Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרך אגב, מעניין שהקבוצות הקטנות (חוץ מחיפה) לא קיבלו בראש במחזור הזה.

 

דווקא ציריך קיבלה בראש. לחטוף חמישיה בבית זה לא נעים :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

שומאכר - תן לי לנחש,אוהד ביתר?

מגן צריך לעזור ולתמוך בהתקפה לא פחות ממה שהוא עוזר ותומך בהגנה,והנה דוגמה קטנה - יש לך מגן שמצטיין בהגנה,סוגר את האגף בצורה מושלמת ואף שחקן לא יכול לעבור אותו,אבל אין לו שום מושג בהתקפה וגם שהוא עולה הוא הורס התקפות,נראה לך שיהיו קבוצות (רציניות) שירצו אותו? בכדורגל המודרני אחד התפקידים החשובים של המגן הוא לתמוך בהתקפה,אם זה לא היה ככה אז היה אפשר פשוט להציב באגף בלם וזהו. בגלל זה יש מצוקת מגנים רצינית בארץ,זה התפקיד הכי דורשני בכל המערך. לגבי דוידוביץ' - על מה אתה מדבר? נתן משחק טוב מאוד חוץ מיציאה מצחיקה אחת,שום גול לא היה באשמתו.

 

בוא תלמד אותי להיות מגן, באמת :roll: (ואם תשאל איפה אתה היום - צבא. מה גם שמעדיף ללמוד ולהשקיע בעתיד בטוח מאשר בכדורגל הדיי גועלי שיש בארץ. אולי בחו"ל בעתיד).

מגן - פשוטו כמשמעו. מגן. להגן. ואכן, מגן כמו שציינת קבוצות מאוד רציניות היו רוצות. אז לא כלכך טוב בהתקפה, ביג דיל. שלא יעלה (ובינינו אין מגן שלא יודע להתקיף ואתה לא הבנת את כוונתי כלל וכלל - בארץ אין כושר. זו מילת המפתח. סבא בן 80 רץ במרתון בקצב יותר מהיר משחקני כדורגל בליגת העל, אז תבין לבד. ולא אני לא צוחק).

ועוד משהו - לרוב (לפחות בארץ, ממה שיצא לי לראות, וחבל) הבלמים לא יודעים לשחק כמגנים. ההיפך כן.

דוידוביץ לטעמי בדיחה מהלכת. אם הוא שוער, גם אבא שלי יכול להיות שוער. ועוד לחשוב שהשוו בינו לבין אוואט :roll::lol:

 

אוהד בית"ר, כן. ממש קשה לנחש אחרי דיון שהיה (ואתה השתתפת אם אני לא טועה).

בכל אופן, אולטרס מנקיס, אני לא מסכים איתך כלל. אני תמיד בעד קבוצות ישראליות בחו"ל (פרט למקרים קיצוניים כמובן. כמו שחיפה תשחק נגד יובה :-P). ויש לא מעטים כמוני (אלה שבאמת נגד חיפה[או כל קבוצה ישראלית שהם לא אוהדים] לא אוהבים ומכבדים את הארץ בה הם נמצאים. תגידו קשור, תגידו לא קשור, אבל לפי דעתי גם זה משקף).

 

בלאזור, אבל קשה לך לראות שרשמתי "בהצלחה לחיפה", נכון? :?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כל הכבוד להפועל ת"א על הניצחון היום.

 

רק מצחיק אותי אלי גוטמן שמנסה לנפח את המעמד...

עם כל הכבוד, סלטיק לא הייתה לוקחת אליפות בארץ. הפועל, מכבי, חיפה וביתר טובות ממנה.

מדובר בקבוצה בינונית למדי שחוץ מהשם שלה וסאמארס אין בה שום דבר טוב.

ואלי גוטמן אמר שהמבורג טובה יותר? רק שהם הובסו 3-0 ע"י וינה.

 

הפועל קיבלה בית לא קשה מידי, לעומת בתים אחרים שיש שם במפעל.

אבל בכל מקרה, שלא ישוו את המפעל בטעות לליגת האלופות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אךך כמה חבל מה תגידו על המשחק היום, לפי דעתי חיפה היו שווים שם לפחות תיקו.

