Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש לי גולף MK4 עם אזעקת ביפר

נראה שהאזעקה עצמה מתפקדת כמו שצריך והכל בסדר הכל ננעל חוץ מהבגאז

שנשאר פתוח לאחר נעילה - וגם לאחר פתיחה שלו האזעקה לא מתחילה להזעיק!

עוד עובדה שחשוב לציין - כשמנסים לנעול עם המפתח המנעול לא עובד גם נראה שהוא גם דפוק

השאלה אם זה נטו המנעול בעייתי או שזה בנוסף גם מנוע נעילה

מה דעתכם?:)

תודה

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

anyone:

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

לי היתה בעיה דומה שטולדו 2002 (למעשה אותה פלטפורמה כמו הגולף ולדעתי אותם מכלולים)

בניגוד אליך, תא המטען ננעל באמצעות מפתח, אך הדבר דרש הפעלת כוח מסויים מכיוון והמנגנון המחשמלי התנגד

 

יש במנעול יחידת מנוע מאוד פשוטה (מזכיר מנוע של מכויניות צעצעוע עם גלגל שיניים), הגלגל מפעיל מוט פלסטיק ולמעשה ממיר את התונעה הסיבובית של המנוע לתנועה קדימה / אחורה של הלשונית.

למנוע מחוברים שני חוטים שמעבירים מתח לזמן קצוב בקוטביות רגילה או הפוכה (כדי לסובב את המנוע לכיוון אחד או השני)

 

הזמן שבו יש מתח בין ההדקים מספיק בדיוק לסיבוב המנוע כדי שהלשונית תתקדם קדימה או אחורה, תזיז את הלשון של הנעילה לפתיחה או סגירה.

 

מכיוון שהחיווט מחובר לתא המטען (דלת אחורית אצלך), עובר בתוך שירשור גומי. פתיחה וסגירה של הדלת לאורך זמן גורמת להחלשות של החיווט ולנתקים.

 

הפתרון הוא חיווט חדש, אצלי על הדרך גם החלפתי את המנועון שהיה כבר חלש

 

מנוע עלה בערך 85 ש"ח והעבודה על החייוט עלתה איזה 100 ש"ח כי לקח להם זמן למצוא איפה התקלה. אם תבוא ותגיד שזה מה שאתה חושב נראה לי שיעלה לך אפילו פחות

פורסם

לאחר קצת בדיקות והסתכלות

נראה שהמנעול עצמו נדפק,

לגבי המנוע נעילה עוד לא ברור מה גורלו

יכול להיות ששני האלמנטים נדפקו בבת אחת (אם כי קצת מוזר)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...