Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, קניתי את האוטו אחרי שהיד הראשונה הייתה ליסינג, קיבלתי 2 מפתחות מקוריים ו2 שלטים (מפורקים חלקית),

הבנתי מהבעלים הקודמים שככה הוא קיבל אותם, והמוסכניק אמר לי שהיה צורך להוסיף כנראה מערכת אזעקה לרכב אז החליפו את השלטים, כרגע אני תקוע עם שלט שבקושי פותח את הרכב מחצי מטר, וזה די מעצבן.

 

מה אני צריך לעשות? יש לי ברכב קודנית, ואזעקה, אני לא יודע איזו בידיוק (אם היא מנתקת את המנוע).

אני רוצה להחליף שלט, צריך להחליף את כל האזעקה? יש פתרון? ומה העלויות בערך? (במצב של החלפה של הכל \ רק שלטים)

פורסם

אתה הולך לחנות לאביזרי רכב (חנויות פרטיות של התקנות סטריאו), שם הם פותחים את השלטים,

עושים משהו במגעים שלהם ומחדשים אותם גם מבחינה קוסמטית אם תרצה. שלם להם מה שמגיע להם, זה לא יקר.

השלט יהיה כמו חדש.

פורסם
אז ככה, קניתי את האוטו אחרי שהיד הראשונה הייתה ליסינג, קיבלתי 2 מפתחות מקוריים ו2 שלטים (מפורקים חלקית),

הבנתי מהבעלים הקודמים שככה הוא קיבל אותם, והמוסכניק אמר לי שהיה צורך להוסיף כנראה מערכת אזעקה לרכב אז החליפו את השלטים, כרגע אני תקוע עם שלט שבקושי פותח את הרכב מחצי מטר, וזה די מעצבן.

 

מה אני צריך לעשות? יש לי ברכב קודנית, ואזעקה, אני לא יודע איזו בידיוק (אם היא מנתקת את המנוע).

אני רוצה להחליף שלט, צריך להחליף את כל האזעקה? יש פתרון? ומה העלויות בערך? (במצב של החלפה של הכל \ רק שלטים)

 

בדרך כלל השלטים תוצרת סין העממית שווים לטוסיק לאחר זמן מסויים רכיבי ה-SMT (התקנת משטח) נפרדים מהמעגל המודפס בגלל הלחמה חובבנית.

 

בדיקה תחת זכוכית מגדלת ותיקון בעזרת מלחם פותרת את הבעיה.

צלם את המעגל משני צידיו ואני אעזור לך להלחים חינם אין כסף במידה וזו הבעיה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...