Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!

 

היום הלכתי לקחת את המגבר וסאב

מגבר : kicker kx600.4

סאב: kicker CVR10

 

המגבר שוקל בסביבות ה 9 קילו!!.

הסאב וופר שוקל בסביבות ה 6 קילו.

 

עכשיו אני צריך לבנות לסאב תיבה, ככל הנראה זה יהיה תיבה אטומה

 

לגבי המחירים המגבר עלה 202 דולר כולל משלוח בארה"ב שזה היה 950 ש"ח, לגבי המחיר של המשלוח לארץ ישלחו לי קבלה בשבוע הבא

והסאב עלה 72.69 דולר כולל משלוח בארה"ב שזה 348 ש"ח, וכנ"ל ישלחו לי קבלה בשבוע הבא.

 

יש לציין שהמשלוח במסטופ היה מהיר ביותר ורק עיכוב במכס עיקב את זה ביומיים, אבל חפיף :)

 

ביום ראשון אני ירכיב את המגבר וילך לנגר כדי לבנות לסאב תיבה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

קודם כל תתחדש, ובשעה טובה באמת

דבר שני.. הקטע הכי קריטי.. זה המשלוח לארץ.. כי אם ביחד הכל שקל 15 קילו.. בטח לוקחים על זה חתיכת סכום..

מחכים לעדכונים..

 

עריכה: אגב באתרים בחו"ל ראיתי את המגבר בסכום הכי זול של 230$

איפה רכשת אותו.. ומה עם מכס?

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

קניתי אותו במכירה בEBAY , היו 2 מוכרים שמכרו אותו בסכום כזה *חדש* לא REFURBISHED.

 

אין את זה יותר כבר במכירה בEBAY, יש רק REFURBISHED כרגע במחיר הזה.

 

ולגבי המשלוח כבר חישבתי בערך שיצא לי משלוח+מכס על המגבר בסביבות ה800 ש"ח

ועל הסאב בסביבות ה 400 ש"ח

 

עדיין זה בהרבה יותר זול מהארץ, בערך חצי מחיר.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

ע"י שיטת תשלום - Western Union Auction Payments

זה שיטת תשלום הנקראת בארה"ב - Money Order

החסרון בזה שלוקח זמן עד שהכסף מגיע לספק - בסביבות 3-5 ימי עסקים שמה מרגע קבלת האישור וגם שלוקחים לך עמלה בשיעור 8 דולר , זה משתנה בגובה של הסכום

על המגבר לקחו לי עמלה של 8 דולר ועל הסאב 4 דולר.

דרך PAYPAL אתה לא יכול לשלם כי הם מוכנים לשלוח לכתובת המאושרת דרך פייפאל (הכתובת שלך בארץ) ורב הספקים לא שולחים לארץ , רק ל48 המחוזות המאושרים דרכם, משהו כזה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...