Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקנה קומפוננט הייבירד אודיו קלארוס ב-1950 שח ותתקין אותו מקדימה

עם איטום טוב בדלתות הקדמיות.

 

אני מבטיח לך שתשיג שיפור פי 100 יותר באיכות של המערכת שלך מאשר להחליף מגבר באותו תקציב.

 

תגיד לי, איך כל שרשור מגיע להייבריד אודיו, זה פשוט מרתק.

איך הגעת מהמלצות למגבר - לסט קומפוננט ועוד עם תג מחיר?

אין לי שום דבר נגד החברה הזאת, אולי עפילו אני ארכוש אותה, אבל זה כבר נהיה מוגזם.

 

לפותח השרשור: התכוונתי לאיטום, והתקנת הקומפוננט כמו שצריך עם פודיומים למידבאסים, זויות נכונות של הטויטרים, כבלים.

 

בוקר טוב.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא חושב שתחרויות צריכות להיות המדד פה אלא התוצאה שמתקבלת על המערכת הספציפית.

אצל אליקו לדוגמא, סאנדאון 100.2 נתן תוצאה טובה יותר מג'נסיס דואל מונו. האם זה אומר על המגברים הללו מה SQ ומה לא ? לא נראה לי.

 

עוצמה? ההספקים המדוברים פה הם מעל ומעבר לרוב הקומפוננטים. הקלארוס שלי על פחות מרבע גיין על קיקר של 110 RMS לערוץ והמידים מאוד חזקים. כנ"ל על הסאנדאון של אלי.

הנצילות של הקומפוננט שאותו רוצים להגביר היא פונקציה מאוד חשובה.

הקומפוננט הנ"ל הוא בעל נצילות של 94.5dB שזה אומר שלא צריך מגבר עוצמתי בשביל להפיק ממנו את המירב.

אני הייתי הולך על ה- P4 ועובד בבי אמפ, ככה הייתה לי גמישות עם הטוויטר.

אם תמצא יד שניה, אז גם הטקו טק S44 יהיה מעולה, אומנם יותר חלש אבל דואל מונו/סטריאו איכותי, מה גם שאתה לא צריך יותר מההספק הזה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
תגיד לי, איך כל שרשור מגיע להייבריד אודיו, זה פשוט מרתק.

איך הגעת מהמלצות למגבר - לסט קומפוננט ועוד עם תג מחיר?

אין לי שום דבר נגד החברה הזאת, אולי עפילו אני ארכוש אותה, אבל זה כבר נהיה מוגזם.

 

לפותח השרשור: התכוונתי לאיטום, והתקנת הקומפוננט כמו שצריך עם פודיומים למידבאסים, זויות נכונות של הטויטרים, כבלים.

 

בוקר טוב.

 

מגיע בקלות,מדובר במוצר איכותי תמצא לי סט טוב יותר עד 2000 שח

מדובר באחד הסטים הטובים למחיר שלו ,אבל אם אתה מתעקש אז כול סט אחר שמכבד את עצמו עד 2000 שח

כולל איטום בדלתות ישפר לו את המערכת הרבה יותר מאשר להחליף מגבר

 

שנית אני לא אוהב להיות מקובע ,אני נותן חוות דעת גם בהתאם לשאלה וגם בהתאם למה שאני חושב.

המלצות למגבר הוא כבר קיבל ,שישמע גם חוות דעת אחרת שלדעתי תיתן לו הרבה יותר.

פורסם
תחרויות SQ??

לפי האתר שלהם הוא זכה בתחרות SQ אחת וגם לא ברור באיזה קטגוריה, דרך אגב זה לא אומר שום דבר על המגבר, אני יכול להביא לך גם דוגמאות של מערכות אם מגברים פשוטים שזוכים בתחרויות למתחילים בערים נידחות,זה לא הופך את המגברים האלה לטובים.

 

תקרא שוב את ההודעה שלי, כנראה לא הבנת אותי.

 

כתבתי שאפילו מגבר כמו הSAX100.4 של סאן-דאון הצליח לזכות בתחרויות במות גבוהות(MECA).

זה לא אומר שהמגבר הנ"ל הוא מתיימר להיות מגבר SQ תחרותי או איזה מגבר היי-אנד.

 

זה רק אומר שעם התקנה איכותית ומקצועית ולאחר כיוונים מקצועיים המגבר הזה מפיק תוצאה מעולה שמתחרה במגברים יקרים יותר ובהרבה.

 

מה לא בסדר כאן בדבריי?:roll:

under construction..

פורסם

אליקו לא מצאתי שם שום אזכור לסאן דאון.

 

ניר

לפי האתר שלהם הם זכו בתחרות SQ אחת, או שהם צנועים?

ישמח לעוד כישורים.

פורסם

.אני קראתי עליו בגוגל , כתוב שהשתמש ברמקולים של הייבריד אודיו .

לא כתוב שם באיזה מגבר השתמש בשום מקום .

פורסם

.למה אתם מטעים ?

 

המגבר הלבן זה פוניקס גולד והוא אחראי על הבמה הקדמית.

כי הוא מזיז את המידים של 6.5 וגם מידים שלמעלה ,

כתוב במפורש:

 

 

 

it runs the L6's and the L3's)

 

אני קראתי את זה כאן:

 

http://www.buwaldahybrids.com/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=3794

פורסם

SHESEK,

 

אתה זה שמטעה, אף אחד לא אמר פה מה הוא מגביר, אמרנו שמשתמשים במגבר בתחרויות SQ וזו עובדה שאין לה עוררין.

אתה רוצה שאני אדביק עוד כמה לינקים של אנשים שזכו בתחרויות ומגבירים איתו במה קדמית?

חוץ מזה אם הוא מגביר L1 ברכב שזכה בתחרות SQ באליפות עולם זה מספיק מכובד, לפחות בשבילי.

 

 

דני.

פורסם

.כנראה שאתה לא מבין מה כתוב שם .

המגבר של פוניקס גולד - עושה את כל העבודה , (זה המגבר הלבן שמפעיל את המערכת).

והוא זכה רק בקטגוריה של . ModEx class.

אני לא מטעה - אני לא טענתי שמגבר שמגביר טויטר בתחרות MODEX הוא מגבר sq .

 

וחוץ מזה , אני לא מטעה .

תראה מה כתבו כאן

בורקה,

לא תחרות אחת, אלא אחת עשרה [11] תחרויות :)

 

http://blog.sounddomain.com/gadget/car_audio_competition/

זה הבחור.

 

זו הטעיה לדעתי , כי המגבר הלבן עושה כמעט הכל .

פורסם
אליקו לא מצאתי שם שום אזכור לסאן דאון.

 

ניר

לפי האתר שלהם הם זכו בתחרות SQ אחת, או שהם צנועים?

ישמח לעוד כישורים.

 

. אז אפשר להסכים שהדבר היחיד שהמגבר הזה הזיז בתחרות של modex זה טויטר ?!

 

(כי מגבר שני הזיז סאב של פאי והמגבר הלבן של פוניקס גולד עשה את כל השאר ) .

 

תודה לדנניג שנתן את הלינק

למען הסר ספק:

 

http://www.buwaldahybrids.com/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=4087

 

גם AA וגם Sundown.

 

בלי הקישור לא הייתי יודע שזה מחובר רק לטויטר .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...