Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

בזמן האחרון גילית לצערי, כאשר הרכב קר (למרות חימום מנוע של 5 דקות) בזמן התחלת הנסיעה יש קושי בשילוב ההילוכים,

ז"א,כאשר ההילוך הראשון משתלב עם ההילוך השני ישנה השההיה בין ההילוכים והטורים עולים בצורה חדה ורק

אז ובצורה חדה וחזקה מאוד ההילוך השני משתלב ולאחר מכן אופן העברת ההילוכים חלקה מאוד.

לאחר נסיעה נוספת לאחר שרכב עמד והתקרר בעיה זו חוזרת אך הפעם כאשר מהירות הנסיעה עולה אני מוריד רגל מהגז

והחלפת ההילוכים מורגשת וחזקה אך לא כפי נסיעה עם דוושת גז לחוצה אך ללא עליה חדה בטורים אלא עדינה קצת.

בבדיקה במוסך מורשה נאמר ע"י המוכנאי שיצא עימי לבדיקה כאשר מחשב מחובר כי הוא אינו מבחין בתקלה והכל בסדר,

וכדי שהשאיר את הרכב בלילה ע"מ שיכלו לבדוק את הבעיה(אין סיכוי שהרכב ישאר ללא השגחתי).

לכן האם ידועה בעיה זו ומהיא הסיבה לכך.

האם מכון גירים יוכל להתחבר למחשב הרכב ולבדוק בעיה זו?

מדובר מרצדס E320 מודל 02.

 

תודה רועי.

פורסם

לא בכל מכוני הילוכים אוטומטיים יש מחשב/סורק אבחון תקלות שיכול לתקשר עם הגיר של מרצדס.

רצוי מאוד לבצע את הבדיקותכשהרכב קר והתקלה מופיעה וקיימת.

אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אולי ניתן יהיה לכוונך למכון מתאים.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...