Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 80000ק"מ, המלצות?, דגשים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקו אצלך פעם רפידות? אם לא - כדאי.

 

גם בולמים כדאי לבדוק, ומעבר לזה לפי המלצות פיאט.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
צריך להחליף מצתים :?:

בעקרון אם הטיפול כולל טיפול 10K (מה שאני מעריך שכן...) אז זה כולל החלפה של המצתים או לכל הפחות בדיקתם. אם בטיפולי 10K קודמים המצתים לא הוחלפו אז זה הזמן להחליפם.

 

בכל רכב שונה, יש המלצות שונות למרווחי טיפולים לרכיבים החל מפילטרים ועד טיימינג.

אני מאמין שאם תעשה את הטיפול במוסך שאינו חאפרי, יטופלו כל המכלולים שהיבואן ממליץ לטפל בהם בטיפול כזה. לפחות אני רוצה להאמין.

פורסם
צריך להחליף מצתים :?:

בעקרון אם הטיפול כולל טיפול 10K (מה שאני מעריך שכן...) אז זה כולל החלפה של המצתים או לכל הפחות בדיקתם. אם בטיפולי 10K קודמים המצתים לא הוחלפו אז זה הזמן להחליפם.

 

בכל רכב שונה, יש המלצות שונות למרווחי טיפולים לרכיבים החל מפילטרים ועד טיימינג.

אני מאמין שאם תעשה את הטיפול במוסך שאינו חאפרי, יטופלו כל המכלולים שהיבואן ממליץ לטפל בהם בטיפול כזה. לפחות אני רוצה להאמין.

 

גם אני היתי רוצה להאמין, אבל אני לא, אפיילו לא למוסך המורשה של פיאט, שם אוטו מטופל. תודה לכולם בכל זאת

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...