Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם איך שהשוער של באיירן נראה, והעובדה ששני החלוצים הפותחים לא הגיעו בכלל לארץ (לא שאריאן רובן וריברי הם פראיירים) , לדעתי זה יגמר ב2-0 לבאיירן עם אופציה לגניבת שער אם יתנו לארביטמן לשחק :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא נורא.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה, עם כמה שאני אוהב את הקבוצה הזו, לדעתי הם הולכים לקבל 4, 5 חתיכות היום.

 

ולמרות שמדובר בחתיכות גרמניות, ואפילו בתוך השער, הכוונה לא לחתיכות מהסוג הזה... :-D

 

hot-german-girls-are-even-hotter-while-romping-on-the-beach.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אין מה לומר - חבל. אבל זו היתה חוויה.

זה לא היה משחק של 3-0. היו דקות רבות בהן חיפה שלטה במשחק.

 

לדעתי החילוף מאוד החליש את הקבוצה ,במיוחד הכניסה של עלי עותמן (ממש הזוי) שמתאים יותר לרמה של בני סכנין ושהפך את האגף שלו למסננת,

כמו כן 2 הבלמים פשוט איבדו ריכוז בדקות האחרונות ונתנו לגרמנים לסגור עניין.

 

אין יותר מדי מה להתאבל וצריך לברך על ההזדמנות לראות קבוצות כאלה כאן קרוב לבית תוך השלמה עם זה שהכדורגל הישראלי עדיין רחוק רחוק מהגדולות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סה"כ חיפה שיחקו יפה והבדלי הרמות לא הורגשו בשעה הראשונה.

חבל שקטן לא הבקיע. 1-0 היה משקף. אני ממש קיוויתי ל1-1...

פורסם

לדעתי החילוף מאוד החליש את הקבוצה ,במיוחד הכניסה של עלי עותמן (ממש הזוי) שמתאים יותר לרמה של בני סכנין ושהפך את האגף שלו למסננת

 

אתה רציני? עלי עותמאן המגן הימני הבא של הנבחרת,הוא פשוט מצויין ויותר טוב שנות אור ממשומר,אני מאוד מקווה שהוא יעיף אותו לספסל וכמה שיותר מהר.

מה שכן,החילוף עצמו באמת היה הזוי,הוא הכניס אותו כקשר בכלל עד שרפאלוב החליף את משומר :brickwall: אין לי מושג מה הוא ניסה להשיג בזה.

 

לגבי המשחק,מאכזב,אבל אין מה לעשות,הבדלי הרמות שיחקו פה תפקיד גדול. לשחקנים נגמר האוויר בדקה ה60,ואחרי הגול הראשון הם פשוט נתנו את המשחק לגרמנים במתנה (תראו איך בשני הגולים האחרונים השחקנים עמדו במקום והסתכלו איך שחקי באיירן מכניסים לרשת בקלילות).

פורסם

לא יודע אם זה אומר משהו, אבל הגול הראשון שחיפה קיבלה ממינכן היה בדיוק באותה דקה כמו הגול הראשון שמכבי קיבלה בפנדל מול אותה קבוצה לפני 4 שנים (דקה 64).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עלי עותמן, שחקן הרכב בחיפה? כן, רואים איזו קבוצה "על רמה" זו חיפה. אם אתם חושבים ששחקן כמוהו צריך להיות בהרכב של האלופה שלנו, אז המצב רע. מאוד. ולא, אני לא משווה אותו למשומר, שגם הוא שחקן חלש (למשל תראו את האיבוד כדור שלו לריברי במקום אפילו להעיף את הכדור לחוץ [לא בושה], איך הוא נלחץ כאילו הוא משחק בשמיניות, מה שעלה לחיפה כמעט בגול).