 

אם כול המחמאות שנתנו לבורדו בשרשור הזה, או שהם תפסו יום רע מאוד או שחיפה פשוט הבינה מה היא אמורה לעשות שם.

בקיצור אכזבה גדולה וחבל, אף פעם לא ראיתי קבוצה אירופית גדולה מרחיקה כדורים ומעבירה זמן ליד דגל הקרן נגד חיפה או קבוצה ישראלית.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

לדעתי, הקבוצה של 2002 הייתה משהו שלא הכרנו הרבה זמן, וחבל. אז היה אקשן במשחקים, ראית התקפות, ראית כדורגל. היום היה משחק כאילו הפועל עכו נגד רעננה, פשוט לעיני עשרות אלפי צופים. כמה שזה נשמע מאכזב, ככה זה היה לדעתי (ולמראה עיניי). למרות שאני עדיין אחזיק אצבעות לחיפה, היא לא אותה קבוצה כמו אז שנתנה שואו כמעט בכל משחק.

שיהיה בהצלחה בהמשך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בעניין הזה אתה צודק, אין אפילו מקום להשוות את חיפה 02-03 לנוכחית.

 

לגבי המשחק, קצת הגזמת לא היה כזה גרוע.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אין לי כל קנאה בחיפה, להיפך (כמו שאמרתי מיליון פעם כבר) אני דווקא מחזיק לה אצבעות (בניגוד לאחרים) ובעדה כמעט בכל משחק. אבל כמו שציינתי מקודם, לטעמי הרמה שלה נחותה בהרבה מהרמה של אותה חיפה משנת 2002, ולא כלכך מהנה לצפות במשחקיה היום (בליגת האלופות, בליגה זו פשוט בושה כל המשחקים למעט משחקים מרכזיים פה ושם[מדבר על כלל הקבוצות לא על חיפה ספציפית]). חייבים לעלות את רמת הכדורגל בארץ (וזה לא מתחיל בשחקנים, זה מתחיל הרבה לפני - מגרשים, תנאים, התאחדות, שופטים ועוד מיליון ואחד דברים), כדי להתקדם, וגם להגיע לרמות הגבוהות ביותר (וזה אפשרי). אולי ב-2020? :-D

וכן, אני אוהד בית"ר :-P:evil::wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לקחת את זה קשה הא.. זה היה בצחוק.

אין ספק שהקבוצה של 2002 טובה בכמה רמות מזאת של היום,אבל המשחק אתמול היה משחק מהיר ,קיצבי ,מהנה לצפיה אל אף הרבה אי דיוקים במסירות שהיו,ועם לא מעט הזדמנויות בשני הצדדים(יחסית למשחקים בליגת האלופות),לקרוא לזה משחק בליגה ארצית או לאומית,קצת לא מחמיא.

פורסם

דווקא אתמול חיפה הפתיעו לטובה.

יזמו, תקפו, לא הסתגרו בבונקר כמו שעשו נגד באיירן מינכן.

חיפה אתמול עשתה את המקסימום וזה דיי הספיק, חוץ משער בקרן שכל קבוצה יכולה לקבל (וימח קולו של שגיא כהן הנודניק, חיתמו על העצומה לשחרר אותנו מעולו של זה) חיפה הגיעה ליותר מצבים והיתה יריבה שקולה, אפילו עדיפה קצת על בורדו, אחת הקבוצות הטובות באירופה, במשחק חוץ.

אני בטוח שאם חיפה תשחק ותעיז ככה בבית, היא תוציא נקודות.

 

ושוב אני אומר, ביראם כיאל לא ראוי לשחק בשום קבוצה מעבר לבני סכנין. אין לשחקן הזה טיפת שכל של כדורגל וחוץ מנזקים הוא לא עושה כלום.

עם קצת יותר מזל חיפה היתה חוזרת מצרפת עם ניצחון, עם קצת פחות מזל רע היא היתה חוזרת עם תיקו, עם ביראם כיאל ורפאלוב היא חזרה עם הפסד צורם.

פורסם

היה משחק מאוד טוב של חיפה. אני גאה בצורה שהם עמדו על המגרש, במיוחד במחצית הראשונה.

