Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוזל קירור בבורה


maxim
שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש להורי פולקסווגן בורה 2002, יכול להיות שאתם זוכרים שסיפרתי על התקלה של המנורה של הנוזל קירור שההוא במוסך פתח את הנוזל קירור והכל השפריץ עליו .....

הקיצר, שבוע שעבר ביום ראשון בבוקר אמא שלי הניע את האוטו והיתה אותו בעיה

(נדלקה נורה אדומה שאומרת שיש בעיה עם הנוזל קירור שזה אומר או שחסר או שחם מידי)

אחרי פעמיים של כיבוי והתנעה חוזרת, נעלמה הנורה.

היום ביום ראשון, שוב זה קרה .....

דרך-אגב, רק אני נוסע על האוטו ביום שישי-שבת(אני קשור לבעיה?)

הקיצר אמא ביקשה שהיום אני אקח את האוטו למוסך, ולקחתי את האוטו למוסך.

שוב בא אלי הדפוק ההוא שפחת לי פעם שעברה של המיכל והשפריץ עליו(הוא המנהל עבודה שם), אמר לי לפתוח מכסה מנוע בדיוק כמו בפעם הקודמת, שלח את היד לכיוון המיכל של הנוזל קירור התחיל לסובב ורק חיכיתי לרגע שישפריץ עליו שוב, ואז כנראה הוא נזכר בפעם שעברה וסגר הכל. אמר להוסיף מים עד קו מסוים(שגם פעם שעברה הוא אמר לי את זה) ואם הבעיה תחזור על עצמה - כנראה יש נזילה - לבוא לתקן.

אמרתי לו שכבר הייתה הביעה הזאת, וזה פעם שניה שאני בא, והוא שוב חזר על הדברים שלו.

התעצבנתי עליו! הלכתי למנהל מוסך ואמרתי לו שיש לי בעיה ושאני רוצה שיבדוק לי אם יש נזילה, המנהל מוסך היה נחמד מאד בניגוד למנהל עבודה, ישר שלח לי מישהו שיבדוק, הוא הוריד את הכיסוי פלסטיק שיש על המכסה מנוע והסתכל, אמר שהוא לא רואה שום נזילה, והעוד הזה נראה הרבה יותר מבין מהמנהל עבודה, הוא אמר שיכול להיות שצריך להוסיף מים ואפילו לא נגע במיכל ואמר שעכשיו הוא לא יכול להוסיף לי כי המים חמים וזה ישפריץ.

הוא אמר שיכול להיות שצריך להחליף את המיכל, שיש שם איזה יוניט שמתקלקל להרבה אנשים .....

ושאם יקרה עוד פעם כדאי לבוא להחליף את המיכל.

 

כל כמה זמן צריך להחליף נוזל קירור??(באוטו יש נוזל אדום כרגע)

ממה יכולה לנבוע הבעיה?

מה לעשות??????????

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוזל הקירור האדום מחזיק זמן רב יותר

מאשר עמיתו נוזל הקירור הירוק

נוזל קירור ירוק ממה שאני יודע ממולץ להחלף פעם ב 50 אלף K

( זה לא מונע ממני להחליף פעם ב 10 K) ..

הבעיה היא לא מתחלפות נוזל הקירור ..

אלא כנראה ממה שמנהל המוסך תיאר בקשר ליוניט.. תלחץ עליהם

ושיסדרו לך את הבעיה ולא יגררו אותך..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שבפעם האחרונה שפתחו את המיכל הזה - כמות המים שעפה החוצה היתה גדולה מזו שהוכנסה.

 

בחלק מהרכבים קיים "יוניט" שעובד על עיקרון של מצוף ובודק את מפלס המים במיכל העודפים. אם חסר (יורד מתחת לקו מסויים) הוא סוגר מעגל ומדליק נורת ביקורת.

כמו שאמרו לך במוסך - ייתכן ואצלך זה התקלקל.

 

בנוגע לנוזל הקירור - אצלך יש נוזל קירור LONG LIFE (תוחלת חיים ארוכה מאוד) בצבע אדום. צריך להחליף אותו אחת לכמה שנים, נכון לרגע זה אתה יכול להיות רגוע.

