Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רדיו דיסק פשוט של JVC , עם 2 מגברים

אחד 4 ערוצים אחד 2 ערוצים

ויציאה 1 רק של RCA מהרדיו.

קניתי מפצלים פיצלתי את ה RCA בשביל המגבר 4 ערוצים, אין לי יציאות במגבר לעוד

אז איך אתם ממליצים לפצל עוד בשביל הסאב?

יש מפצלים של 3 גם?

תודה.

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

ומה זה קשור לעזלזל?!

 

קיימים מפצלים של 3 לדעתי , נדיר אך נתקלתי בפעם בכזה, אך לא מומלץ .

תוכל להשקיע קצת , ולקנות ר"ד שתומך עם 2+ RCA , ובכך תרוויח גם שליטה על חלק מהאלמנטים.

 

סטס.

פורסם

סיסתם

אתה טוען שיש לך 6 ערוצי הגברה בשימוש ללא סאב? מה הם מגבירים?

האם אתה יכול לוותר על זוג ערוצים לטובת סאב, ולהגביר את מה שהורדת מהרדיו דיסק? (רמקולים אחוריים וכו')

 

אם אתה לא יכול לוותר על אף ערוץ, והכל בשימוש, ואתה לא רוצה להחליף רדיו, אלה המלצותיי:

 

תקנה ליין דרייבר, שיש בו שליטה ישירה על סאב.

תקנה קרוס חיצוני שכולל בתוכו ליין דרייבר, יעשה לך חיים הרבה יותר קלים (וגם איכותיים)

תחליף למגברים בעלי יכולת שרשור (אפשרות להוציא ממגבר גם יציאות לרמקולים וגם RCA למגבר נוסף)

 

כמובן שאין צורך בכול האפשרויות, הן הולכות מהזול אל היקר.

מתחדשת*

פורסם

אני ממליץ על קרוס חיצוני.

בזמנו היה לי גם ר"ד JVC בעל יציאת מגבר אחד, התקנתי קרוס של SHERWOOD (קרוס מדהים וזול ד"א OLD SCHOOL) ומהקרוס יש לך יציאות RCA לכול הרמקולים בנפרד.

בהצלחה.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

תודה על הרעיונות, באמת קרוס זה רעיון נהדר

מה שעשיתי הלכתי למתקין הוא שלח את הרדיו לתיקון ומוסיפים לו יציאת RCA

כי לרדיו יש הכנה והכל

בנתיים אני עם רדיו דיסק זמני

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=9444

בנתיים הוא עושה לי ת'עבודה (כלומר את העבודה) :-)

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

קודם כל בעניין הכותרת:

 

בעניין: מהי הדרך הטובה לחבר סאב למערכת?

 

התשובה - בזהירות :-P

 

השיטה הזולה תהיה - להתקין מפצל Y על היציאה בHU ככה אתה כבר מפצל לשני כבלים.

 

כבל אחד הולך למגבר 2 ערוצים.

 

הכבל השני שהולך למגבר 4 ערוצים - על כל יציאה שלו - תשים מפצל Y... סוף סיפור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
קודם כל בעניין הכותרת:

 

בעניין: מהי הדרך הטובה לחבר סאב למערכת?

 

התשובה - בזהירות :-P

 

השיטה הזולה תהיה - להתקין מפצל Y על היציאה בHU ככה אתה כבר מפצל לשני כבלים.

 

כבל אחד הולך למגבר 2 ערוצים.

 

הכבל השני שהולך למגבר 4 ערוצים - על כל יציאה שלו - תשים מפצל Y... סוף סיפור.

 

 

תודה לך על הרעיון השתמשתי בו :-P 2 מפצלים כאלו עלו לי 20 שקל

קניתי עוד כבל RCA עלה עוד 80 שקל

חיברתי והכל מתפקד , תודה רבה 8).

 

יש לי רדיו דיסק JVC , מגבר REDSOUND 4 ערוצים לרמקולים קדימה אחורה

ועוד מגבר פיוניר 2 ערוצים בגישור לסאב JBL 1000 בזוקה

Renault Clio RSi 1995 :evil:

×
×
  • תוכן חדש...