Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ישבתי קרוב לאגף שלו וראיתי בדיוק איך הוא עשה במכנסיים במשך חצי שעה על המגרש. (ודופק כמה גליצ'ים מבית מדרשו של אייל לחמן)

אולי הוא יהיה המגן הבא של הנבחרת, אבל לא צריך להתחיל לבנות נסיון אירופי במשחק מול באיירן מינכן.

 

בקשר לבירם כיאל, אני מסכים עם שלומי. הוא פשוט חסר אחריות ,איבד המון כדורים בחצי הראשון ורק בנס לא קיבלו בגללם גולים.

 

המצטיין לדעתי הוא גולסה ששיחק יוצא מן הכלל גם בהגנה ובגם בהתקפה ונלחם על כל כדור. (בניגוד לגאדיר שפשוט לא היה קיים וחבל, כי הוא היה השחקן מספר 1 בשני המפגשים מול זלצבורג)

 

את האמת,אי אפשר להאשים אותו - שחקן בן 22 שזהו משחקו השני (הרשמי) במדי הקבוצה,אולי החלטה קצת פזיזה של אלישע. מה שבטוח,עוד חודש הוא מעיף את משומר לספסל,הוא פשוט הרבה (הרבה הרבה הרבה) יותר טוב ממנו (את סכנין - ביתר ראית? הוא עשה צחוק מההגנה שלהם אינספור פעמים,היה המצטיין במשחק בלי ספק).

לגבי כיאל - הוא פשוט אידיוט,אין מילה אחרת לתאר אותו. הייתי בטוח שאחרי הפנדל המפגר שהוא העניק ליוון הוא למד,אבל הוא פשוט חוזר שוב ושוב על הפאולים המטופשים האלה!! ואני בכלל לא מדבר על הבעיטות המגוכחות שלו לשער. ולגבי גולסה,אני מסכים,היה המצטיין.

 

שומאכר - תן לי לנחש,אוהד ביתר?

מגן צריך לעזור ולתמוך בהתקפה לא פחות ממה שהוא עוזר ותומך בהגנה,והנה דוגמה קטנה - יש לך מגן שמצטיין בהגנה,סוגר את האגף בצורה מושלמת ואף שחקן לא יכול לעבור אותו,אבל אין לו שום מושג בהתקפה וגם שהוא עולה הוא הורס התקפות,נראה לך שיהיו קבוצות (רציניות) שירצו אותו? בכדורגל המודרני אחד התפקידים החשובים של המגן הוא לתמוך בהתקפה,אם זה לא היה ככה אז היה אפשר פשוט להציב באגף בלם וזהו. בגלל זה יש מצוקת מגנים רצינית בארץ,זה התפקיד הכי דורשני בכל המערך. לגבי דוידוביץ' - על מה אתה מדבר? נתן משחק טוב מאוד חוץ מיציאה מצחיקה אחת,שום גול לא היה באשמתו.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק שגולסה היה אחד המצטיינים. הלחימה של הילד פשוט מדהימה אותי כל פעם מחדש.

הוא עושה טאקלים יותר טוב מכל קשר הגנתי שיש לנו. הוא רק צריך לשפר את הבעיטה שלו לשער.

 

חוץ ממנו, לבוקולי היה משחק טוב מאוד. הזכיר קצת את בוקולי הישן והטוב.

הוא עשה להם שם צרות ועבר את המגנים שלהם בלי יותר מידי בעיות.

 

חוץ משניהם, אף אחד לא התעלה...

פורסם

באמת בוקולי וגולסה שיחקו טוב מאוד.

לפרקים גם קטן היה לא רע, אהבתי שהוא כל הזמן צעק על השחקנים האחרים לבוא וללחוץ יותר.

 

גאדיר נגע בכדור אולי פעמיים בכל הזמן שהוא שיחק, פשוט נעלם לחלוטין.

רפאלוב שנכנס היה לא רע, מסר כמה מסירות טובות.

פורסם

קטן עשה את זה גם במשחק מול רמת גן, גם אז זה לא ממש עזר :)

 

הסוד במשחקים האלה הוא תנועה ללא כדור. ככה תמיד יש למי למסור.

כשלא עושים את זה, גם השחק הכי טוב מעולם יתקע עם הכדור, לא יהיה לו למי למסור, ינסה דריבל וכנראה יפסיד את הכדור.

 

גם הקמפיין הקודם נפתח בהפסד (אומנם במשחק חוץ, אבל עדיין).

נקווה שהפיק ברכיים יעבור ובמשחקים הבאים נראה חיפה שמעיזה יותר ומכבדת פחות.

