Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה מוזרה מאוד בגיר(אוטומט) של מאזדה 2


pagani zonda f
שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב זה הסיפור הייתי עם המשפחה באילת,חזרנו לפני איזה שעתיים

בקיצור לפני כמה ימים שהגענו אבא שלי החנה את הרכב לא היה שום דבר חריג או מוזר

בלילה אנחנו באים לנסוע אבא שלי מעביר מP לD נדלקה איזה נורה בלוח המחוונים

אז אבא שלי בא לוחץ על הגז כאילו בעדינות והרכב נוסע אחורה:shock:

כולם בהל,אבא שלי מעביר שוב לP מחזיר לD וקורה אותו דבר..הרכב נוסע אחורה!

אבא שלי סיבב ת'סוויץ' כיבה את הרכב הדליק שוב והבעיה הסתדרה..

אני אמרתי שלדעתי זה כשל מחשבי או משהו כזה,אבל ההבנה שלי לא ברמה גבוה מי יודע מה,יש לכם מושג מה יכל לקרות?

*הבעיה לא חזרה על עצמה מאז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גשו למוסך ושיחברו לסורק תקלות ויבדקו אם רשומות תקלות.

הרכב עדיין באחריות אז אין לך שום דבר אחר לעשות.

 

כמו כן , כשהרכב היה משולב לD - מה היה כתוב על הצג שבדשבורד?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעית מחשב. כל הקשר בין הידית לתיבת הילוכים הוא באמצעות כבל.

 

לפי דעתי מדובר בטעות אנוש כי הסיכוי שהכבל ישתחרר מהבורר הילוכים (על הגיר עצמו) הוא אפסי כיוון שהוא מאובטח.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גשו למוסך ושיחברו לסורק תקלות ויבדקו אם רשומות תקלות.

הרכב עדיין באחריות אז אין לך שום דבר אחר לעשות.

 

כמו כן , כשהרכב היה משולב לD - מה היה כתוב על הצג שבדשבורד?

 

ליביו

 

היה התראה בצבע כתום עם הסמל של מאזדה,ובלוח שעונים ראו שההילוך המשולב הוא D

 

אין שום בעית מחשב. כל הקשר בין הידית לתיבת הילוכים הוא באמצעות כבל.

 

לפי דעתי מדובר בטעות אנוש כי הסיכוי שהכבל ישתחרר מהבורר הילוכים (על הגיר עצמו) הוא אפסי כיוון שהוא מאובטח.

 

מה הכוונה בטעות אנוש?

כי ההילוך המשולב היה D,במאה אחוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מצב כזה בעולם שאבא שלך שם ב D והרכב נסע אחורה כיוון ששילוב הרוורס הוא פעולה מכאנית שמתבצעת ע"י כבל ההילוכים שמחובר מהידית ישירות לגיר.

 

 

ומה שכתבת "היה התראה בצבע כתום עם הסמל של מאזדה" נראה לי שאתה דיי חי בסרט כי אין מנורה כזו בלוח שעונים הזה ולא בכל מאזדה מכל שנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזאני, אל תהיה כוחני, אומרים לך שמו ב D אז זה כנראה מה שקרה. לפעמים שסתום במוח או בוכנה נתפסים ואז הגיר יכול להתנהג באופן תמוה מאוד.

 

ראשית יש לבדוק האם מפלס השמן תקין ומה מצב השמן ולהכנס למוסך או מכון גירים שיש לו סורק של מאזדה לבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דן תקלה מהסוג שאתה מתאר הייתה מדליקה קוד תקלה ולא נמחק שאומר כי קיים שסתום תקוע אז אני לא חושב כמוך.

ועוד משהו קטן לא אמרתי שום דבר בכוחניות אלא בחיוביות לשמה את כבר אמור להכיר אותי.

ולגבי סמל של מאזדה שנדלק שהוא כתב מה אתה הייתה עונה על זה? (גם אם הייתי חושב שדיבר על צ'ק אנג'יין אין לסמל אפילו מעט דמיו לסמל של מאזדה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות יכולות להיות בזכרון גם אם לאחר מכן הנורה כבית, הרי הוא ציין שיחד עם התופעה נדלקה לו נורה (זה באמת חשוב אם הוא לא זוכר בדיוק את הצורה) ולמרות זאת אתה ספקן ומבטל את דבריו? למה? האם גם במוסך שאתה עובד אתה מבטל את תלונות הלקוחות שבאים עם תקלות רק כי "לא נראה לך"?

