ושם השם הרגיל והקריא לאנשים "חכמים" כמוך היה תפוס אז ברוב "חוכמתי" רשמתי אלקמינו כמו שאני מבין והכינוי היה פנוי. (ומעניין ששם אף אחד לא העיר).

ואיך קוראים את הכינוי שלך. ראשי תיבות אני הבנתי אבל על פניו נראה חירבוש.

פורסם
היית גם מוכן לעבור בדיקת מעבדה פרט לתשלום האגרות וההיטלים?

וכמה כמוך עוד יש?

הכוונה של תומכי השינוי, במיוחד אלה שיבאו רכב משופץ מחו"ל וניתן להעלתו לכביש רק כרכב אספנות,

הוא להכשיר את תנועתו בשעות הבוקר, האם כדי לסכן את כל השאר הרכבים בשל כך? - רן

הייתי מוכן בלי לחשוב פעמיים. לגבי אלה שמייבאים רכב מחו"ל, אם זאת הבעיה אז כמו שמגבילים אותם מבחינת אפשרות מכירת הרכב לתקופה מסוימת אז אפשר לעשות אותו דבר גם מבחינת שינוי הסטטוס מאספנות לרכב מיושן. אתם כל הזמן מדברים על לסכן את שאר הרכבים ו"סוף לאספנות העממית" אבל מה שאתם לא מבינים זה שלא לכולם יש תקציב להחזיק שתי מכוניות- אחת אספנות ואחת כרכב יומיומי. יש אנשים שמחזיקים את רכב האספנות כרכב יחיד ועבורם החוק הזה הוא בעיה. נוצר מצב שאם אין לך כסף להחזיק רכב נוסף אז אתה צריך לוותר על החלום של להחזיק רכב אספנות. ואל תגידו לי שאפשר למצוא רכב שעדיין לא רשום כאספנות כי בפועל זה לא כל כך מציאותי. הייתי מעדיף להשקיע פעם אחת ולהחזיר את הרכב לסטטוס רכב מיושן.

פורסם

לעיניין הביטוח חברות הביטוח לצערי בארץ ולא רק בתאונות דרכים יעשו את כל המאמצים קודם לא לשלם את הפיצוי המגיע.

יטרטרו אותך במשפטים ובירוקרטיה במשך זמן רב ואבוי לך אם אחד הדברים שמילאת בטפסים יהיה שגוי. הביטוח תופס בשעות אלו ואני מוכן לעשות בדיקה בו ונמלא פרטים ונאמר שדפקתי לך את הרכב בשעה 8:30 והנזק יהיה 5000 ש"ח ונראה איך זה ייגמר רק בשביל לסגור את העיניין.

לא צריך לקפוץ ולאמר ניזקי גוף לא מכסה אי אפשר לעשות בדיקה כזו כי צריך לערב משטרה.

פורסם
הייתי מוכן בלי לחשוב פעמיים. לגבי אלה שמייבאים רכב מחו"ל, אם זאת הבעיה אז כמו שמגבילים אותם מבחינת אפשרות מכירת הרכב לתקופה מסוימת אז אפשר לעשות אותו דבר גם מבחינת שינוי הסטטוס מאספנות לרכב מיושן. אתם כל הזמן מדברים על לסכן את שאר הרכבים ו"סוף לאספנות העממית" אבל מה שאתם לא מבינים זה שלא לכולם יש תקציב להחזיק שתי מכוניות- אחת אספנות ואחת כרכב יומיומי. יש אנשים שמחזיקים את רכב האספנות כרכב יחיד ועבורם החוק הזה הוא בעיה. נוצר מצב שאם אין לך כסף להחזיק רכב נוסף אז אתה צריך לוותר על החלום של להחזיק רכב אספנות. ואל תגידו לי שאפשר למצוא רכב שעדיין לא רשום כאספנות כי בפועל זה לא כל כך מציאותי. הייתי מעדיף להשקיע פעם אחת ולהחזיר את הרכב לסטטוס רכב מיושן.

 

 

אין אתם...רק אני! זאת דעתי האישית.

