Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כותרת.

 

מה יש באוטומט שגורם לו לצרוך יותר דלק?

והאם יש הבדל בצריכה של אוטומט וטיפטרוניק? (בנסיעה רגועה כמובן)

 

עריכה:

ראיתי בחיפוש מה ההבדל בין אוטומט לידני.

עכשיו השאלה בקשר לטיפטרוניק

פורסם

טיפטרוניק זו בסה"כ אפשרות לשלוט על תזמון העברת ההילוכים באופן ידני. מעבר לעובדה שאתה מחליט מתי להעלות או להוריד הילוך לא משתנה שום דבר בתהליך המכאני של העברת ההילוכים.

 

מכאן, ההבדל היחידי בצריכת הדלק שיווצר בין מצב אוטומטי למצב טיפטרוניק יהיה הבדל עקב תזמון העברת ההילוכים.

 

בד"כ, בישביל חסכון מקסימלי בדלק, המחשב יעשה את העבודה טוב יותר.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

טיפטרוניק זה לא סוג של גיר (בפעם המי יודע כמה), אלא בסה"כ מצב הפעלה.

כמו שרשם אלון_א מעלי, אין שום הבדל בין נסיעה בהילוך מסויים בסל"ד מסויים בתיבה אוטומטית במצב האוטומטי, לבין אותו הילוך באותו סל"ד במצב הטיפטרוניק.

!AWDSOME

פורסם

אל תבלבל בין תיבה אוטומטית, טיפטרונית ורובוטית.

אוטומטית וטיפטרונית זו אותה תיבה עם בהדל קטן בתפעול,

ואילו רובוטית היא שונה וקרובה יותר לתיבה הידנית.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם

עד כמה שאני יודע למשל עם מאיצים מהמקום עם אוטומט אז הוא נשאר על סל"ד יותר גבוה על מנת להגיע למהירות מסויימת

ולעומת זאת המהירות של הידני עולה בהדרגה שהסל"ד עולה, יש לזה הסבר הגיוני רק שאני לא יודע איך לתאר את זה נכון

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ברכב אוטומטי יש בד"כ הילוך אחד פחות בתיבה מאשר בגרסה הידנית.

ברכב אוטומטי יש ממיר מומנט.

חפש במנוע החיפוש של הפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אל תבלבל בין תיבה אוטומטית, טיפטרונית ורובוטית.

אוטומטית וטיפטרונית זו אותה תיבה עם בהדל קטן בתפעול,

ואילו רובוטית היא שונה וקרובה יותר לתיבה הידנית.

אתה חצי טועה.

אני שוב אדגיש שטיפטרוניק הוא מצב הפעלה בלבד. אין כל קשר בינו לבין סוג התיבה. הוא מצוי בכל סוגי התיבות היום, בין אם הן אוטמטיות, רציפות, או רובטיות.

!AWDSOME

פורסם

גיר אוטומטי רגיל "מבזבז" אנרגיה בפעולה שלו.

אותו רכב עם גיר ידני תהייה לו תאוצה יותר טובה וצריכת דלק יותר טובה.

גיר רובוטי(כמו בטויוטה קורולה...) נחשב לגיר ידני.

באתר פיאט ישראל הנתונים של ה 500 ידנית ורובוטית הם נתונים זהים.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...