Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"הסיאט הסדרתית החזקה והמהירה מאז ומעולם" :twisted:

"265 כ"ס" :-D

"הספק זהה למכונית הטורינג של הWTCC" :shock:

 

**עריכת הנהלה**

 

נתונים :

265 כ"ס

0-100 6.2 שניות

מהירות מרבית 250 קמ"ש.

0-1000 מטר, 25.7 שניות.

 

הקופרה תנעל חישוקי 19 עם צמיגים בגודל 235/35

19581.jpg

19588.jpg

19585.jpg

19591.jpg

19597.jpg

19594.jpg

19600.jpg

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לטעמי נראית קצת אנמית חיצונית. עם זאת, הנתונים על הנייר נראים מבטיחים. יפה לסיאט.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

עיצוב הפנים שופר וזה כבר נק' זכות גדולה.

נתונים מצויינים!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי העיצוב החיצוני של הלאון ממש מכוער, הפנימי עוד יותר גרוע.

הלאון קופרה הרגילה מגיעה עם טורבו K04? אם כן אז הקופרה R די מיותרת.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אני חושב שההתעקשות על שתי דלתות נוספות פוגע מאוד בעיצוב, חבל.

 

דווקא במקרה של הלאון, שהיא בסופו של דבר אלטאה מונמכת(או להיפך), 5 הדלתות נראות כאופציה טבעית, לטעמי. הפרופורציות טובות, יותר מבגולף או A3 עם 5 דלתות. בשתיים אלו, אני מוצא את גרסת 3 הדלתות נאה יותר.

 

ונקודה נוספת, פרקטית. עד לידת בתי הבכורה, הייתי חסיד של 2/3 דלתות. במציאות של ילדים/מושבי בטיחות, האופציות האלו אינן בתמונה יותר.

 

הקופרה R אכן נראית הארדקור ומדליקה. אני מקווה שה-ESP שלה ניתן לניתוק מלא, על מנת שהניינטין אינצ'רס שלה יתחילו לרקוד כהלכה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לטעמי נראית קצת אנמית חיצונית. עם זאת, הנתונים על הנייר נראים מבטיחים. יפה לסיאט.

 

העיצוב של המכונית הזאת ממש לא אנמי.

 

"על הנייר" תמיד היה הצד היפה יותר של סיאט...

 

דווקא במקרה של הלאון, שהיא בסופו של דבר אלטאה מונמכת(או להיפך), 5 הדלתות נראות כאופציה טבעית, לטעמי. הפרופורציות טובות, יותר מבגולף או A3 עם 5 דלתות. בשתיים אלו, אני מוצא את גרסת 3 הדלתות נאה יותר.

 

ונקודה נוספת, פרקטית. עד לידת בתי הבכורה, הייתי חסיד של 2/3 דלתות. במציאות של ילדים/מושבי בטיחות, האופציות האלו אינן בתמונה יותר.

 

הקופרה R אכן נראית הארדקור ומדליקה. אני מקווה שה-ESP שלה ניתן לניתוק מלא, על מנת שהניינטין אינצ'רס שלה יתחילו לרקוד כהלכה.

 

איך אתה יכול להשוות את העיצוב המקושקש והמוחצן הזה, שגם נראה גבוה, לאלגנטיות ולקווים הנקיים של ה-A3 ספורטבק או הגולף ?

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

בתמונות העיצוב נראה על הפנים, במציאות הלאון נראת ממש טוב.

וכמו כולם - אחלה נתונים. מתי במחוזותינו? :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • אחראי פורום
פורסם

לירן, גם ללאון הרגילה אתה מתייחס כמקושקשת?

שהצביעה והג'אנטים סטייל איביזה קופרה 2 (אלה מהדור השני שהיו פה, ג'אנט לבן וצבע נזלת) לא תבלבל אותך,

הם גורעים מאחד העיצובים הכי טובים בשוק המשפחתיות של היום.

הפרופורציות מעולות (למרות 19" גדולים מדי), הקווים שחותכים את הדפנות ועוד.

ה-A3 אמנם יפה אבל מאופקת מאוד, גם בגירסאות החזקות (גישה של יצרן, אני איפשהו דווקא מקבל),

והגולף פשוט סתמית. מנק' מסויימות היא בכלל בייבי טוארג.

עניין ה-5 דלתות גורע מכל האצ'בק יפה, אבל דווקא פה הפיתרון מצויין (שמעצב שערק מאלפא ידע יפה להשאיל)

ואלה ידיות הדלתות שמוחבאות בקורות.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...