Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורד פוקוס 5 דלתות. שנה - 2001 ק"מ - 157k מנוע – רטיבות, תצרוכת שמן מהצלינדרים, החלף תומכים מערכת קרור - קורוזיה/אבנית/סתימות ברדיאטור מערכת תיזמון – רעש יתר הספק - 91.2 (100) שילדה/מרכב: - שילדה: בלי הערות - מרכב: תיקוני משמעות שולית: סימני פגיעה, תיקוני מרכב וצבע, מעיכות שריטות בצבע + פגמים, מעיכות בתחתית/ריצפה, הוחלפו חלקי מרכב. מערכת הנעה: (בינוני) - תיבת הילוכים: בלאי דיסקיות, שמן כהה, נקישות יתר. - גל הנע/ציריות: מרווחי יתר מיתלים – - בולמי זעזועים: בלאי יתר - מיתלה קדמי: מרווחי יתר, רעשי יתר - צמיגים: שחוקים - מערכת היגוי: נקישות יתר, מרווחי יתר מחוונים – שגיאת מד מהירות ב- 80 קמש = 3% משקלים: מרכב – 91% שילדה – 100% פליטת גז ועשן – 78% מערכת הנעה – 63% מנוע – 66% בלמים – 100% מיתלים – 66% סיכום – 92%

פורסם

לא.

הכוונה היא ל "הזעה" של שמן, הגיוני למדי בהתחשב בנסועה של המכונית.

אל תשכח שזו לא מכונית חדשה, ותמיד יימצאו ליקויים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ומה חשבת, שמדובר במכונית חדשה?!

מי שלוקח לבדיקה מכונית בת 7-8 עם 160K צריך לדעת למה לצפות.

סה"כ בדיקה מצויינת למכונית בגילה ובנסועה שלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אכילת שמן מהצילינדרים בפוקוס אופיינית לקמ גבוה, אבל תצריך בעתיד הלא רחוק שיפוץ או החלפת מנוע, מה שיותר זול.

 

שאר הבדיקה נראה טוב מאוד ביחס לגיל.

 

חשוב להחליף תושבות פגומות, ולנקות מערכת קירור.

 

קח את זה בחשבון

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

לבדוק חופשים במתלים

החלפת נוזל תיבת הילוכים

טיפול כללי מסננים / נוזלים

בולמי זעזועים

צמיגים

לבדוק דברים נוספים שלא מוזכרים בבדיקה

 

כמו שציינתי, יישור קו של 5-10 אלף.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

זה הרכב השני שלקחת לקומפיוטסט ואני רואה משום מה משהו מוזר בדמיון בין שתי תוצאות הבדיקות לדוגמא:

אלה תוצאות מבדיקת הקורולה 2001:

(ציטוט מהודעתך המקורית)

 

מנוע –

תצרוכת שמן מהצלינדרים, להחליף טיימינג, חוסר שמן מנוע – מסווג כבינוני (צהוב)

מערכת קרור - צינורות פגומים קורוזיה/אבנית/סתימות ברדיאטור - מסווג כבינוני (צהוב)

 

מערכת הנעה –

בלאי דיסקיות, שמן כהה, נקישות יתר (בינוני)

אני רואה כסת"ח רגילים וגם חושב כמו קודמי שכשבודקים רכב ששבע שנים נוסע נורמלי ולגיטימי שיהיו הערות השאלה כמה

אתה מוכן להתפשר ולהשקיע...

 

נ.ב

 

לפני שבוע מכרתי את הפוקוס הפרטית שלי, שנת 2001 יד שניה טיפולים במוסך מורשה במצב לא פחות ממעולה

לא אכלה שמן ולא עשתה לי שום תקלה (אהה בעצם הוחלף כוייל לפני שנה), ולפי טופס הבדיקה אפשר לחשוב שהרכב

גרוטאה שעומדת לפני גריטה. אפילו הקונה נדהם, למה אני מספר, כי בבדיקות אוהבים מאוד להפחיד ולהעצים דברים

וחשוב מאוד להפעיל שיקול דעת ושכל.

×
×
  • תוכן חדש...