Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני צריך יעוץ,

 

לא מחפש לבנות מערכת סופר מקצועית, לא מחפש מותגים - מחפש יחס גבוהה של איכות לעומת כסף.

 

מה נתון?

 

HU: Pioneer DEH5850

 

תקציב?

 

1200 ללא התקנה, גמיש מעט למעלה.

 

מה האפשרויות?

 

חובה רמקולים 6X9 - אין אפשרות לשים סאב לצערי לכן מעדיף רמקולים אחוריים שיתנו חיזוק מבחינת באס.

 

חשבתי על JBL CS3196 (תקציב עד 350 ש"ח לרמקולים שכאלו)

 

הלאה,

 

קומפוננט קדמי 5.25

 

בגדול התקציב עד 500 - ראיתי את האפשרויות הבאות

 

מורל פולס או טמפו 5 מה עדיף? יש אפשרויות נוספות?

 

ראיתי דוטק 2 אבל זה כפול מבחינת מחיר ואני מעדיף שלא לחרוג - האם ההבדל עד כדי כך משמעותי?

 

אשמח לשמוע על חברות/אפשרויות נוספות.

 

לכל זה חובה מגבר, לא?

 

ראיתי שממליצים כאן Mac Zx4000 האם זה לא Overkill?

 

אולי יש מגבר אחר שיהיה יותר זול לקונפיגורציה הזאת?

 

בכללי אשמח להצעות נוספות במסגרת התקציב.

 

תודה על שהקדשתם מזמנכם,

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תשמע ב-1200 למגבר + 9*6 + קומפוננט אתה לא משאיר הרבה ברירות.

 

האופציות שלך הם סט קומפוננט בטווח הזול של הסקאלה: יש לך בעיקרון את ה-JBL GTO או מורל טמפולס. (תקנה אחד מאלו לא משנה אם אתה לוקח מגבר או לא)

דוטק ייקח את כל התקציב ולא יישאר לכלום.

מבחינת מגבר או פולס אודיו 4400 חדש (550 ש"ח) או מגבר יד שנייה.

מק-אודיו שוב, ייקח לך את כל התקציב אז לא יישאר כלום.

9*6 אחוריים, אם יש הגברה אז לא JBL CS אם כבר JBL GTO או יש עוד מיליון ואחד דגמים של המון חברות כמו פיוניר, קנווד (אני מעדיף) ומה לא.

 

אם אתה לא הולך על הגברה, אז פשוט קח אחד מהקומפוננטים פלוס 9*6 אחורי (אם אין הגברה אפשר את ה-JBL CS) ותסגור עניין מתחת לאלפייה.

פורסם

לא הייתי אומר שטמפו עדיפים לדעתי אותו קומפוננט.

הדוטק כן טוב יותר.

למה אתה לא יכול להתקין סאב? יש לך מגוון רחב של סאבי 8 אינץ כאן בפורום.:idea:

פורסם
לא הייתי אומר שטמפו עדיפים לדעתי אותו קומפוננט.

הדוטק כן טוב יותר.

למה אתה לא יכול להתקין סאב? יש לך מגוון רחב של סאבי 8 אינץ כאן בפורום.:idea:

 

היי

 

אין לי מקום בבגאז' לשים סאב, יש שם דברים אחרים שאני צריך איתי.

 

לגבי זה שהדוטק יותר טוב זה ברור, השאלה היא האם הם שווים מחיר כפול מהפולס/טמפו?

 

לגבי נושא ההגברה אף אחד לא התייחס, אין דעה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
הטמפו עדיף על הפולס והדוטק בהרבה על הטמפו.. למרות שגם הפולס והטמפו בכלל לא רעים

 

אם מישהו יצליח להבין איזה מהרמקולים המדוברים במשפט הוא הטוב ביותר יקבל :popcorn:

 

עליי :brickwall:

פורסם
היי

 

אין לי מקום בבגאז' לשים סאב, יש שם דברים אחרים שאני צריך איתי.

 

 

הרמן, אתה מוזמן לראות ולשמוע את ה-ID8 (והתיבת 10L הקטנטנה שלו).

 

אני בחרתי בו (וב-8' בכלל) בגלל הצורך שלי בתא המטען.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תשמע ב-1200 למגבר + 9*6 + קומפוננט אתה לא משאיר הרבה ברירות.

 

האופציות שלך הם סט קומפוננט בטווח הזול של הסקאלה: יש לך בעיקרון את ה-JBL GTO או מורל טמפולס. (תקנה אחד מאלו לא משנה אם אתה לוקח מגבר או לא)

דוטק ייקח את כל התקציב ולא יישאר לכלום.

מבחינת מגבר או פולס אודיו 4400 חדש (550 ש"ח) או מגבר יד שנייה.

מק-אודיו שוב, ייקח לך את כל התקציב אז לא יישאר כלום.

9*6 אחוריים, אם יש הגברה אז לא JBL CS אם כבר JBL GTO או יש עוד מיליון ואחד דגמים של המון חברות כמו פיוניר, קנווד (אני מעדיף) ומה לא.

 

אם אתה לא הולך על הגברה, אז פשוט קח אחד מהקומפוננטים פלוס 9*6 אחורי (אם אין הגברה אפשר את ה-JBL CS) ותסגור עניין מתחת לאלפייה.

 

מכל זה אתה אומר שאני יכול לסגור את הסיפור עם קומפוננט ו 6X9 ללא הגברה?

 

איך ישמע הדוטק עם 6X9 וללא הגברה? האם מגבר הוא חובה כאן?

 

אני מבין שאני שואל דברים כמו איך להגדיש רכב ללא מגדש :-P - אבל אולי יש כאן משהו שאני לא מבין עד הסוף?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן, ה-CS נשמעים בסדר גמור על הגברה של HU.

 

קומפו' (כמו הפולס/טמפו/GTO) עדיף להגביר עם מגבר - למרות שניתן להגביר אותם גם ע"י HU, רק תדע שהתוצאה הסופית פחות טובה מאשר על הגברה בריאה יותר של מגבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הרמן , אני מציע שתקנה את הדוטק ו 6X9 בשלב הזה ותחבר אותם לרדיו דיסק. אתה אומנם לא תנצל את הקומפוננט אבל עדיין תקבל סאונד נחמד ובשלב יותר מאוחר שיתפנה לך עוד קצת כסף תוסיף מגבר.

כשיתפנה לך כמה מאות שקלים בעתיד תוסיף מגבר לעסק ותקבל תמורה מעולה , אפשר גם למצוא ביד שניה מגברים טובים במחירים נמוכים יחסית.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
הרמן , אני מציע שתקנה את הדוטק ו 6X9 בשלב הזה ותחבר אותם לרדיו דיסק. אתה אומנם לא תנצל את הקומפוננט אבל עדיין תקבל סאונד נחמד ובשלב יותר מאוחר שיתפנה לך עוד קצת כסף תוסיף מגבר.

כשיתפנה לך כמה מאות שקלים בעתיד תוסיף מגבר לעסק ותקבל תמורה מעולה , אפשר גם למצוא ביד שניה מגברים טובים במחירים נמוכים יחסית.

 

אוקי, זה כבר ממקד אותי.

 

לגבי מגבר, האם ניתן להגביר את הקומפוננט בלבד, ואת ה 6X9 להשאיר מוגבר מהרדיו דיסק?

 

ואם כבר מגבר לקומפוננטים בלבד, כמה יציאות צריך שיהיו לו?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

בהחלט אפשר להגביר רק את הקומפוננט , במקרה הזה אתה לוקח מגבר 2 ערוצים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...