Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה נשמע קצת הזוי אבל זאת השאלה:

האם יתכן שנעלם הקיק בסובארו אימפרזה אחרי תאונה או אחרי טיפול?

 

לא יצא לי לנהוג על האוטו אחרי התאונה אבל אבא שלי נהג עליו ואמר שפתאום אין קיק.

 

יכול להיות דבר כזה?

פורסם

הכל ייתכן...

תנהג בעצמך על הרכב (אם יש לך רישיון) ותבדוק האם באמת נעלם, אם כן גש למוסך שטיפל לכם ברכב.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

היום נסעתי ברכב ובאמת הקיק נעלם כלא היה.

התחושה היא שפשוט נעלם ה"כפתור" שהיה לפני כן.

 

לקחתי את הרכב למוסך והם טוענים שאין קשר בין הדברים, הם טוענים שזה סתם צירוף מקרים.

 

יכול להיות שזה סתם צירוף מקרים?

 

איך הכפתור הזה בנוי בעצם?

 

 

דרך אגב, מדובר במוסף המורשה של סובארו.

 

 

שמר אני חושב שכן אבל לא בדגם הזה אלה בדגמים מאוחרים יותר אך אני יבדוק בספר רכב בכל זאת.

הרכב שנת 02.

פורסם

במקום לפתוח חדש, מצטרף לשאלה עם מקרה דומה.

 

אחרי טיפול 10 האוטו מתנהג מוזר. סיוויק 1.6 99'.

 

לפני היא הייתה מאיצה ל100 ב9 שנ', עכשיו לוקח לה 12 שנ' להגיע ל80!!! אותו משטח, אותם תנאים.

 

בכלל, התאוצה נחלשה. לפני הטיפול בעלייה מסויימת הגיר היה מושך עד 85-90 ורק אז מעביר הילוך, עכשיו ב75-80 הוא כבר מעביר.

 

כואב הלב, התמכרתי לסאונד של הסל"ד ב 5.5-6...

פורסם
נדמה לי שהקיק בסובארו הוא בעל הפעלה חשמלית. לא?

 

תפתח מכסה מנוע ותחפש את המיכל נוזל בלמים, ליידו ישנו חוט שיוצא מתוך הרכב ומגיע עד לפרפר המצערת.

 

בנקודה שהחוט מתחבר לתוך *קיר האש, אתה אמור לראות כיסוי על החוט שלתוכו מתחברת ריתמה חשמלית.

 

הרתמה הזאת אחראית לדווח לגיר להוריד הילוך, במקרה של קיק דאוון.

 

*(קיר האש-החלק שמפריד בין תא המנוע לתא נוסעים)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

יש לי בראבו 98 אחרי שעשית טיפול של טימינג ועוד כמה דברים קטנים נעלם לי הכפתור הזה של הקיק בגז...ממש מעצבן

כעבור זמן מה היה לי בעיה בטורים החלפתי בית מצרעת ואז הקיק חזר ממש כיף כמו חדש מרגישים את הכפתור הרבה יותר מאז

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

×
×
  • תוכן חדש...