Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] יונדאי טוסון חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכן שלי החליף את האקורד 2005 שלו בטוסון חדשה, ניסיתי להסביר לו שהוא לא קנה ג'יפ כפי שהוא טען

אלא סה"כ יונדאי מוגבהת. יום למחרת הוא ניסע להוכיח לי או לעצמו שזה אכן ג'יפ נסע לשטח ושבר את כל

הסרן הקידמי. לאחר חודש הוא מכר את הרכב עם הניילונים עליו!!! קנה עוד אקורד... :roll:

מוסר השכל: רכב גבוה, זול מאוד, עם איכות חומרים זוועתית.

 

החדש נראה פשוט מעולה! מזכיר את הג'אנסיס החדשה.

לגבי יכולות ועלויות... את זה נראה.

הטוסון הקודם היה רכב כבישטח קלאסי, עם יכולות שטח סבירות למדי, כל עוד לא שוכחים את יעודו ולא מכניסים אותו לשטח סלעי או מנסים את כוחו בהצלבות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו אמר "פורד S-MAX"?

 

Ford-S-Max.jpg

 

אין טיפת דימיון בין השתיים, אפילו נתעלם מהעובדה שזה רכב קרוס אובר לעומת ה - S-Max שהוא מיני וואן מרווח.

 

למעשה הטוסון החדש דומה מאוד לקרוס-אובר החדש של שברולט, הטראוורס

Chevrolet-Traverse-2-lg.jpg

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

הוא נראה טוב מאוד! נקווה שיונדאי באמת שיפרו את איכות החומרים.

לפי איך שזה נראה מנוע הדיזל יהיה בגרסאות המפוארות של הרכב.

פורסם
אין סיבה שלא ימשיך את הצלחתו של הדגם הקודם בקרב ג'יפאי המדרכות.

 

כנראה שלא קראת את בכתבה את המשפט שמציין שהוא הולך להיות "יקר משמעותית" מהדגם היוצא.

אם נתחשב בעובדה שעיקר הצלחתו של הטוסון הייתה בגלל מחירו הנמוך (קבוצת רישוי 4) - כנראה שיש סיבה למה שהוא לא ימשיך את הצלחת הדגם היוצא.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אין טיפת דימיון בין השתיים, אפילו נתעלם מהעובדה שזה רכב קרוס אובר לעומת ה - S-Max שהוא מיני וואן מרווח.

 

למעשה הטוסון החדש דומה מאוד לקרוס-אובר החדש של שברולט, הטראוורס

 

הדמיון אולי לא ברור בצורה הכללית, אבל הפנסים די דומים לS-MAX

פורסם

שכחתם להראות תמונת פנים - שזה מראה על עיקר השיפור באיכות: תא הנוסעים נראה איכותי ביותר

5213837.jpg

בהחלט לא נופל מהאירופאית ומעל כל היפניות (ראב4, גראנד ויטרה וכו')

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם
הדמיון אולי לא ברור בצורה הכללית, אבל הפנסים די דומים לS-MAX

 

בתור בעלים של S-Max אני יכול להגיד לך שאין שום דימיון בין השתיים. ובכל הנוגע לפנסים קידמיים, כולם נראים אותו הדבר בימנו אנו.

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

Jeremy Clarkson :

 

I think Korean cars in general. If I see one coming towards me, I pull over, get out, hide behind a tree until it's gone.

You just don't want to take any chances.

The thing is this, if you buy a rubbish car, what you are saying is, "I have no interest in cars."

אייל

פורסם
כנראה שלא קראת את בכתבה את המשפט שמציין שהוא הולך להיות "יקר משמעותית" מהדגם היוצא.

אם נתחשב בעובדה שעיקר הצלחתו של הטוסון הייתה בגלל מחירו הנמוך (קבוצת רישוי 4) - כנראה שיש סיבה למה שהוא לא ימשיך את הצלחת הדגם היוצא.

 

זה לא מה שיפחיד את הישראלי שקונה טוסון כי גם לשכן יש.

אז ייקח עוד משכנתא..

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
Jeremy Clarkson :

 

I think Korean cars in general. If I see one coming towards me, I pull over, get out, hide behind a tree until it's gone.

You just don't want to take any chances.

The thing is this, if you buy a rubbish car, what you are saying is, "I have no interest in cars."

גרמי קלרקסון עם כל הכבוד,מבלבל את המוח לא מעט לגבי כל רכב שהוא לא מרצדס או אסטון מרטין,ואני האחרון שניתן להגיד עליו

שמתחבר לרכבים קוריאניים.

פורסם

ועדיין, אין רכב קוריאני אחד שאפשר להגיד עליו "טוב לנהיגה".

יש רכבים יותר נוחים ופחות נוחים, אבל לרוב הם עדיין מייצרים מכוניות ברמה נחותה מזו של האירופאים.

רכבים קוריאניים מיועדים להזזת אנשים וציוד ממקום למקום, אבל רכב למישהו שמעניינות אותו מכוניות? ממש לא.

 

בזה הקלארקסון צודק לגמרי.


×
×
  • תוכן חדש...