פורסם

דרך אגב, מעניין שהקבוצות הקטנות (חוץ מחיפה) לא קיבלו בראש במחזור הזה.

 

דברצן הפסידה רק 1-0 לליברפול בליברפול.

אפועל ניקוסיה הוציאה תיקו מול אתלטיקו מדריד במדריד.

אלופת רומניה הפסידה רק 2-0 בסביליה ועמדה לא רע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני חושב שאפשר להתייחס לכך שחיפה גם הפסידו 1-0...

השאר לא משקף :)

 

את האמת. העיקר שחיפה בליגת האלופות גם אם זה אומר שנובס ברוב המשחקים.

עדיין חוויה, עדיין כבוד. אז ששאר האוהדים ששמחים לאיד ימשיכו לשמוח ושאנחנו נמשיך להיות בליגת האלופות :)

פורסם

בטוח שהעיקר הוא שחיפה בליגת האלופת, 100% מהקבוצות היו חותמות על הגעה לשלב הבתים גם אם זה כרוך בתבוסה לכל אחת מהקבוצות בבית.

עצם העלייה לשלב הבתים מזכה את הקבוצה הישראלית במענק שהוא כמו התקציב השנתי שלה.

 

דרך אגב גיל אמרת משהוא חכם לגבי הפיק ברכיים, אבל מה חיפה היא קבוצה כזאת גם בליגה שלושה מחזורים ראשונים היו צריכים לספוג בשביל להתחיל לשחק.

אני לפחות מאמין שהם ראו שזה בכלל לא נורא להתמודד מול הקבוצות הגדולות של אירופה ובמשחקים הבאים הם יעיזו יותר {או עד שיגמר שוב האוויר}.

 

בכל מקרה גם במשחקים הבאים מחכה להם תמיכה של הקהל כמו במשחק הנוכחי, לפחות 30 אלף איש נשארו עד שריקת הסיום ומחאו כפיים כול הכבוד.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אני לא אוהב את המחשבה הזו, מה זאת אומרת העיקר ההשתתפות ? איך ניתקדם אם נחשוב ככה ?

ללא ספק, הקבוצה של היום חלשה יותר מהקבוצה שהיתה לפני 7 שנים, הקבוצה ההיא היתה ברמה מספיק טובה בשביל להעלות שלב, הקבוצה של היום רחוקה מזה, עם זאת ואולי אפילו בגלל זאת חיפה צריכה להעיז יותר לשחק התקפי ולתת שואו לקהל.

 

יעקלה שחר החליט לא להשקיע כסף עכשיו כי הוא הבין מההגרלה שבבית כזה הוא לא יוכל לעשות שום דבר, לדעתי הוא ישקיע במהלך השנה ויבנה קבוצה טובה יותר לשנה הבאה, קבוצה שתתבסס על גולסה וגאדיר.

אני רק מקווה שיעשה בחוכמה ויתחיל לחפש קשר אחורי נורמלי שמוכן לקחת את המשחק על הגב שלו (כמו ז'אוטאוטס שהיה השחקן הטוב ביותר שהגיע לארץ לטעמי).

פורסם
דרך אגב גיל אמרת משהוא חכם לגבי הפיק ברכיים, אבל מה חיפה היא קבוצה כזאת גם בליגה שלושה מחזורים ראשונים היו צריכים לספוג בשביל להתחיל לשחק.

אני לפחות מאמין שהם ראו שזה בכלל לא נורא להתמודד מול הקבוצות הגדולות של אירופה ובמשחקים הבאים הם יעיזו יותר {או עד שיגמר שוב האוויר}.

 

בכל מקרה גם במשחקים הבאים מחכה להם תמיכה של הקהל כמו במשחק הנוכחי, לפחות 30 אלף איש נשארו עד שריקת הסיום ומחאו כפיים כול הכבוד.

 

אתה יכול להיות בטוח שהשחקנים הצעירים (ויש הרבה כאלה) וגם שאר השחקנים שזאת הפעם הראשונה שלהם בליגת האלופות מאוד התרגשו מהמעמד. היית במשחק? אתה יודע איזה הרגשה יש כשמתנגן המנון ליגת האלופות ברקע?

 

בכל מקרה, חיפה לא בכושר טוב כבר מתחילת העונה (ועונה שעברה?:)). הם לא נותנים משחקים טובים אלא הברקות פה ושם.

בזמן האחרון משדרים בטלויזיה לא מעט משחקים של חיפה לפני 7 שנים ואפשר לראות שהקבוצה ברמה אחרת לגמרי.

 

דעתי האישית היא שחסרים לחיפה קשר אחורי ברמה גבוהה (אלברמן, פרננדס...), מגן ימני (עותמן?) ובלם. ההתקפה בסדר גמור.

