Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף להמלצה על ה P4 יד שניה . אם הוא נכנס בתקציב אז הייתי לוקח אותו. מגבר מצוין חזק ואיכותי שהמוניטין שלו הולך לפניו כבר שנים. עשה ועושה עבודה נהדרת בהמון מערכות מעולות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תשמע, אתה הורג אותי כל פעם מחדש.

לא הורג,רק חושב אחרת ממך...תלמד לקבל את זה.

איך אתה קובע שהאוקטן R8.0.4 הוא "המגבר הכי איכותי שניתן לקנות במחירו".

על סמך מה?, אתה בכלל מכיר את המוצרים שאתה מפנה אליהם לזאפ?

מניסיון שלי עם המגברים 8.0.1.,5.0.1 הם מגברים איכותיים במחיר עממי.

בלי קשר לנתונים "על הנייר" שלהם ואם הם עומדים בהם או לא ,הם נשמעים טוב.

תסביר לי מה הסיבה?, בגלל שכתוב עליו פיניקס גולד?

 

כל קשר בין פיניקס גולד וגדולתה לבין המגבר הזה הוא מקרי בהחלט, באותה תקופה היו לפיניקס גולד את סדרת הקסנון,הטנטרום והטיטניום.

כולם מגברים מעולים.

האוקטן, היא סדרה שיועדה להתחרות בליין הנמוך וקטגוריה של מגברים זולים מאוד ולכן, מדובר על מגבר פשוט שגם לא עומד בהצהרות שלו -רק שהוא מגיע מבית שפעם היה ידוע באיכותו.איך אתה יודע שהוא לא עומד בהצהרות שלו.?

זה מגבר פשוט, בינוני ביותר ונמכר בגרוש וחצי בחו"ל.

לא גרוש וחצי 180$,ואני לא מודד איכות בכסף.

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=453

 

הRS4 הרבה יותר איכותי ממנו עם רכיבים איכותיים יותר ואיכות בנייה אחרת לחלוטין, ובתקציב של פותח השרשור אפשר לקנות מגברים הרבה יותר איכותיים מהR8.0.4.

ה-RS4 יותר איכותי,אבל הם לא באותה קטגוריה,אני המלצתי לו לחסוך,ולכן דעתי שונה

ב-2500 שח אפשר לקנות מגברים טובים יותר זה נכון,אבל אם תקנה מגבר פיניקס גולד ותחסוך 900 שח ותשקיע

אותם בהתקנה איכותית יותר לדעתי זה ישתלם יותר,מערכת SQ לא נימדדת באיכות המגבר שלה בלבד.

אני אגב הייתי ממליץ על מגברים תוצרת DLS,אודיסון,טרו-טק,גנסיס וכו', אלו מגברים המייעדים עצמם לSQ איכותי.

למרות, שמגבר יקר זה לא העיקר ומה שבאמת חשוב זה ההתקנה והכיווניפ, ועובדה שראיתו גם התקנות שמשתמשות בסאן-דאון 100.4 שלא מתיימר להיות מגבר SQ היי-אנד-ולוקחות מקומות ראשונים בתחרויות SQ.

על זה בדיוק אני מדבר,וזו דעתי.

אבל כעקרון, מגבר טוב זה דבר שתמיד מחזיר את ההשקעה שלו.

 

זו דעתי בנושא.

פורסם

יש ביד 2 מגבר T8004 בתקציב שלך. מגבר מעולה למחירו וחזק מאוד.

 

עם כל הכבוד ל XETEC אני הייתי בוחר בו לעומת ה P4.

...CASKA for life

פורסם

בפורום מכירה יש מגבר האודיסון 4 ערוצים Srx אם זהו רצונך לדעתי הוא מתמודד ראוי - ובמחיר הוגן בהחלט

(אם ובמקרה הגינסיס 2 ערוצים לא מספיק לך)

:roll:

פורסם
יש ביד 2 מגבר T8004 בתקציב שלך. מגבר מעולה למחירו וחזק מאוד.

 

עם כל הכבוד ל XETEC אני הייתי בוחר בו לעומת ה P4.

 

 

הP-4 יותר חזק!

הוא יותר איכותי.

והסאונד שלו פשוט טוב יותר מרוקפורד.

והוא מצוייד בקרוס בנד פאס.!

 

הרוקפורד נותן? 100W RMS X4. ונגיד והוא אנדרייטד. אז הוא נותן 10% יותר 110W RMS.

הP-4 נותן 120W RMS X4

 

הסנדאון. מגברים מעולים. 1+

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

זכותי לחשוב אחרת ?

