Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פותח תיבת פאנדורה... קאסטומים... מה יש בהם ?


TheNightDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אופנוענות היא STATE OF MIND והאופנוע הוא ביטוי לאותו מצב . כמו שאפשר לקחת 954 להרכיב צמיגי מצלר MEZ4 לשים תיק מושב-אחורי-משובח וליצור סופר-ספורט- טורינג , אפשר לקחת ספורטסטר ולהפוך אותו ל סטריט פייטר , או להעתיר עליו את פרטי-הניקל המבריקים-יקרים להחריד ולהפוך אותו למייצג .האימפלמנטציה הפרטית למושג האופנוענות מצויה אצל כ'א מאיתנו והדבקת ערכיות לכך נידונה מראש לכישלון ...

 

בורגמן ידידי.... אותו אחד שקונה CBR954 ועושה את

מה שעושה במקום לרכוש... נניח... XX... עושה את

אותו הדבר שקסטומאי עושה. על זה אין ויכוח.

גם על עניין הסטייט-אוף-מיינד אין ויכוח. להפך. אתה מחזק את דבריי. כל מה שאני מנסה לשאול זה אם יש משהו הגיוני

ברכישת קאסטום. ה-ג-י-ו-נ-י. פונקציונלי. לא יותר....

 

סטייט-אוף מיינד...

זה בכלל עניין פילוסופי...

האם הסטייט-אוף-מיינד מגיע בעקבות רכישת האופנוע, או

שמא הוא זה שמשפיע על רכישת האופנוע... או אולי שילוב

של השניים. זה ממש פילוסופי.

הרי קח את קבוצת המפגרים-חביבים שרוכבים על הסאדו-מאזו

שלהם כדוגמה. אני מעריך שזה החל מפנוקציונליות וצמח לתוך אהבה

וסטייט-אוף-מיינד של ממש. לפחות כמו קסטומאים, אם לא יותר.

על איזה קסטומאי, שרכש את אופנועו כשהוא נקי ממיותסים, תוכל

לומר את זה ?

 

 

בהודעתך המקורית שאלת מה יש בהם תוך פרוט תכונות ואייקונים נילווים .

עלית על נקודת ה STATE OF MIND להלן S.O.M . כל אמירה ביחס אליה נתקלת בשלל בעיות פילוס' כאלו ואחרות המונעות למעשה ללא דיון-מעמיק כל הבעה של ערכיות ( מסוג יש-בהם אין-בהם ) . יכול להיות ש'יש' הרבה יותר ב 'סי-חצי-כח' מאשר באיזה 'הרלי' משופצר למשעי או ערום .

ה S.O.M יכול להיות לפני , בזמן , ואחרי רכישת דו'ג ובהקצנה , ניתן להיות 'אופנוען' גם ללא דו'ג כלל .

Take a Walk on the Mild Side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בהודעתך המקורית שאלת מה יש בהם תוך פרוט תכונות ואייקונים נילווים .

עלית על נקודת ה STATE OF MIND להלן S.O.M . כל אמירה ביחס אליה נתקלת בשלל בעיות פילוס' כאלו ואחרות המונעות למעשה ללא דיון-מעמיק כל הבעה של ערכיות ( מסוג יש-בהם אין-בהם ) . יכול להיות ש'יש' הרבה יותר ב 'סי-חצי-כח' מאשר באיזה 'הרלי' משופצר למשעי או ערום .

ה S.O.M יכול להיות לפני , בזמן , ואחרי רכישת דו'ג ובהקצנה , ניתן להיות 'אופנוען' גם ללא דו'ג כלל .

 

וכי אני דנתי מיהו אופנוען ומיהו לא ? :shock:

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהודעתך המקורית שאלת מה יש בהם תוך פרוט תכונות ואייקונים נילווים .

עלית על נקודת ה STATE OF MIND להלן S.O.M . כל אמירה ביחס אליה נתקלת בשלל בעיות פילוס' כאלו ואחרות המונעות למעשה ללא דיון-מעמיק כל הבעה של ערכיות ( מסוג יש-בהם אין-בהם ) . יכול להיות ש'יש' הרבה יותר ב 'סי-חצי-כח' מאשר באיזה 'הרלי' משופצר למשעי או ערום .

ה S.O.M יכול להיות לפני , בזמן , ואחרי רכישת דו'ג ובהקצנה , ניתן להיות 'אופנוען' גם ללא דו'ג כלל .

 

וכי אני דנתי מיהו אופנוען ומיהו לא ? :shock:

 

 

לשאלתך המקורית : ' קאסטומים... מה יש בהם ? ' לא ניתן לענות ללא דיון פילוס' מעמיק במושג ה SOM של אופנוענים בכלל ושל בעליהם הפרטיקולריים-ספציפיים של הקסטומים בפרט וגם אז בעירבון מוגבל-להפליא .