למרות שגם הקישור של לפני 7 שנים, אין מה לעשות, היה הרבה יותר טוב ומנוסה.

ובשורה התחתונה - מאמן. הקבוצה הציגה רק משחק אחד ראוי לשבח תחת אלישע לוי (נגד הפועל ת"א, סוף עונה שעברה).

אני באמת חושב שאלישע לוי לא מתאים לחיפה. הוא מעיז, הוא לא מפחד אבל אני חושב שהוא לא מספיק טוב. אין לו מספיק ידע.

מאמן בעל שם ונסיון היה יכול להוציא מהקבוצה הזאת הרבה יותר. חבל ששום\גרנט לא חזרו לחיפה.

 

אני מקווה שחיפה יתעלו על עצמם ויתאימו את הרמה למפעל והשהקהל ימשיך לתמוך כמו שתמך - באמת כל הכבוד.

 

אני לא אוהב את המחשבה הזו, מה זאת אומרת העיקר ההשתתפות ? איך ניתקדם אם נחשוב ככה ?

 

הקשבת לברקוביץ יותר מידי אה? ;)

ברור שצריך להתקדם. אבל מה לעשות שחיפה, בטח שבהרכב הנוכחי לא יכולה לבאיירן. והמטרה היא לא לעשות בונקר משחק שלם. אם תזכור, חלק גדול של ההישגים של ישראליות מול קבוצות בסדר גודל של באיירן היו באמצעות בונקר (בעיקר הפועל ת"א).

 

אז כן. בשורה התחתונה - קודם כל, העיקר ההשתתפות. מה נראה לך, שקבוצה לליגת האלופות בונים ביום? בעונה? מה פתאום.

אם היינו מגיעים כל שנה\שנתיים לליגת האלופות, היית יכול להיות בטוח שהייתה לנו קבוצה הרבה יותר טובה עם הרבה פחות התרגשות מהמעמד.

אז בוא נתחיל להשתתף במפעל הזה על בסיס שנתי ואתה תראה שמתבוסות נעבור לנצחונות לא מקריים.

 

 

מישהו אמר כאן גל אלברמן?

לדעתי הקשר הדפנסיבי הכי טוב שיש לישראל.. זה אחד שחיפה צריכה,והוא גם לא תופס מקום של זר.

 

הלוואי. אבל כבר מאוחר מידי. חלון ההעברות בינואר ועד אז כבר יגמר החלק של חיפה בליגת האלופות :)

פורסם

אז בוא נתחיל להשתתף במפעל הזה על בסיס שנתי ואתה תראה שמתבוסות נעבור לנצחונות לא מקריים.

 

הכי נכון, הכי חשוב עכשיו זה לחשוב איך לא מחלישים את הקבוצה, מבטיחים השתתפות גם שנה הבאה, ומכניסים מספיק כסף כדי לחזק את הקבוצה.

 

אם שנה הבאה יבוא עוד שחקנים ברמה של דבלשווילי, כי יידעו שחיפה היא קבוצה אירופית. כך לחיפה גם יהיה יותר מ-4 ימים להחתים עומק (ולא לחפש שחקנים סגל שלישי של ריבר).

משכנתא זה קל

פורסם
אני חושב שאפשר להתייחס לכך שחיפה גם הפסידו 1-0...

השאר לא משקף :)

 

את האמת. העיקר שחיפה בליגת האלופות גם אם זה אומר שנובס ברוב המשחקים.

עדיין חוויה, עדיין כבוד. אז ששאר האוהדים ששמחים לאיד ימשיכו לשמוח ושאנחנו נמשיך להיות בליגת האלופות :)

 

הקינאה אוכלת את כל אותם אוהדי שאר הקבוצות ששמחים לאידוייצא לי לראות בר"ג השבוע לא מעט אוהדי הפועל ת"א (הם כבר רגילים ששונאים אותם בכל מקום) , הם היו מתים להגיע למעמדים שמכבי חיפה הגיעה באירופה.

בשיטה הקיימת אם ניקח אליפות הסיכויים שניהיה גם שנה הבאה בצ'מפיונס גבוהים מאוד ,כשההכנסות הגבוהות מהמפעל הזה יגיעו לעיתים קרובות יותר אנחנו נראה פה שחקנים בקנה מידה אירופי .

 

ואני עדיין אופטימי לגבי המשחקים הבאים , אולי זה בגלל שאני אוהד אבל התוצאה ביום שלישי לא משקפת את מה שהלך במגרש .

 

יש פה אנשים שמגיעים לאיטליה בחודש הבא?


×
×
  • תוכן חדש...