 

כאשר הרכב קר, פתח את פקק המילוי ומלא מים אדומים (תשאל במוסך היכן קונים את הנוזל שאתה צריך) עד קו המקסימום (בד"כ יש קו Low ו Full/Max).

סגור את הפקק היטב ותמשיך לנסוע כרגיל. במידה והבעיה תצוץ שוב ויהיו חסרים מים - כנראה שיש נזילה.

אם עדיין נדלקת הנורת ביקורת ויש מספיק מים - כנראה שהמצוף נדפק ואז אתה צריך לנסוע למוסך להחליף את כל המיכל הזה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה נורמאלי שבאוטו בן שנה ו2 חודשים קורה הבעיה הזאת?

האם אפשר להתעלם מזה ולנסוע ככה(במידה ואני פותח מכסה ומוודא שאכן לא חסר נוזל)?

כמה זה אמור לעלות?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתקן את זה, הדבר הזה יכול להציל את חיי המנוע שלך אם חס וחלילה תהיה אי פעם נזילה (אתה פשוט לא תדע שהמים מתרוקנים שם עד שהמנוע יתחיל להתחמם - וחבל).

 

אין לי מושג לגבי עלויות - בכל מקרה תגיע למצב שצ'מפיון תיקח על עצמה את רוב התשלום על התיקון (יעני "רצון טוב" :mm_tongu:)... גם אם צריך להפוך איזה שולחן או שניים, העיקר תתקן את זה (במידה ואכן יש תקלה כמובן).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה קורת פעם בכמה זמן ולא קבוע(בין פעמיים אחרונות הפרש של שבוע).

אם כל פעם שהנורה תדלק אני אבדוק מצב של הנוזל, אפשר להשאיר את זה ככה?

 

איך אני מגיע למצב שצ'מפיון תיקח על עצמה את רוב עלות התיקון?

 

אולי אם אני אנקה שם באיזור זה יכול לעזור??

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אחזור _שנית_ על מה שאמרתי, בתקווה שהפעם זה יהיה ברור:

 

ייתכן שבפעם האחרונה שפתחו את המיכל הזה - כמות המים שעפה החוצה היתה גדולה מזו שהוכנסה.

בחלק מהרכבים קיים "יוניט" שעובד על עיקרון של מצוף ובודק את מפלס המים במיכל העודפים. אם חסר (יורד מתחת לקו מסויים) הוא סוגר מעגל ומדליק נורת ביקורת.

כמו שאמרו לך במוסך - ייתכן ואצלך זה התקלקל.

כאשר הרכב קר, פתח את פקק המילוי ומלא מים אדומים (תשאל במוסך היכן קונים את הנוזל שאתה צריך) עד קו המקסימום (בד"כ יש קו Low ו Full/Max).

סגור את הפקק היטב ותמשיך לנסוע כרגיל. במידה והבעיה תצוץ שוב ויהיו חסרים מים - כנראה שיש נזילה.

אם עדיין נדלקת הנורת ביקורת ויש מספיק מים - כנראה שהמצוף נדפק ואז אתה צריך לנסוע למוסך להחליף את כל המיכל הזה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם גם בבורה של סבא שלי (1.6 2002), לפני חודש נדלקה לו הנורה של המים או משהו כזה, ובפעם הבאה שהוא הניע את האוטו היא כבר כבתה ומאז המקרה לא חזר על עצמו.

 

כנראה שיש עוד איזה פגם באיכות הטוטאלית של פלוצגגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר קמתי מוקדם ושוב נדלקה המנורה, פתחתי מכסה מנוע, ראיתי שהמים מעל קו המינימום.

:) פתחתי את המיכל של המים, אליו מתחבר כבל שבקצה שלו יש לפסטיק מרובע כזה(שמשמש כתקע), מהצד השני של המיכל, איפה שמתחבר הכבל יש 2 ברזלים דקים כאלה(קוטר 2-1 מ"מ בערך) והאורך שלהם בערך 10-15 ס"מ, והם מקבילים אחד לשני(לדעתי החיישן בודק אם עובר זרם חשמלי בין שתי הברזלים).

אני יכול לתקן את הבעיה לבד איכשהו או שללכת למוסך להחליף את המיכל?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...