פעם ראשונה מזה הרבה זמן שחיפה סוגרת את היריב בחצי שלו וזה לגמרי הוציא את בורדו מהמשחק.

המאמן שלהם היה מוכן לבונקר חיפאי ובמקום זה קיבל לחץ בחצי שלו, כך ששני החלוצים שלו לא היו שווים כלום.

חיפה הייתה בוודאי ראוייה לתיקו ואם הם היו גונבים ניצחון אף אחד לא היה מרים גבה. מאכזב.

נקווה שבשני המשחקי בית נוכל להוציא נקודות (ניצחון ותיקו) ואולי לגנוב תיקו באחד ממשחקי החוץ.

פורסם

 

ושוב אני אומר, ביראם כיאל לא ראוי לשחק בשום קבוצה מעבר לבני סכנין. אין לשחקן הזה טיפת שכל של כדורגל וחוץ מנזקים הוא לא עושה כלום.

עם קצת יותר מזל חיפה היתה חוזרת מצרפת עם ניצחון, עם קצת פחות מזל רע היא היתה חוזרת עם תיקו, עם ביראם כיאל ורפאלוב היא חזרה עם הפסד צורם.

 

מסכים איתך על זה ב100 אחוז.

אני לא מבין למה כולם תופסים מהשחקן הזה - גם הפרשנים, גם המאמנים.

הוא משחק בצורה שכונתית , חסרת אחריות ועושה רק נזקים לקבוצה,

אין לו בעיטה לשער, אין לו פס מדוייק, הוא מאבד המון כדורים ועושה עבירות טיפשיות ודיי אלימות - בקיצור, חומר של בני סכנין :)

 

למכבי חיפה היה אתמול משחק טוב, אבל הם לא ניצלו את ההזדמנויות. היה לי ברור שהשער הטיפשי בוא יבוא למרות שמאוד קיוויתי שזה לא יקרה.

 

נ.ב. לא ברור למה במקום לנגוח את הכדור מהקו, רפאלוב העדיף לעשות פליק פלאק באוויר , ולמה לא נתן קטנה מעל השוער במתפרצת בה היתה לו הזדמנות יוצאת מהכלל לשער.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שוב פעם, חבל מאוד על חיפה שהציגה משחק טוב אך חזרה בלי נקודות.

כמו שכבר נאמר, ביראם כיאל לא צריך להיות בקבוצה הזו, מצד שני אין באמת קשר אחורי אחר לשים, שגם ג'ון קולמה הוא לא מלח ארץ הכדורגל.

 

חיפה סגרה יפה, אך הייתה חייבת לנצל הזדמנויות. ברגע שגולסה ורפאלוב החמיצו אפשרות בטוחה לשער, לצערי השער של הצרפתים היה באוויר.

 

כמו שאלישע אמר, צריך ללמוד, להתחזק ולצבור נסיון.

 

כמו שכבר אמרתי, שנה הבאה צריך להבטיח השתתפות במפעל, ולעשות רכש בהתאם (שוער ברמה, 2 קשרים ברמה ולאקלם את דבאשווילי).

משכנתא זה קל

פורסם

חבל שאלישע לוי לא קורא פה, אולי היה מקבל קצת שכל :lol: (בקשר לקישור האחורי שלו, אם יש כזה). אבל כולם עדר במדינה הזו, ואם אחד מהפרשנים טען שבירם כיאל שחקן ענק, כולם אחריו. כמו כן גם על קולמה (שאני אישית מאוד לא אוהב אותו בתור שחקן - בסכנין למי שזוכר, הוא רק היה מקצץ בצורה זוועתית. ממש לא מתאים לקבוצה כמו חיפה או כל קבוצה גדולה אחרת בארץ).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חיפה היתה צריכה להחזיר השנה את זנדברג כדי לסתום את החור בקישור , במיוחד כשהוא היה על המדף במחיר מבצע של 120K$ לשנה.

 

בעיה נוספת בולטת: משומר לא יודע להרים כדור לרחבה. מה שווה מגן שעולה להתקפה אם כל כדור שהוא מרים הולך לכיוון הקהל?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...