ואם אין לך תקציב להחזיק שני מכוניות אתה צריך להיות הראשון שירצה לשמר את הקיים ולא לחפש שינויים, אתה רק

לא יודע את זה...

 

 

ומילה נוספת לאלקמינו, אם אתה בוחר מרצון להיות עבריין אף אחד לא יכול למנוע את זה ממך!

וכמו שיש לך תחת לעבור על החוק שיהיה לך תחת גם לשלם שצריך, זה הכל...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

כנראה שניגזר עלינו לדון בנושא הנ"ל עד קץ הימים, אבל כדאי לדעת כמה עובדות;

1. האפשרות לייבא לארץ רכבי אספנות נועדה למטרה לה נועדו הרכבים - תחביב.

ישראל אינה אמורה להיות פח האשפה המוטורי של העולם המערבי, והמטרה אינה מילוי הכבישים ברכבים ישנים, מזהמים ולא בטוחים.

 

2. ישנם לא מעט אנשים שסבורים שמשרד התחבורה "עובד אצלינו", אז טעות בידם !

מכסת השתדלנות של כלל אספני הרכב, ללא קשר לשיוך הגופי, הינה קטנה למדי, והוצאת הטבות מהמשרד פועלת בשיטת "עוד דונם ועוד עז", וכך זה אמור להיות.

מעטים ביותר האנשים שיסכימו לשלם אלפי שקלים ולעבור בדיקת מעבדה רק בשביל לנהוג ביום יום במכונית ישנה, ולכן אין טעם "לנער את הסירה" בשביל קבוצה כה קטנה.

 

כרגע עלינו לדאוג לשימור הקיים, ולהתנחם בעובדה שיחסית למדינות נאורות בהרבה מישראל בתחום המוטורי, מצבינו טוב מאד.

3. אותו כנ"ל לגבי הורדת גיל הכניסה לסטטוס אספנות - אסור להוריד אף לא יום מגיל 30.

מה שישרוד ישרוד - ומה שלא ישרוד לא ישרוד. כמו בטבע..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לעיניין הביטוח חברות הביטוח לצערי בארץ ולא רק בתאונות דרכים יעשו את כל המאמצים קודם לא לשלם את הפיצוי המגיע.

יטרטרו אותך במשפטים ובירוקרטיה במשך זמן רב ואבוי לך אם אחד הדברים שמילאת בטפסים יהיה שגוי או אם ימצאו כי נהגת שלא על פי תנאי הפוליסה.

אכן, ובדיוק בשל כך אין ספק כי יתבעו את נהג ה"אספנות" על כל הוצאותיהם. נפגעי הגוף אמנם יפוצו (על פי חוק נפגעי תאונות דרכים), אך לחברת הביטוח יהיה קל מאד לתבוע את הנהג המבוטח ולטעון (ובצדק מוחלט) כי הוא הפר את תנאי פוליסת ה"אספנות" (שעות מותרות לנהיגה).

 

הביטוח תופס בשעות אלו ואני מוכן לעשות בדיקה בא ונמלא פרטים ונאמר שדפקתי לך את הרכב בשעה 8:30 והנזק יהיה 5000 ש"ח ונראה איך זה ייגמר רק בשביל לסגור את העיניין. אני מעדיף שתבצע את ה"ניסוי" הזה עם מישהו אחר:-D

לא צריך לקפוץ ולאמר ניזקי גוף לא מכסה - ראה הערה למעלה.

אי אפשר לעשות בדיקה כזו כי צריך לערב משטרה. נכון. יש משחקים שלא משחקים בהם...

.

 

עודד (עם הכינוי ה"מחורבש")

עודד

פורסם
סיפור עצוב, ובכדי לא לפגוע באיש אספר לך בפרטי, אשמח לשמוע איך לצאת מהפלונטר-רן

אני חושב שיש לי רעיון טוב בשבילך.

אתה יודע איפה למצוא אותי.

אז נמשיך שם.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

מה, להרכיב שם מנוע של ה-ICM?:lol::wink::twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...