Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש בבעלותי רנו קליאו שנת 95.

לא מזמן החלפתי משאבת מים ורצועת טיימינג

(טיפול שעלה לי 1000 ש"ח, לא במוסך מורשה - האם זה מחיר סביר?)

היום, כאשר אני נוסע באוטו, המד טמפרטורה נע בין

רבע לחצי - גם בנסיעות ארוכות.

האם זה תקין?

האם הטמפרטורה לא צריכה להיות קבועה (על חצי?)

 

תודה רבה,

פורסם

אם תעשה חיפוש בפורום תגלה כי השעון טמפ' בלוח השעונים לא ממש מעיד על הטמפ' האמיתית במנוע ורצוי לבדוק מול רכב דומה את התנהגות השעון.

כמו כן האם יש בעיות עם החימום קבינה, איבוד נוזל או תצרוכת דלק חריגה?

פורסם

לפני ההחלפה השעון היה תמיד קבוע על החצי.

היום הוא נע ונד לו בין הרבע לחצי ובגלל זה אני שואל.

לגבי חימום הקבינה - החימום אצלי באוטו מנותק.

תצרוכת דלק חריגה - עוד לא עבר מספיק זמן על מנת לדעת.

 

 

תודה

פורסם

סליחה על ההקפצה אבל אולי מישהו יכול לעזור לי?

הן לגבי המחיר והן לגבי התופעה של הטמפרטורה.

 

תודה רבה מראש.

פורסם

אני היייתי מהמר על טרמוסטט תקול, אולי הוא נשאר פתוח.

תבדוק את הצינורות עליון ותחתון אם שניהם חמים, זה אינדקציה לטרמוסטט פתוח.

בטיפול החליפו לך גם מותחנים?

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

מצטער על השאלה אבל איך אני בודק בדיוק את הצינורות?

מתי בודקים אותם?

מה זה בדיוק הצינור העליון/תחתון?

תחום הרכב הוא לא התחום החזק שלי :?

 

מותחנים לא החליפו לי עד כמה שידוע לי.

פורסם

ברדיאטור מחוברים שני צינורות עבים בצבע שחור.

אחד נקרא "צינור עליון" והשני "צינור תחתון".

תפקיד האחד להכניס נוזל קירור מהרדיאטור למנוע, ואילו השני עושה סרקולציה(מהמנוע לרדיאטור).

כעיקרון אתה מניע את הרכב, ונותן למנוע להתחמם.

לאחר זמן מה הצינור העליון מתחיל להתחמם, התחתון אמור להישאר קר עד לפתיחת הטרמוסטט.

אם מיד עם התחממות העליון גם מתחמם צינור תחתון, אזי סימן שהטרמוסטט פתוח.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...