:roll:

Take a Walk on the Mild Side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לדעה שלך שלהרלי אין כוח...אני מסכים איתך. אבל מומנט יש לעומת היפנים שמתחילים להתעורר ב7000 סל"ד.

 

 

מתחילים להתעורר ב-7000 סל"ד?

או שהתחילו לייצר קאסטומים יפנים עם מנועי 4 צילינדרים בשורה ואני לא שמתי לב או שאתה לא שמת לב איזה קאסטומים (יותר אמריקאים מהארלי) מיצרים היפנים בעשור השנים האחרונות.. :roll:

VTX ? VN ? דראגסטאר ? שאדואו ? אף אחד מהם לא דל במומנט או מגיע לשיא המומנט שלו בסל"ד גבוה...וכולם שמות של משפחות קאסטומים יפניות "ומכובדות".

אנחנו התייחסנו בהשוואה של קסטומים כנגד אופנועים אחרים ...עד כמה שזכור לי... וכאן באה ההתייחסות שלי לגבי סל"ד ומומנט:roll:

אני לא קורה לVTX VN דראגסטאר שאדואו קסטום מכובד.. ועוד יותר אמריקאי מהרלי??? :shock:

אני חושב שכדאי שתעשה שיעורי בית....איך זה יכול להיות יותר אמריקאי מהרלי כאשר חלק מהכלים הנ"ל מקוררי מים??? :evil: הם דומים קצת בצורה שלהם להרלי...ובזה נגמר בערך הדמיון...אין מה להשוות אותם להרלי!!! :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שדון יקר, צדקת.

http://www.powerpassion.nl/harley/text.html

 

והנה המאמר:

 

What's the difference between a Motorcyclist and a Harley Rider ??

 

First, Harley Davidson does not make motorcycles. They make Harleys, and at this they are better than all the other manufacturers.

Harleys are not ment to go or stop or handle or be comfortable or anything. They are mobile pieces of art, complete with the embedded compromises.

The main duty is to be looked at, and to make sure they are looked at by as many people as possible, they are portable. Like a circus. Weight is about that same as a circus too.

Harley could make motorcycles if they wanted to, but they do not want to. If they did, there wouldn't be Buells, there would be motorcycles manufactured by Harley.

 

It is really a cleaver marketing ploy. "Your motorcycle is very slow!"

"Its a Harley, if i have to explain it you wouldn't understand" "Your motorcycle is very heavy!" "Its a Harley, if i have to explain it you wouldn't understand" "Your motorcycle is very expensive!" "Its a Harley, if i have to explain it you wouldn't understand" "Your motorcycle is very uncomfortable!" "Its a Harley, if i have to explain it you wouldn't understand" etc.

Its a built in excuse masquerading as a surly attitude. Once we recognize Harleys for what they are, we can appreciate them for what they are. I will never appreciate a Harley for what it is not. It is not a motorcycle.

Second we have to define the people who ride Harleys. I believe they fall into two families

 

The two famillies are

1) Motorcyclists who ride Harleys, and

2) Harley Riders. Motorcyclists who ride Harleys recognize Harleys for what they are. Rolling Retro influenced art, not motorcycles.

These people appreciate the admiring glances they get when they ride their bikes, they secretly think of themselves as Lee Marvin, and they like to look at and improve the appearance of their Harley.

It is a work in progress, and this piece of art becomes their canvas upon which to express themselves.

 

Motorcyclists who ride Harleys have a reasonable motorcycling resume, and may own more utilitarian vehicles (Japanese Motorcycles, Jeep Cherokees etc.) when transportation is required.

These people love motorcycles as much as everyone on this list, but they also like Harleys, and as already mentioned these are two distinct things.

 

Harley Riders did not read the previous paragrahs, and mistakenly believe that Harleys are motorcycles. Unfortunately, these people tend to mistake Harley ownership for a personality as well, so they are usually way screwed up.

These are non motorcyclists whose whole mental representation of motorcycles equals Harleys 'cause they once saw a Mickey Rourke film. These films also offers explanation for the typical Harley Rider's behavior. Pissed off at the world due to a lagging film career.

As the Harley is used as a personality, and these people lack the self- concept and are so non ego formed as adults, they feel they must behave in this stereotypical manner regardless of situation. Usualy these people have little to no motorcycling experience, and are attracted to flashy thing in the same manner as crows. Sometimes an avid motorcyclist becomes a Harley Rider; friends and family can usually identify the warning signs in hindsight only.