 

וכנראה שחלקכם לא יודעים מה תפקידו של מגן. קודם כל להגן, ואחר כך להיות עזר בהתקפה, ולא ההיפך (כמו שקורה בארצנו). אם תתנו לי דוגמאות מחו"ל שרוב הזמן המגנים תוקפים - אני אאלץ להסכים איתכם, אבל! להם יש כושר פי כמה וכמה יותר טוב מבארץ (שם מגן עולה ויורד נונסטופ, אצלנו מגן עולה וחוזר אחרי 3 התקפות - ראו ערך דדי בן דיין לדוגמא) ושם יש משמעת (בניגוד גמור לפה, שאני רואה במשחקים שחקנים שעושים מה שבא להם), ואם מגן עולה - קשר אחורי מיד סוגר. אצלנו זה לא קורה.

 

לפי דעתי חיפה ביזתה אותנו אתמול, במיוחד השוער המוקיוני שלה. מופע אימים שכזה משוער לא ראיתי הרבה זמן. ועוד מדברים על קאלה ואניימה :?

 

נ.ב

אני בספק אם חיפה תגנוב נקודות, אם בכלל (למרות שכמו שרשמתי בעבר, אני בעד חיפה [חוץ מהמשחקים נגד יובה :-)], אבל עם יכולת כזו...).

 

שיהיה בהצלחה בהמשך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כפי שצפיתי, זה לא כוחות.

זה ניגמר ב 3-0 כשבאיירן משחקת בהליכה, שרובן וריברי במשחק חלש ושקלוזה וטוני לא משחקים.

 

לחיפה יש יותר מדי שחקנים טפשים בעמדות מפתח, כאלה שקבלת ההחלטות שלהם לוקה בחסר.

בראש ובראשונה זה ביראם כיאל שהטיפשות שלו בקישור האחורי גובלת בשערוריה(כפה פאולים טיפשיים על הרחבה אפשר לעשות ? כמה ?) , קשר אחורי נורמלי בפוזיציה שלו היה הופך את חיפה לקבוצה הרבה יותר טובה. גם קולמה (למרות שלא שיחק)

משומר, טשיירה ודקל קינן גם הם לא שיא האינטיליגנציה מה שהופך את חיפה לקבוצה לא ממש חכמה.

 

דווקא החלק ההתקפי של חיפה טוב וחבל שלא העזו קצת יותר.

פורסם
אתה רציני? עלי עותמאן המגן הימני הבא של הנבחרת,הוא פשוט מצויין ויותר טוב שנות אור ממשומר,אני מאוד מקווה שהוא יעיף אותו לספסל וכמה שיותר מהר.

מה שכן,החילוף עצמו באמת היה הזוי,הוא הכניס אותו כקשר בכלל עד שרפאלוב החליף את משומר :brickwall: אין לי מושג מה הוא ניסה להשיג בזה.

 

לגבי המשחק,מאכזב,אבל אין מה לעשות,הבדלי הרמות שיחקו פה תפקיד גדול. לשחקנים נגמר האוויר בדקה ה60,ואחרי הגול הראשון הם פשוט נתנו את המשחק לגרמנים במתנה (תראו איך בשני הגולים האחרונים השחקנים עמדו במקום והסתכלו איך שחקי באיירן מכניסים לרשת בקלילות).

 

ישבתי קרוב לאגף שלו וראיתי בדיוק איך הוא עשה במכנסיים במשך חצי שעה על המגרש. (ודופק כמה גליצ'ים מבית מדרשו של אייל לחמן)

אולי הוא יהיה המגן הבא של הנבחרת, אבל לא צריך להתחיל לבנות נסיון אירופי במשחק מול באיירן מינכן.

 

בקשר לבירם כיאל, אני מסכים עם שלומי. הוא פשוט חסר אחריות ,איבד המון כדורים בחצי הראשון ורק בנס לא קיבלו בגללם גולים.

 

המצטיין לדעתי הוא גולסה ששיחק יוצא מן הכלל גם בהגנה ובגם בהתקפה ונלחם על כל כדור. (בניגוד לגאדיר שפשוט לא היה קיים וחבל, כי הוא היה השחקן מספר 1 בשני המפגשים מול זלצבורג)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...