Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם..

לפני כ שבועיים וחצי קניתי רדיו דיסק מדגם Pioneer 750mp

עכשיו אני רוצה להוסיף סאב + קומפוננט מקדימה + מגבר

 

התקציב שלי הוא 2000 עד 2800

 

עכשיו תייעצו לי מה לקנות או איך להרכיב מערכת שכזו

 

בתודה למי שעזר..

דרור..

פורסם

יש לך העדפה לגבי סאב או קומפיננט ?

זאת אומרת אתה מעדיף את הבאס על הקומפיננט ?

או שזה הפוך ?

(אם יש העדפה למשהו מסויים יהיה יותר קל לתמרן את התקציב)

פורסם

הנה רעיון לגבי מחירים ומוצרים פחות או יותר באיזור התקציב שלך

morel millenium - בסביבות 700 שקל

morel dotech - בסביבות 1000 שקל

lanzar 420 - בסביבות 1000-1100 שקל

סרווין וגע 12" 200 אר אמ אס - בסביבות 800-900 שקל - כולל תיבה

מגנט מג פורס - 175 אר אמ אס- סביבות 800 שקל - כולל תיבה

פיוניר 400 אר אמ אס 305 - סביבות 500 שקל - רק האלמנט לא כולל תיבה

mb quarts - dsd16 - סביבות 1000 שקל

 

זה רק רעיון לגבי מוצרים באיזור הטווח שלך אני בטוח שיש פה עוד חבר"ה שיכולים להמליץ על עוד דגמים חוץ ממורל לנזר וסרווין

 

כמובן שאם אתה לא מתקין לבד אתה תצטרך לקחת התקנה אצל מתקין בחשבון

וכמובן לבדוק מה האופציה של הגודל של קומפיננט (מיקום באוטו ומה הקוטר של המיקום)

פורסם

אם זה היה זול ולא איכותי .. לא היתי ממליץ לך לקנות היתי אומר לך תחסוך עוד קצת או תתפשר בלי מגבר או בלי סאב וכדומה.

מערכת סבבה ששווה את התקציב שלה..

פורסם

אני לא יכול להגיד לך תקנה את זה ואת זה. בגלל שאותם שמעתי ואותם אני מכיר

אני לא מכיר בעצמי ולא שמעתי את כל המוצרים הנל.

בשביל להחליט איזה מהם יותר עדיפים התשובה היחידה לי אליך .. תצטרך לשמוע אותם

אז בין אם זה קודם לקנות מגבר ואז ללכת לשמוע רמקולים וסאב

ובין אם זה ללכת על עיוור.....

×
×
  • תוכן חדש...