Perhaps the biggest transgression these people make is to "Talk Motorcycles" when they have no experience with them (they ride Harleys remember). When people talk of rpm levels used to settle the suspension for a set of twisties, they fall back on "Jap Crap", "Rice Rocket/Burner" etc. They use anger, insults and surliness to mask their ignorance. They want to interact, but they don't know how (Mickey Rourke never spoke nicely to people in any of his movies), they don't have the vocabulary or social skills. It is really quite tragic. I believe these definitions help explain one of the longest standing questions in modern motorcycling.

 

Why don't all Harley guys wave back. It is simple really. It is a in-group bias sort of thing. Motorcyclists wave at other Motorcyclists due to the kinship we feel. We see someone riding a motorcycle and immediately recognize them, as being of superior intellect. Since they are so smart, the must be a good person to know, so i will wave and act politely and friendly towards them. Generally, when waved to, motorcyclists will wave back (provided they are not in the middle of a tank slapper or something) for the reasons identified above. Here is the difference.

 

Harley Riders are not motorcyclists (remember, Harleys are not motorcycles, they are Harley), and therefore do not feel the kinship. They feel the kinship with other Harley riders only. Why do some people on Harleys wave? Because they are from the first group, Motorcyclists who ride Harleys. The Drunk, Blind, Fat, Ugly, Smelly, Chaps-wearin, GPZ-hittin', Bleeding, Brain-damaged, Surly, Church swearing, Wedding Vomitting, Pencil-dicked, Vault-twated, Cell phone riding, Nun melting, Lying bastards with straight pipes tend to come from the second group ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נערתי, אייל... בפעם השמונים מיליון....

 

כל שעליכם לענות ולסתום לי את הפה...

קניית קאסטום הינה קנייה רוחנית נ-ט-ו. ללא שום מרכיב הגיוני.

זהו.

 

אגב, נערה... את מצמצמת את הדיון, כמו אייל, להארלי בלבד

בעוד בעיניי האישיות VTX הוא הרבה יותר קאסטום מאשר הארלי

והרי מי יכול להתווכח איתי ?!. זה ה- SOM שלי ?!.

קאסטום, זה קאסטום זה קאסטום... ואם להוסיף נופך מעט יותר אישי הרי שהארלי עומד בעיניי בתחתית שרשרת המזון... ומתרחק

עוד יותר מעולם האופנועים בהשוואה לקאסטומים היפנים.

הארלי, זה מותג. על זה אין ויכוח, כך נראה, זה לא אופנוע...

זה מותג...

נוכל אם כך לומר שהארליסטים הם לא אופנוענים ?

הם גרופים של מותג בדיוק כמו נערות שינקיין עם מותג קלווין-קליין ? :twisted:

 

 

אגב קטן, אייל... לא ציינתי עד עכשיו... הטענה שלך למומנט בהראלי שלך, שוב, מצוצה ממקום לא ברור. הרי בנדיט 1200

יאכל וישתה את ההארלי שלך בכל הילוך מכל מהירות...

(ולא הזכרתי בכוונה R1000 או זדיק12...אופס... הנה הזכרתי)

שוב... אתה מנסה לתת טיעון הגיוני למקנייה רוחנית לחלוטין...

על זה נפתח השרשור הזה. אולי עכשיו תביני אותי נערתי.

אין ש-ו-ם טיעון הגיוני ברכישת קאסטום. רק רוחני.

כל הטיעונים ההגיוניים מתבדרים ברוח אל מול המציאות.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט לא ככה.

ה"הגיון" שאתה מחפש כאן הוא אינדיווידואלי.

אבי, למשל, כשקנה את ההארלי הראשון, החליט שהוא מיצה את רעיון הספורטיבים, אופנוע שמדרבן אותו להשתולל וכו'.

אז עם הR ביחד היה גם הספורטסטר. ואחרי זה הדיינה.

זה ההיגיון שלו - אופנוע שכיף לרכב עליו, אופנוע שהוא יכול לתקן אותו לבד, מכניקה נטו.

כרגע, זה מה שטוב לו.

(כמובן שזה לא תקף יותר, כרגע אנחנו מחפשים איזה R600 אן ZX6, במקום הCBR, אבל זה כבר לא לדיון הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נערתי... אל תפלי לפח הזה גם את...

 

אבי, למשל, כשקנה את ההארלי הראשון, החליט שהוא מיצה את רעיון הספורטיבים, אופנוע שמדרבן אותו להשתולל וכו'.

אז עם הR ביחד היה גם הספורטסטר. ואחרי זה הדיינה.