 

זוהי סדרת T, יש עליה ביקורות טובות מאוד, המגבר חדש (הוא לא שלי ואין לי מושג של מי הוא כך שאין לי אינטרס לכאן או לכאן)

 

הייתי מנסה UNDERRATED בכיוון של 30% (מניסיון עם מגברי ROCKFORD מהסדרות הללו)

...CASKA for life

פורסם

בסדרות האלו גם ה-50X2 נותן בערך 120X2, וזה לפי האתר של רוקפורד. ככה שהרוקפורד מאוד מאוד חזק.

+1 לסאנדאון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ערב טוב ושבוע טוב .

 

דבר ראשון אני שומר שבת ,אז רק עכשיו אני רואה את התגובות שלכם :-)

דבר שני ,אני יתן הסבר קצר על המגבר הנוכחי שלי :

המגבר שיש לי כרגע הוא 501X של רוקפור 4 ערוצים של RMS 65W .

2 ערוצים מגבירים את הפוקל 165VR RMS 75W .

ו-2 הערוצים הנותרים מגבירים זוג רמקולים 300W 6X9 (כמובן לא RMS ) סידרה זהב של פיוניר (על המגש האחורי) .

כולנו יודעים שברמת SQ אין צורך ברמקולים אחוריים ,אבל כמו שהבנתם עד עכשיו לא היה לי משהו

שאפילו מתקרב לרמת SQ .

וחוץ מזה היתה חסרה לי עוצמה ,שבצורה מסוימת ה-6X9 הוסיפו אותה .

 

אני מעוניין להגיע למצב שהקומפוננט בדלתות מקדימה יספקו לי איכות סאונד SQ בעוצמה גבוהה , ברמה

כזאת שאני יוכל לחבר את ה- 6X9 להגברה של ה-HU (רק להשלמה) .

 

האם אפשרי להגיע למצב כזה רק בהחלפת המגבר (ואיזה ?) ?

ובקשר למגבר ,אם ישנה אפשרות לסכום נמוך יותר (אולי משומש) אני מאוד אשמח :-)

 

נ"ב: בנוסף יש לי סאב של אודיובן "12 בתיבה אטומה (נדמה לי ש-RMS 500W) שמוגבר

בעזרת מגבר 2 ערוצים של אוריון .

 

 

אז עכשיו שיש לכם את המידע הזה ,אני אשמח לקבל המלצות למגבר מתאים .

 

 

 

 

 

בתודה

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

תודה רבה על כל ההמלצות :-)

פשוט חשבתי שזה ישנה משהו אם אני (כנראה) צריך רק 2 ערוצים.

 

אז אני ינסה לבחור אחד מהמגברים שהמלצתם לי עליהם .

 

 

 

 

 

בתודה

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

את התקציב הנ"ל תנסה לשלב עם התקנה טובה, הייתי ממליץ להפנות חלק מהתקציב על חומרי איטום -עם כבר מדברים כאן על מושגים כאלו מפוצצים כמו SOUND QUALITY.

אבל, עם אתה רוצה עוצמה, כך את המגבר הכי עוצמתי מבחינת RMS או P4 או הרוקפורד ושמחת חיים מובטחת

145.gif

פורסם

איטום אני בכל מקרה מתכנן לעשות.

מה הכוונה בהתקנה טובה ?

כרגע יש מגבר (רוקפור 501X) מחובר ,חשבתי שצריך רק להוציא

אותו ולחבר במקומו את החדש .

האם צריך לעשות שינוי כלשהו בהתקנה ?

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

תקשיב עופר גם אם תחבר מגבר של BRAX למערכת שיש לך כיום השינוי יהיה מינורי

מגבר 501X של רוקפורד הוא מגבר איכותי וחזק {אנדרייטד.!},ובהחלט מספיק למה שיש לך כיום.

 

אם תשאל אותי תפרק את ה-6\9 שיש לך מאחורה ותתקין את הקומפוננט פוקאל במקום

תקנה קומפוננט הייבירד אודיו קלארוס ב-1950 שח ותתקין אותו מקדימה

עם איטום טוב בדלתות הקדמיות.

 

אני מבטיח לך שתשיג שיפור פי 100 יותר באיכות של המערכת שלך מאשר להחליף מגבר באותו תקציב.

פורסם

למרות, שמגבר יקר זה לא העיקר ומה שבאמת חשוב זה ההתקנה והכיווניפ, ועובדה שראיתו גם התקנות שמשתמשות בסאן-דאון 100.4 שלא מתיימר להיות מגבר SQ היי-אנד-ולוקחות מקומות ראשונים בתחרויות SQ.

אבל כעקרון, מגבר טוב זה דבר שתמיד מחזיר את ההשקעה שלו.

תחרויות SQ??

לפי האתר שלהם הוא זכה בתחרות SQ אחת וגם לא ברור באיזה קטגוריה, דרך אגב זה לא אומר שום דבר על המגבר, אני יכול להביא לך גם דוגמאות של מערכות אם מגברים פשוטים שזוכים בתחרויות למתחילים בערים נידחות,זה לא הופך את המגברים האלה לטובים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...