 

אולי הוא היה בעליה ופשוט הגיר לא שילב הילוך ואז התדרדר לאחור שעזבו דוושת בלם, חשבת על זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הבעייה יכולה להיות במחשב הניהול של הגיר ש"השתגע" לרגע.

בגירים מסוג FN כפי שקיים ב 2 , תקלות במח הגיר, התפסות סולו' או בוכנות לא יגרמו לרכב ליסוע הפוך מכוונת הנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם גם במוסך שאתה עובד אתה מבטל את תלונות הלקוחות שבאים עם תקלות רק כי "לא נראה לך"?

זו הייתה אימרה לא לעיניין ותרשה לי לא להתיחחס אליה בכלל.

 

לא יודע באיזה מכוניות אתה עוסק אך ברכבי מאזדה תקלה כלשהי בגיר לא מכבה את נורת הבדוק מנוע מיד לאחר מכאן אלא אחרי כ- 10 סירקלים של הסוויץ והוא כתב סגרו סוויץ פתחו והסתדרה הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידידי, ההתלהבות והתלהמות שלך לא לעניין, בשרשור אחר קלטתי שאתה טוען שפותח השרשור "טועה מטעה", אתה כנראה שוכח שמדובר באנשים שאין להם רקע טכני ועולם המושגים שלהן לגבי תקלות ובעיות ברכב לא מובן להם כמו לנו.

 

עכשיו, במקום להיות פרודוקטיבי, תן מענה ענייני ולא תוקפני כמו "אין מצב כזה בעולם" או "את טועה ומטעה". בתור מאבחן מאזדה פורד שבוחר לתת לאנשים כאן מענה טכני ויעוץ, מצפים ממך כאן קצת ליותר מקצועיות במענה שלך ולאו דווקא בלנסות לתת פתרונות או לשלול תרחישים שלא ראית בפועל .

 

למשל במקרה דנן, הייתי אני מבקש מהנהג ברכב ולא הבן, שיכנס לכאן ויתן תאור מדוייק מה קרה, ואולי אז נוכל יחד להבין מה יתכן שקרה ונמליץ את ההמלצה הכי טובה.

 

לדניסאן, ומה לגבי חוסר שילוב הילוך? גיר נשאר ב N למרות ששולב ב D?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשרשור ההוא היא אכן טעתה והטעתה את גולשי הפורום היא כתבה בעיה בהצתה ולפי כל התיאורים שלה הייתה בעיה בסטרטר.

ולא כתבתי כפי שאתה מתאר זאת אלא כתבתי לדעתי וזו דעתי האישית הייתה וזה מה שנכתב ועל כך אני לא מצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר, אל תצר. אתה צעיר בעסק, עם הזמן אנשי מוסך ואבחון לומדים לתחקר לקוחות יותר טוב ולהבין שהם לא טועים, רק לא מבינים ומדברים באותה שפה כמו שלנו. להרבה אנשים המושג הצתה או התנעה זה פשוט אותו הדבר.

כאן ניתנה לך ההזדמנות לחנך וללמד ובחרת ללכת לכוון אחר.

 

אל תצר, אך לפחות קח מהשיח שלנו משהו, אם לא, אני אצר על כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני מקווה שיסגר הוויכוח הזה בתגובה שלי

זה הציטוט מהשרשור המדובר "אורנית לדעתי את טועה ומטעה ראשית הבעיה שלך היא לא בהצתה אלא בכך שאין סטרטר וזאת הבנתי מכך שאמרתי שהמחלץ של הביטוח ירד תחת הרכב והניע."

וגם אילו זו הייתה לקוחה שאני מתחקר אותה הייתי מושך ממנה מידע למה היא מתכוונת ומבין שהבעיה בכלל בחוסר פעולת מתנע.

ועובדה שלאחר שכתבתי מה שכתבתי כל תגובות השרשור היו רק לכיוון הסטרטר ולא התייחסו לכך שכתבה הצתה בכלל אפילו שזו הייתה הכותרת של השרשור, לדעתי חוץ מלכוון את שאר המגיבים לבעיה האמתית לא עשיתי מהומה.

ולגבי צעיר ניסיון וכדומה, אתה לא יודע מי אני מהו תפקידי וכמה מהר הגעתי להיכן שאני נמצא היום ומה רמת הידע והבנה שלי ברכב בכלל אז אל תקבע קביעות אני רק ירמוז לך שמשיחה שלי עם לקוח ב 90% מהמקרים אני יודע בדיוק מה הבעיה של הרכב מבלי לחבר סורק בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...