זה ההיגיון שלו - אופנוע שכיף לרכב עליו, אופנוע שהוא יכול לתקן אותו לבד, מכניקה נטו.

כרגע, זה מה שטוב לו.

 

את שוב, מנסה לתת הסבר הגיוני לקניה שאינה כזו...

 

למה ?

 

הרי די בנקל אפשר לתת לך רשימה אחרת של אופנועים מוצלחים יותר מכל אספט פונקציונלי שהיו עונים לאבי על מאווי ליבו.

הקניה הזו, גם לאור איך שאת מנסה להציג את זה... אינה

הגיונית בשיט. זו קניה מהלב נטו. ושוש... זה לגיטימי ומקובל...

אבל לטעון שזה הגיוני...זה לא.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון.

אין פה הגיון מוחלט, זה כל מה שאני טוענת.

מה שנראה לך הגיוני (בנושא הזה), לא בהכרח תואם להיגיון שלי.

אבל באמת נראה לי שלא נגיע לשום מקום ב"וויכוח" הזה.

 

והכל באהבה, יקירי.

שלא תבין אותי לא נכון.

 

יש לפאוזי ד"ש מבן הדוד בברלין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מצטט ממשנתך :

'אין ש-ו-ם טיעון הגיוני ברכישת קאסטום. רק רוחני.

כל הטיעונים ההגיוניים מתבדרים ברוח אל מול המציאות '

 

ספר לי ידידי ,על שלל טעונים הגיוניים לרכישת 954,1000RR,R1000,R1 ...

וזוהי רק ההתחללללללללל...לה...לה...לה ...

 

:wink:

Take a Walk on the Mild Side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתח פנקס ותתחיל לרשום...

 

קניית R1, R1000 , ודומיו...

(ואגב קטן, בחרת דווקא באופנועי ליטר... טעות. לדעתי.

היית מקשה עלי הרבה יותר עם 600...אבל נעזוב את ה"קטנות").

 

רושם ?

 

פתיחת גז בכל הילוך מכל מהירות מניבה תאוצה ששום כלי

רכב אחר שבעולם לא מספק. לא במחיר הזה.

תקשורת עם הכביש, הדרישה לחדות מחשבה ועיבוד

נתונים מהיר. הרצון לחוש את קימוטי האספלט הקטנים ביותר

תחת בלימה על סף הנעילה. הרעש של ה"כחחחח..." שהרגלית

עושה (הלוואי והייתי מגיע), הצייתנות לכל פקודה שניתנת

לאופנוע ולהיזון החוזר ממנה... המהירות... התאוצה (כן, שווה

להזכיר אותה פעמיים)... התאוטה... (כן, גם אותה).

לרכב על כלי הרכב המהיר ביותר שיש על הכביש בכסף הזה.

כל אלו מאוד מוחשיים... ואינם בנמצא באופנועים אחרי מלבד

אופנועי ספורט. רוצה להשיג אותם... קנה אופנוע ספורט.

נכון. 600 יספק את הכל... אבל לא ברמה של 1000

בדברים אחדים... וברמה גבוהה יותר במקומות אחרים.

זה עניין של פיין-טיונינג... שמאחוריו, עומד, כמה מפתיע...

גם הגיון !

תן לי סוג אחר של אופנוע... שייספק את הדרישות האלו.

תהיה הגיוני. קדימה. תנסה.

אפשר לבחור אולי VFR שיענה על זה ?

אולי. אבל יש לו הרבה תחומים אפורים מדי... ובמקומות שדרוש

שחור ולבן הוא מתקשה. למי שמחפש את האמור לעיל

ורק את האמור לעיל... יהיה לא הגיוני לרכוש VFR.

 

רוצה סיבות רוחניות לקניית R1 ?

(את האמת...?!... לא חשבת שזה יבוא ממני, הא ? :) )

להיות בעליו של כלי טכנולוגי מדהים.

הפוזה שברכיבה עליו.

המראה שלו.

להיות בעליו של המותג הזה...

 

בוא ננסה עכשיו לתת סיבות הגיוניות להארלי... כאלו

שלא יתקבלו באופנוע אחר...

קדימה... shoot.

 

וזכור... אתה זה שמנסה למצוא הגיון איפה שאין. לא אני.

אני רק מחפש להצביע על חוסר ההגיון. זה הכל.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו מגיע מישהו ואומר:

"זה לא מעניין אותי. לא מחפש לעבור את מהירות האור. מהירות לא מעניינת אותי."

אז? כל ה+ שעבורך הוא הכל, לא מדבר אליו.

ואז מה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את בדרך לפול... :)

 

ישר הייתי שואל... "יופי. מה כן חשוב לך ?"

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...