Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמו כן גם על קולמה (שאני אישית מאוד לא אוהב אותו בתור שחקן - בסכנין למי שזוכר, הוא רק היה מקצץ בצורה זוועתית. ממש לא מתאים לקבוצה כמו חיפה או כל קבוצה גדולה אחרת בארץ).

דווקא קולמה היה בין המצטיינים נגד בורדו, ובכלל כמעט כל משחק הוא נותן 100% מעצמו.

לגבי כיאל, באמת שאני לא מבין, בוקולי לא פחות טוב ממנו בהריסת התקפות היריבה אבל הוא לפחות משחק עם שכל ולא הורס התקפות של חיפה. משחק הבא הוא כנראה ישחק..

פורסם

אם זה 100% מעצמו, אין לו מקום בג'לג'וליה (בלי לזלזל בהם). באמת שאני לא רואה תועלת בשחקן הזה :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אומנם לקולמה אין את האיכויות של ז'וטאוטאס לדוגמא אבל הוא עדיין שחקן מאוד חשוב במערך של הקבוצה שעושה בעיקר עבודה שחורה .

יש לי חבר טוב שעלה מהנוער עונה שעברה והושאל העונה לעכו , הוא משחק קשר אחורי וייצא לו לשחק גם עם קולמה וגם עם כיאל בעונה שעבר , והוא מספר לי שקולמה עושה עבודה של שני שחקנים , עושה סגירות של שני שחקנים כי כיאל הרבה פעמים שוכח את עצמו בהתקפה.

אז נכון שאין לו משחק התקפי משובח וגם אני הייתי מעדיף איזה ז'טא חדש בקישור ,אבל בסה"כ האיכות ההגנתיות שלו ברמה מאוד גבוהה , ואני בטוח שאם הוא היה משחק מול באיירן התוצאה היתה אחרת.

פורסם

חיפה היו חייבים להביא את פרננדס כשהוא עזב את ביתר...

 

לא נורא, אני חושב שהם משחקים יותר טוב באלופות ממה שציפיתי.

הם באמת עמדו על המגרש בצורה מצויינת, הייתי בהלם (לטובה).

 

העיקר הליגה, וחיפה מספיק טובה לליגה. (מיוחד אם הם יעמדו ככה על המגרש.. זה רק עניין של רצון)

אם ניקח אליפות ונגיע שוב לליגת האלופות, אז כבר יהיה סגל איכותי הרבה יותר.

פורסם

+1 גיל

 

דרך אגב מה אם דוטרה שבא מספרד, הוא עדיין לא כשיר? ראיתי את המהלך של השער שלו בגביע הטוטו ניראה לא רע בכלל.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
חיפה היו חייבים להביא את פרננדס כשהוא עזב את ביתר...

 

לא נורא, אני חושב שהם משחקים יותר טוב באלופות ממה שציפיתי.

הם באמת עמדו על המגרש בצורה מצויינת, הייתי בהלם (לטובה).

 

העיקר הליגה, וחיפה מספיק טובה לליגה. (מיוחד אם הם יעמדו ככה על המגרש.. זה רק עניין של רצון)

אם ניקח אליפות ונגיע שוב לליגת האלופות, אז כבר יהיה סגל איכותי הרבה יותר.

 

 

 

+1

עם קצת ניסיון בליגת האלופות לסגל הנוכחי ולא פעם בכמה שנים לעלות לבתים, יש סיכוי טוב לבנות קבוצה

ובמיוחד אם לא יפמפמו לגולסה וגאדיר את הראש בשטויות ויתנו להם לגדול בשקט כשחקני בית כמה שנים טובות עד שימכרו אותם לאירופה


×
×
  • תוכן חדש...