Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תרגיל מוזר,

" it will be sold in Brazil for a higher price than the real 207"

אז מה התועלת של הברזילאים אם ככה ?

 

volvo- אותי מעניין לדעת איך הגעת למאמר הזה?

:evil:אחינו הנהג:evil:
פורסם
ל-207 שבתמונה האמצעית יש אלמנטים של ה-206 כמו החורי אוורור שעל מכסה המנוע, המראות עם חיפוי הפלסטיק החלקי ומשענת הראש המחוררת. גם הפנסי ערפל בלי ניקל מסביב, כמו ב-206.
האמצעית כמובן שונה, היא בעצם 206 שימו לב לגג השונה , הפנים השונה של הרכב הכונס אויר על המכסה מנוע, צמיגים קטנים יותר הכל הכל של 206 רגילה , פשוט לקחו כמה אלמנטי עיצוב של ה-207 והלבישו עליה כמו גריל מוגדל , פנסים וכ'ו.

 

ובכן, אכן וסחטיין על הזיהוי.

 

זו הפיז'ו 207 שהושקה לאחרונה בברזיל ובארגנטינה, ועושה את דרכה גם לשוק הסיני.

מתחת לעטיפה החיצונית זו פיז'ו 206 לכל דבר ועניין.

 

מסתבר שחוץ מאירופה המערבית יש עוד עולם שלם בו הלקוחות לא מתעניינים בהכרח בתוצאות ניסויי ריסוק או בפליטת מזהמים נמוכה. בשווקים האלה הלקוחות מתעניינים במחיר זול, חלפים זמינים, תכנון ותיק ומוכח.

 

ליצרניות גדולות משתלם מאוד לנייד את פסי היצור שסיימו את תפקידם באירופה למדינה אחרת, שם הם ממשיכים לפלוט מכוניות מדגמים עתיקים וותיקים.

 

פיז'ו 504 עזבה את אירופה ב- 1983, אך יוצרה בארגטינה עד 1999. בניגריה יצורה הופסק זה עתה.

אם אתם מתגוררים בניגריה, פיז'ו תשמח למכור לכם 406 חדשה מהמפעל (יצורה הופסק באירופה לפני ארבע שנים).

 

באירן חי, קיים ובועט פס היצור של ה-405 (שעזבה אותנו כבר לפני 11 שנה).

גם פס היצור של הסיטרואן קסנטיה ממשיך לתת שם עבודה.

 

בסין דווח לאחרונה על הפסקת יצורה של הסיטרואן ZX, אך גרסת ארבע דלתות שלה בשם סיטרואן אליזה עדיין מיוצרת ונמכרת בהצלחה.

 

ואם כבר מזכירים את סין, הנה הסיטרואן C2 הסינית.

לא, זו לא ה- C2 שאנחנו מכירים.

 

רמז: גם לזו, כמו ל- 207 הברזילאית, יש על מכסה המנוע את כונסי האוויר האופייניים של ה- 206... :-)

פורסם

האמצעית היא 206 שהלבישו לה פרונט של 207.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

יש הרבה סיפורים כאלה על מכוניות שהעבירו את הייצור שלהן למדינה אחרת

האונו לדוג', עדיין מיוצרת במפעל בברזיל ונמכרת שם, כמו גם הטרנספורטר (האחד עם הפנסים המעוגלים משנות השישים:-D), פאסאט לפני שלושה דורות (!) מיוצרת ונמכרת עדיין בסין, ויש בטח עוד מלא דוגמאות ששכחתי..

×
×
  • תוכן חדש...