ראיתי את הרכב - בעל הרכב סיפר לי מראש על מרבית הדברים החשובים. נראה ונשמע אמין.
נסעתי עליו - בסך הכל בסדר.
תוצאות בדיקה של קורולה 2001 במכון קומפיוטסט.
מנוע –
תצרוכת שמן מהצלינדרים, להחליף טיימינג, חוסר שמן מנוע – מסווג כבינוני (צהוב)
מערכת קרור - צינורות פגומים קורוזיה/אבנית/סתימות ברדיאטור - מסווג כבינוני (צהוב)
הספק - 88.8 (110)
סבב מנוע הספק – 5566 (6000)
מומנט מנוע/ קב מ(???)– 12.2 (15)
סבב מנוע מומנט - 3870 (3800)
מרכב-
צבע מרכב, מעיכות, שריטות צבע מרכב+פגמים
תיקוני מרכב, משנעות נמוכה, סימני פגיעה דופן ימין, מעיכות בתחתית/רצפה, נזק בפנלים,נזק לפגושים, הוחלפו חלקי מרכב, סימני פגיעה דופן שמאל, נזק בתא מטען+מעיכות,תקוני מרכב וצבע.
עמודים, משמעות נמוכה, סימני פגיעה עמודים ימין, מעיכות, סימוני מילוי חומר,צבע עמודים לא מקורי.
מערכת הנעה –
בלאי דיסקיות, שמן כהה, נקישות יתר (בינוני)
מיתלים –
מיתלה אחורי - בדוק הקבלת גלגלים (בינוני)
בולמי זעזועים – בלאי יתר להחלפה (בינוני)
מיתלה קידמי – בדוק זווית שפיעה שלילית לתקן/לכוון(בינוני)
סטייה בצד ימין קדמי ואחורי Feet/Mil -14 (בינוני)
מחוונים –
שגיאת מד מהירות ב- 80 קמש = 6%-
משקלים:
מרכב – 76%
שילדה – 100%
פליטת גז ועשן – 96%
מערכת הנעה – 63%
מנוע – 62%
בלמים – 100%
מיתלים – 52%
מה דעתכם ?